Gebrek aan inspiratie en meeliften op het "succes."quote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf. Snap sowieso niet waarom mensen nummers coveren, maar waarom deze? Het is niet eens een echt bekend nummer.
Posts zonder PI zijn kaste verlagend.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
AAAAAAAAAAAAH IK VERGAT DE PI!
Kan een mod de topic PI nog aanpassen? De OP PI kan ik wel maar ik wil die van het topic..
Een hartje ofzoweet ik veel.
DAN IS HET EEN TI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
Kan een mod de topic PI nog aanpassen? De OP PI kan ik wel maar ik wil die van het topic..
en in andere gevallen -> een eigen draai gevenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebrek aan inspiratie en meeliften op het "succes."
En ik snap ook niet wat de meerwaarde is om dit nummer te coveren.
Wat een poëzie!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef BigKahuna het volgende:
Back when a screw was just a screw.
And the wind was all that blue.
And when you said "I'm down with that".
Well it meant you had the flu.
I miss back when.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
DAN IS HET EEN TI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, dat kunnen ze niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb jou nooit serieus genomen. Toen ik je fotoboek geopend had, wist ik weer waarom.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef MouzurX het volgende:
Goedenavond
Voel geen schroom om jezelf voor te stellen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef oshiro het volgende:
A holla.
Ik las "IK VERGAT DE PIL".quote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
Daar ben ik blij meequote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit genomen. Toen ik je fotoboek geopend had, wist ik weer waarom.
Excuse me?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit genomen. Toen ik je fotoboek geopend had, wist ik weer waarom.
Gorillaz, Muse etc. allemaal faalhazen omdat ze Feel Good coveren.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Artiesten die gecoverde nummers uitbrengen vind ik sowieso faalhazen.
Well you took my wife.quote:
Inderdaad, die cover van Hendrix van Dylan's all along the watchtower sloeg echt nergens op. Of Johnny Cash met zijn verkrachting van Hurt van de Nine Inch Nails.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Jij bent toch die faler die iedereen vroeger altijd haatte? Waarom ben je terug?quote:
Ik houd van hatenquote:
Er staat gewoon nog steeds genomen hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Editte je 'm nou heul snel?Ik dacht ook dat ik genomen zag, zonder serieus ervoor.
![]()
Dit blijft tussen ons.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
Editte je 'm nou heul snel?Ik dacht ook dat ik genomen zag, zonder serieus ervoor.
![]()
Ik ben oshiro. Zie sig, daar staat een stukje over mijquote:Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voel geen schroom om jezelf voor te stellen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef BigKahuna het volgende:
Well you took my wife.
And you took my kids.
And you took the life.
That I used to live.
My pride, my pool, my boat and all my tools.
My dreams, my dog, my cat.
Yeah I guess that's just about everyting.
Oh wait, I almost forgot.
Do you want fries with that?
Ben jij niet van PUB?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ben oshiro. Zie sig, daar staat een stukje over mij
Ik ben een van die idioten die in december voor FOK naar Dakar gaat rijden ja
En nu de zon weg is verveel ik me.
Slipknot is herrie, maar wel toffe herriequote:
Oke je bent goedgekeurd.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Slipknot is herrie, maar wel toffe herrie
Stiekum wel. Maar ik post niet zoveel meer, heel fok was vroegert toffer. Heel af en toe post ik hier ook eens wat.quote:
Dat wil ik toch een keer zien wel, gewoon om een idee te krijgenquote:
Deadline gehaald?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
Oi.
Slipknot.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Slipknot is herrie, maar wel toffe herrie
Als het je niet bevalt dan rot je maar op.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan rot je maar op.
Duality vind ik dus echt supervet hehquote:
Nee, echt niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt niet? Wat is dat voor kankerzooi.
Helaas.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Stiekum wel. Maar ik post niet zoveel meer, heel fok was vroegert toffer. Heel af en toe post ik hier ook eens wat.
Ja, had nog iets van 4 minuten over.quote:
Ik heb 'm in de bios gezien.quote:
10 uur?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
Nou zoetjes, ik ga naar bed. Vet moe en moet morgen dik vroeg op.![]()
Joeeeeeeeeeeee.
Vroeg opstaanquote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
Nou zoetjes, ik ga naar bed. Vet moe en moet morgen dik vroeg op.![]()
Joeeeeeeeeeeee.
Speltip 1: neem me niet te vaak serieusquote:
Jij bent erg.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, had nog iets van 4 minuten over.!!
Zat nog te denken een biertje te pakken en in de laatste minuut op te leveren maar het risico niet genomen.
Godver een tokkie-typoquote:
Whehehequote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de bios gezien.!! Alleen de lesboscene op het eind vond ik leuk.
Ja, als je tot het gaatje gaat moet je ook tot het randje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, als je tot het gaatje gaat moet je ook tot het randje.
Nou ja, de strekking is duidelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mental imagequote:
Who cares, het is zo lekker hehquote:
quote:
Slavinken, das pas afval vlees.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slavinken, das pas afval vlees.
Hahahaha, hij komt van PUB!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef oshiro het volgende:
Stiekum wel. Maar ik post niet zoveel meer, heel fok was vroegert toffer. Heel af en toe post ik hier ook eens wat.
dat dusquote:
Leef je uitquote:Op maandag 1 juni 2009 22:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahahaha, hij komt van PUB!
De volle laag, de volle laag.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slavinken, das pas afval vlees.
Dat zeiden er velen voor je.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daag mij maar niet uit, velen hebben voor je het onderspit gedolven.
Je userID is hoger dan het mijne man, wat zeur jequote:Op maandag 1 juni 2009 22:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daag mij maar niet uit, velen hebben voor je het onderspit gedolven.
Jij noemt Jeff Buckley en Jimi Hendrix faalhazen?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Witlof is wel lekkerquote:
NEE MANquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
topic pi's kan ik niet aanpassen helaas, die van posts wel
en interessant, dat ted-topic
denk dat er n boel mensen waren die niet wisten hoe het zat
Ik heb niets aan jou.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
topic pi's kan ik niet aanpassen helaas, die van posts wel
en interessant, dat ted-topic
denk dat er n boel mensen waren die niet wisten hoe het zat
quote:
Ik zou nog eerder aandelen kopen van een koelkastenfabrikant op de noordpoolquote:
No shit.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:11 schreef Florian_ het volgende:
Jij noemt Jeff Buckley en Jimi Hendrix faalhazen?
Sorry, k was ff aant belluh.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:10 schreef Emimich het volgende:
Hoe komt het dat er hier opeens een brain drain plaatsvindt?
Niemand, ik at slavinken met kerst...quote:
Scharrel?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry, k was ff aant belluh.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand, ik at slavinken met kerst...
Reminder: het wordt tijd voor een kerstmeet met diner.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niemand, ik at slavinken met kerst...
In Juni ?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Reminder: het wordt tijd voor een kerstmeet met diner.
Ik was gast..quote:Op maandag 1 juni 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe, jij eet armen-voer met kersmis![]()
Jij at rollade?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe, jij eet armen-voer met kersmis![]()
Meets...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Reminder: het wordt tijd voor een kerstmeet met diner.
Voordat ik begon met je te bashen, was ik ook al grappig hoor.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb een cactus.
De eerste opmerking van Emimich waar ik om moest lachen.![]()
Wat is er mis met rollade?quote:
Ja. En haas. Maar rollade is toch niet zulk upperclass voedsel toch?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb een cactus.
De eerste opmerking van Emimich waar ik om moest lachen.![]()
PM maar als het privé wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
Was het maar waar.
Pauper, 1 heel kerstdiner?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef BigKahuna het volgende:
Ik at met kerst een kerstdiner.
LOLOLOLOL BT IS EENZAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er mis met rollade?
Rollade
Kerstdinersquote:Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef BigKahuna het volgende:
Ik at met kerst een kerstdiner.
Sorry. De andere had ik allemaal aan m'n kelners gegeven. Kerst he, delen enzoquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij noemt Jeff Buckley en Jimi Hendrix faalhazen?
Is er geen preview-functie?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Je wil graag dat ik mijn seksuele frustraties tot in detail uittyp voor je?
Ik ruik frustratiequote:
zie mijn myat ''gtst topic in FB''quote:
I'm feeling you.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil graag dat ik mijn seksuele frustraties tot in detail uittyp voor je?
Een kersteditie van de kaste..quote:Op maandag 1 juni 2009 22:23 schreef BigKahuna het volgende:
Sorry. De andere had ik allemaal aan m'n kelners gegeven. Kerst he, delen enzo![]()
.
Vreetzak, meer dan een... ?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever verkenshaasjes![]()
Verre van.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. En haas. Maar rollade is toch niet zulk upperclass voedsel toch?
Nou dan! Volgens mij verkopen ze die zooi zelfs bij de aldi/lidl. Al dan niet uit de diepvries.quote:
En appelmoes met een kers?quote:
Ja wij ook en dan gaan we seksueel getinte grapjes maken over de kroketten die we daar dan bij eten. We zijn zo elitair.quote:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat rollade ook voer voor de armen was in het verleden. Alleen Google gaf weinig resultaat.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou dan! Volgens mij verkopen ze die zooi zelfs bij de aldi/lidl. Al dan niet uit de diepvries.
Wij een uitsmijter.quote:
Oh Fas, dat kan echt niet hoor!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wij ook en dan gaan we seksueel getinte grapjes maken over de kroketten die we daar dan bij eten. We zijn zo elitair.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wij ook en dan gaan we seksueel getinte grapjes maken over de kroketten die we daar dan bij eten. We zijn zo elitair.
Was ik maar daar.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vreetzak, meer dan een... ?
Entrecote heeft mijn voorkeur
Ik denk het niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef 3lmo het volgende:
Wie weet wordt BT nu zo'n scene meisje, dat zou wel leuk zijn.
Nee, niemand lust hier kersen.quote:
Hihihiquote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat rollade ook voer voor de armen was in het verleden. Alleen Google gaf weinig resultaat.
[..]
Wij een uitsmijter.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heuy, alles gaat op eh![]()
Waar smaakt een entrecote eigenlijk naar... ?
Wikipedia als bron gebruiken.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wikipedia zegt kroket.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kroket
quote:
Zonder make-up lijkt ze nergens op, dus het is een idee.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef 3lmo het volgende:
Wie weet wordt BT nu zo'n scene meisje, dat zou wel leuk zijn.
Pics van dat nichtje ?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor het sweetsixteen feestje van een familielid.
Caviavleesquote:Op maandag 1 juni 2009 22:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Entrecoo is toch gemaakt van peerden-vleesch ?
Vrouwen kunnen ook josselen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De verjaardag van mijn nichtje gisteren.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kunt niet van me winnen he.quote:
Oh god.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MAG IK MEE!?!?!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Elitaire internethelden.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef Fascination het volgende:
Hoe weet jij dat nou?quote:
Maar draag wel een helm, anders is het gevaarlijk. We zouden niet willen dat je gewond raakt.quote:
quote:
quote:
Verzin eens iets origineels ofzoquote:
Wie moet er anders een sweetsixteen geven?quote:
Precies. Bij deze een disclaimer dat fok! en zijn leden niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor opgevolgde adviezen, in welke trant dan ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar draag wel een helm, anders is het gevaarlijk. We zouden niet willen dat je gewond raakt.
Ik ben uitge- josselt.quote:
Pleur van een ladder.quote:
Je bent hier in elk geval niet gewenst.quote:
quote:
Kijk maar uit, straks bind ik je met een touw aan de trekhaak van de auto als ik naar Dakar gaquote:
quote:
Dierenprints en analoog kaasquote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De verjaardag van mijn nichtje gisteren.![]()
[ afbeelding ]![]()
HAHAHA DAT ZOU NOG EENS EEN STUNT ZIJN !!111!111quote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks bind ik je met een touw aan de trekhaak van de auto als ik naar Dakar ga
En we hebben weer een internetheld.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks bind ik je met een touw aan de trekhaak van de auto als ik naar Dakar ga
Ze vroegen nog of ik wou blijven eten.quote:
Dan moet ik eerst een stuk van m'n ruggewervels laten verwijderenquote:
Wie weet kan je al een half jaar eerder in een zandbak gaan spelen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef oshiro het volgende:
Pleur van een ladder.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lekkerr![]()
Zeg, welke van jouwe cavias is het dikste ?
Dit is echt het nieuwe PUB, ze hadden gelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 22:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En we hebben weer een internetheld.
[..]
Ze vroegen nog of ik wou blijven eten.
Maar goed, dat kind heeft dus voor de 2e keer een bastaard.
Ken je die filmpjes van die Afrikanen met kapmessen, benzine en een kuil.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef oshiro het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een stuk van m'n ruggewervels laten verwijderen
Wat aten ze: kroketten ipv crouquetten?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En we hebben weer een internetheld.
[..]
Ze vroegen nog of ik wou blijven eten.
Maar goed, dat kind heeft dus voor de 2e keer een bastaard.
Huuu waar zit de voor- en waar zit de achter-kant ?quote:
terugkomen pubers!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:53 schreef Emimich het volgende:
Er is iemand verdwaald in de KLB-SC. Kom hem even ophalen.
hoiquote:
^wat hij zegtquote:
Ja Oryx is zeer smakelijk..quote:Op maandag 1 juni 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Huuu waar zit de voor- en waar zit de achter-kant ?![]()
Hij ziet er wel smakelijk uit in ieder geval
Je komt mij opzoeken? Moet ik dit als dreigement zien?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dit is echt het nieuwe PUB, ze hadden gelijk!
Maar naar Dakar ga ik toch wel, en 200 km om je op te zoeken op die 8000 kan er dan ook wel van af.
Nee, jonge kaas en worst en dergelijke.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat aten ze: kroketten ipv crouquetten?
Bwhahaha, bastaarden...
Maar goed, eigenlijk best sneu
Yep, ik ben nog op zoek naar iemand die een pushbar wil sponsoren.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ken je die filmpjes van die Afrikanen met kapmessen, benzine en een kuil.
Heb je hem al geproefd dan ?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja Oryx is zeer smakelijk..
Nog even wat jaartje vetmesten
Oja, KLB SC, waar het afvoerputje van FOK! zit.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
Pappie en mammie komen hun koter terughalen naar huis
o was jij de verdwaalde.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, KLB SC, waar het afvoerputje van FOK! zit.
Helaas is mijn iq groter dan mijn schoenmaat, dus ik ga zo weer weg.
Woow wooow je bent een beetje in de war met ONZquote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, oshiro.quote:
Dat is toch geen avondeten?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
Nee, jonge kaas en worst en dergelijke.
Tja, dat kind kiest er toch echt zelf voor om bijstandsmoeder te zijn.
Zeker weten?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Woow wooow je bent een beetje in de war met ONZ
Okeeee.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je hem horenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Check deze heldquote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Studierichting: MBOquote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een baas ditquote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wauw, 2 reply's op 1 post binnen 2 minuten. Je bewijst mijn punt.quote:
Ach ja, ik ben iig mans genoeg om het op te schrijven.quote:
Check deze gangstamanquote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wauw, 2 reply's op 1 post binnen 2 minuten. Je bewijst mijn punt.
Mans genoeg?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben iig mans genoeg om het op te schrijven.
jij bent best bijdehand voor een newbquote:
HAHAHAHAHA!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
Zou ik erin mogen? Een jongen van 18 jaar
Wehehe zie het nou pasquote:
Jij bent best sneu voor een persoonquote:Op maandag 1 juni 2009 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jij bent best bijdehand voor een newb
Ja, want iedereen die op het MBO/HBO zit is inferieur aan de universiteit, en moet daarom maar niet in hun profiel zeggen wat ze doen. Afgezien van mijn sig heb ik het afgelopen jaar niets verandert in mijn profiel.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
M
[..]
Mans genoeg?
Nee man, dom genoeg_________~~~!!!
Je IQ is inderdaad groter dan je schoenmaat, maar het scheelt niet veel whehehehe___!
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik noem Sir Alex Ferguson altijd fergie.
Ik wil niet veel zeggen maar de opmaak van je laatste reacties is niet echt van een hoog niveau te noemen.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Check deze gangstaman______________________!!!!!!!!!!!!!
Dat weet ik allang!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent best sneu voor een persoon
Het is paartijd.quote:
Nee, maar je bent gewoon een kneus omdat je zegt dat jij in tegenstelling tot ons wel een iq hebt die groter is dan je schoenmaatquote:Op maandag 1 juni 2009 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die op het MBO/HBO zit is inferieur aan de universiteit, en moet daarom maar niet in hun profiel zeggen wat ze doen. Afgezien van mijn sig heb ik het afgelopen jaar niets verandert in mijn profiel.
Sarcasmequote:Op maandag 1 juni 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar de opmaak van je laatste reacties is niet echt van een hoog niveau te noemen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
-postquote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een verkapt ik-heb-kleine-vrouwen-voetjes
Schuldig.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Klopt als een bus.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, want iedereen die op het MBO/HBO zit is inferieur aan de universiteit, en moet daarom maar niet in hun profiel zeggen wat ze doen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
I've noticed!quote:
Leer de juiste PI te gebruiken.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sarcasme
Ik moet het nog leren, vergeef mij
Een bus klopt helemaal n...quote:
quote:
Ik dacht juist dat mijn PIgebruik het enige goede was aan mn postsquote:
Er zijn weinig zaken op FOK belangrijker dan juist PI-gebruik.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Leer de juiste PI te gebruiken.
Emimich vertelt niet welke opleiding hij doet uit uit veiligheids- en privacyoverwegingen!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben iig mans genoeg om het op te schrijven.
Ik moest toch een beetje glimlachenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bus klopt helemaal n...
Laat maar..
Je dacht: ik meld het maar even?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
I've noticed!
Mja ik heb wat dat betreft een goeie uitlaatklep![]()
(nee het is niet m'n hand, ja ze is vrouwelijk, en nee ze is niet lelijk
)
Inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef Florian_ het volgende:
Emimich vertelt niet welke opleiding hij doet uit uit veiligheids- en privacyoverwegingen!![]()
.
Avondeten weet ik niet, daarvoor was ik snel weggegaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch geen avondeten?![]()
Bijstand![]()
In Puberruil zag je een keer zo'n tienermoeder in de bijstand die 67 paar schoenen had voor haar baby... En haar tijdverdrijf? Hangen in het winkelcentrum
Zeg dat maar tegen jimbo als ie irritant is onderweg.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bus klopt helemaal n...
Laat maar..
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso groter dan een schoenmaat.Dan insinueer je dus dat je een IQ van 60 kan hebben.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heuy, pssssstt, nestje maken daar in die boom ?
Nee 59quote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dan insinueer je ook dat je schoenmaat 60 kan hebben
Ja ik vond het ook al een achterlijke opmerkingquote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso groter dan een schoenmaat.Dan insinueer je dus dat je een IQ van 60 kan hebben.
Te flauw, ik weet het..quote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik moest toch een beetje glimlachen
Ja. Ik ben in zo'n bui dat ik dat moet noemen in iedere random situatie. Ben beetje verliefd aan het worden geloof ikquote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je dacht: ik meld het maar even?![]()
En in die sloot daar dan ?quote:
Dus al wel sex zonder nog echte liefdequote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja. Ik ben in zo'n bui dat ik dat moet noemen in iedere random situatie. Ben beetje verliefd aan het worden geloof ik![]()
Zal wel niet veel soeps zijn geweestquote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Avondeten weet ik niet, daarvoor was ik snel weggegaan.
Ja, die aflevering heb ik ook gezien.
Lang leve de naïviteit hè.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef Florian_ het volgende:
Vergeet je nooit je aluminium hoedje op te zetten?
Je zou het eens moeten proberen!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dus al wel sex zonder nog echte liefde
Dat dit kan in Nederland
Ja, dan ga je rare dingen doen...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja. Ik ben in zo'n bui dat ik dat moet noemen in iedere random situatie. Ben beetje verliefd aan het worden geloof ik![]()
Ik heb geen kieuwen noch zwemvliezenquote:
*Omver valt....quote:Op maandag 1 juni 2009 23:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dus al wel sex zonder nog echte liefde
Dat dit kan in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |