het getuigd van slappe knieën, geen ruggegraad, helemaal d66 dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat daar zo raar aan?
Het één sluit het ander niet uit.
Naast dat ruggengraat een n en een t nodig heeft, kom je zonder argumenten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:54 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
het getuigd van slappe knieën, geen ruggegraad, helemaal d66 dus
Een referendum was toch een van de Kroonjuwelen van D66, maar als puntje bij paaltje komt dan gaan ze gewoon zonder referendum akkoord, zo handelen ze ook als het om de privacy gaat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Naast dat ruggengraat een n en een t nodig heeft, kom je zonder argumenten.
Dit klopt allemaal niet echt he.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:04 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Een referendum was toch een van de Kroonjuwelen van D66, maar als puntje bij paaltje komt dan gaan ze gewoon zonder referendum akkoord, zo handelen ze ook als het om de privacy gaat.
quote:Resultaten Partij
91.412 GroenLinks
92.082 D66
81.767 PVV
57.488 SP
47.128 CDA
45.491 VVD
43.604 PvdA
40.562 Newropeans
26.980 Europese Klokkenluiders Partij
20.823 Partij voor de Dieren
12.660 LibDem
9.605 Solidara
8.970 De Groenen
6.734 Partij voor Europese Politiek
6.692 ChristenUnie/SGP
4.646 Europa Voordelig! & Duurzaam
3.682 Libertas
Vind ik eerder en meer als PvdA klinkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:54 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
het getuigd van slappe knieën, geen ruggegraad, helemaal d66 dus
Goed voorbeeld geef je bij privacyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:04 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Een referendum was toch een van de Kroonjuwelen van D66, maar als puntje bij paaltje komt dan gaan ze gewoon zonder referendum akkoord, zo handelen ze ook als het om de privacy gaat.
Ai. Hoewel de Stemwijzer biased is kun je hieruit de voorzichtige conclusie trekken dat na het debat, ook het publiek ontzettend gepolariseerd is. GL/D66 als uitgesproken voorstanders en PVV (en in mindere mate SP) als tegenpolen daarvan hebben qua standpunten de meeste aanhang.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef BogardeRules het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/stemwijzereuropa/app/Europa/app.html
oh mijn god GroenLinks gaat de verkiezingen winnen!!!!
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |