Jawel. Net zoals iedereen ook dacht dat het niet te doen was dat roken in kroegen niet meer zou kunnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is een mening van jou. Maar in de praktijk is t niet te doen.
Waarom dequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:20 schreef TvhN het volgende:
1. D66;
2. GroenLinks;
3. PvdA.
Het wordt waarschijnlijk PvdA, hoewel D66 ook nog in de race is.
En zie hier een van de argumenten tegen de democratie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef slacker_nl het volgende:
Stem PVV, tenminste, zou ik ook gedaan hebben als dat een van de top 3 uitkomsten was voor mij. Die gekke Wilders in het EU parlement lijkt me geniaal.
hij is toch alleen lijstduwerquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef slacker_nl het volgende:
Stem PVV, tenminste, zou ik ook gedaan hebben als dat een van de top 3 uitkomsten was voor mij. Die gekke Wilders in het EU parlement lijkt me geniaal.
idd, er staat op de website dat hij, mocht hij in aanmerking komen voor een zetel, hij deze zetel af zal staan aan iemand anders in de partij.quote:
Het is oberhaupt vaag, links of rechts. Alsof je over alles een uitsluitend linkse of rechtse mening hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Solipsis het volgende:
Hehe ik had ook bijna PVV, maar kwam toch uit op VVD wat echt best raar is voor mij!
Toch ga ik het stemmen want ik vind het ergens wel logisch dat ik binnen Nederland vrij links
ben maar internationaal redelijk rechts. Je hebt toch met andere zooi te maken.
Het argument tegen de democratie zijn de politieke holbewoners die ondanks de stem van het volk toch Ja hebben gezegd tegen een "grondwet" die amper is aangepast.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En zie hier een van de argumenten tegen de democratie.
Ja nee prima hoor zoiets wil ik ook niet direct beweren, maar als je op pvda stemt dan wordt dat toch wel als links gezien en vvd als rechts. Ik kijk daar niet naar om mee te beginnen maar meer achteraf.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is oberhaupt vaag, links of rechts. Alsof je over alles een uitsluitend linkse of rechtse mening hebt.
Daarom snap ik extreem links en extreem rechts ook niet. Doe je links of rechts met alles omdat je links en rechts wil zijn, of denk je over alles wat je zegt na...
pwned!! De grote winnaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En zie hier een van de argumenten tegen de democratie.
Wilders 1 - 0 Mensheidquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
pwned!! De grote winnaar![]()
![]()
OMG OMG OMG De democratie heeft gesproken.
Geeft toch maar het niveau van (een deel van) de stemmers aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
pwned!! De grote winnaar![]()
![]()
OMG OMG OMG De democratie heeft gesproken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |