abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69654175
Toch ook maar 's gemaakt:


De drie grootste kutpartijen onderdaan
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:36:15 #177
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_69659962
PVV, VVD bovenaan
The remedy is the experience.
pi_69662105
Ik ga voor de VVD. Maar niet op de nr. 1 van de lijst. Wat een rotkop heeft die vent.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:52:52 #179
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69662245
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:30 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dat is een mening van jou. Maar in de praktijk is t niet te doen.
Jawel. Net zoals iedereen ook dacht dat het niet te doen was dat roken in kroegen niet meer zou kunnen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:55:25 #180
177885 JoaC
Het is patat
pi_69662305
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:20 schreef TvhN het volgende:
1. D66;
2. GroenLinks ;
3. PvdA.

Het wordt waarschijnlijk PvdA, hoewel D66 ook nog in de race is.
Waarom de bij GroenLinks? ze sluiten het op een na beste bij jouw ideeën aan.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69698953
1. VVD
2. PVV
3. CDA

Het wordt geeneen vzn de 3, aangezien ik niet ga stemmen
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:22:22 #182
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_69699010
Stem PVV, tenminste, zou ik ook gedaan hebben als dat een van de top 3 uitkomsten was voor mij. Die gekke Wilders in het EU parlement lijkt me geniaal.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_69699809
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef slacker_nl het volgende:
Stem PVV, tenminste, zou ik ook gedaan hebben als dat een van de top 3 uitkomsten was voor mij. Die gekke Wilders in het EU parlement lijkt me geniaal.
En zie hier een van de argumenten tegen de democratie.
pi_69699953
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef slacker_nl het volgende:
Stem PVV, tenminste, zou ik ook gedaan hebben als dat een van de top 3 uitkomsten was voor mij. Die gekke Wilders in het EU parlement lijkt me geniaal.
hij is toch alleen lijstduwer
pi_69701221
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef Ayca het volgende:

[..]

hij is toch alleen lijstduwer
idd, er staat op de website dat hij, mocht hij in aanmerking komen voor een zetel, hij deze zetel af zal staan aan iemand anders in de partij.
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:03:38 #186
256894 Solipsis
Pro trips is
pi_69702793
Hehe ik had ook bijna PVV, maar kwam toch uit op VVD wat echt best raar is voor mij!

Toch ga ik het stemmen want ik vind het ergens wel logisch dat ik binnen Nederland vrij links
ben maar internationaal redelijk rechts. Je hebt toch met andere zooi te maken.
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
pi_69702949
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Solipsis het volgende:
Hehe ik had ook bijna PVV, maar kwam toch uit op VVD wat echt best raar is voor mij!

Toch ga ik het stemmen want ik vind het ergens wel logisch dat ik binnen Nederland vrij links
ben maar internationaal redelijk rechts. Je hebt toch met andere zooi te maken.
Het is oberhaupt vaag, links of rechts. Alsof je over alles een uitsluitend linkse of rechtse mening hebt.

Daarom snap ik extreem links en extreem rechts ook niet. Doe je links of rechts met alles omdat je links en rechts wil zijn, of denk je over alles wat je zegt na...
pi_69703082
bij mij
1) PVDA
2) CDA
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:16:19 #189
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_69703302
Newropeans
LibDem
PvdA
D66
De Groenen
Libertas
Partij voor Europese Politiek
GroenLinks
VVD
Solidara
Partij voor de Dieren
CDA
SP
ChristenUnie/SGP
Europese Klokkenluiders Partij
Europa Voordelig! & Duurzaam
PVV


Ben al blij dat de PVV onderaan staat want ik heb blijkbaar echt helemaal niets met die lui.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:20:47 #190
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_69703494
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

En zie hier een van de argumenten tegen de democratie.
Het argument tegen de democratie zijn de politieke holbewoners die ondanks de stem van het volk toch Ja hebben gezegd tegen een "grondwet" die amper is aangepast.

Dus als ik dan een proteststem met Wilders in de hoofdrol wil uitbrengen moet ik dat kunnen, zonder dat jij er een waarde-oordeel over velt. Overigens zou ik best Wilders in Europa willen zien, ware het niet dat zijn partij niet mijn standpunten ondersteunt...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:31:31 #191
256894 Solipsis
Pro trips is
pi_69703933
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het is oberhaupt vaag, links of rechts. Alsof je over alles een uitsluitend linkse of rechtse mening hebt.

Daarom snap ik extreem links en extreem rechts ook niet. Doe je links of rechts met alles omdat je links en rechts wil zijn, of denk je over alles wat je zegt na...
Ja nee prima hoor zoiets wil ik ook niet direct beweren, maar als je op pvda stemt dan wordt dat toch wel als links gezien en vvd als rechts. Ik kijk daar niet naar om mee te beginnen maar meer achteraf.
Om te beginnen deed ik die stemwijzer en daar kwam wel genoeg bij overeen met VVD om te zeggen dat ik het daar blijkbaar mee eens ben.

Ja of stemwijzers zijn kut dat kan natuurlijk ook.

Maar ik stem liever op iets dat behoorlijk lijkt te kloppen dan dat ik op mn luie reet blijf zitten.
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
pi_69704105
Bij kieskompas krijg ik compleet andere partijen...
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:58:50 #193
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_69705050
Misschien in de tussentijd van mening veranderd, tralalalala?

Ik krijg bij Kieskompas namelijk nagenoeg een identieke lijst in vergelijking met stemwijzer .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:04:35 #194
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_69713227
Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt? Ik meende op de radio gehoord te hebben dat het pas zondag geopenbaard mag worden als in de hele EU alle stembureaux gesloten zijn.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_69726202
Europese Klokkenluiders Partij
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:15:50 #196
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_69730960
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

En zie hier een van de argumenten tegen de democratie.
pwned!! De grote winnaar OMG OMG OMG De democratie heeft gesproken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:24:48 #197
159354 Trannellius
Rekenwonder
pi_69731210
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

pwned!! De grote winnaar OMG OMG OMG De democratie heeft gesproken.
Wilders 1 - 0 Mensheid
Hoera! Weer een kuttopic!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:27:20 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69731290
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

pwned!! De grote winnaar OMG OMG OMG De democratie heeft gesproken.
Geeft toch maar het niveau van (een deel van) de stemmers aan .
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')