abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69641749
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat daar zo raar aan?

Het één sluit het ander niet uit.
het getuigd van slappe knieën, geen ruggegraad, helemaal d66 dus
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:55:56 #52
177885 JoaC
Het is patat
pi_69641818
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:54 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

het getuigd van slappe knieën, geen ruggegraad, helemaal d66 dus
Naast dat ruggengraat een n en een t nodig heeft, kom je zonder argumenten.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69642198
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:55 schreef JoaC het volgende:

[..]

Naast dat ruggengraat een n en een t nodig heeft, kom je zonder argumenten.
Een referendum was toch een van de Kroonjuwelen van D66, maar als puntje bij paaltje komt dan gaan ze gewoon zonder referendum akkoord, zo handelen ze ook als het om de privacy gaat.
pi_69642441
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:04 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Een referendum was toch een van de Kroonjuwelen van D66, maar als puntje bij paaltje komt dan gaan ze gewoon zonder referendum akkoord, zo handelen ze ook als het om de privacy gaat.
Dit klopt allemaal niet echt he.
Je doet net alsof een partij die tegen de vorm van besuitvorming is, direct alles maar moet boycotten.
D66 wilde ook aparte verkiezingen voor regering en Tweede Kamer. Dit is er nog steeds niet en zal dr voorlopig ook niet komen. Dit betekent toch niet dat ze zich met zn allen terugtrekken uit de Tweede Kamer en hun standpunten niet uitdragen omdat ze tegen het systeem zijn?
pi_69643494
http://www.eenvandaag.nl/stemwijzereuropa/app/Europa/app.html


oh mijn god GroenLinks gaat de verkiezingen winnen!!!!
quote:
Resultaten Partij
91.412 GroenLinks
92.082 D66
81.767 PVV
57.488 SP
47.128 CDA
45.491 VVD
43.604 PvdA
40.562 Newropeans
26.980 Europese Klokkenluiders Partij
20.823 Partij voor de Dieren
12.660 LibDem
9.605 Solidara
8.970 De Groenen
6.734 Partij voor Europese Politiek
6.692 ChristenUnie/SGP
4.646 Europa Voordelig! & Duurzaam
3.682 Libertas

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_69643826
Grmbl... dit is wel weer typerend..

Ik vind dit persoonlijk ook een erg belangrijk punt, maar ben bang dat de user die meldde dat het toch wel zal worden doorgedrukt (privacybeperkende maatregelen) gelijk heeft.. erg jammer dat er geen partij is die duidelijkheid kan of wil verschaffen.. toch maar PvdD stemmen dan?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:55:30 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_69643863
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:54 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

het getuigd van slappe knieën, geen ruggegraad, helemaal d66 dus
Vind ik eerder en meer als PvdA klinken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:55:25 #58
177885 JoaC
Het is patat
pi_69646437
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:04 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Een referendum was toch een van de Kroonjuwelen van D66, maar als puntje bij paaltje komt dan gaan ze gewoon zonder referendum akkoord, zo handelen ze ook als het om de privacy gaat.
Goed voorbeeld geef je bij privacy

D66 is voor referenda op basis van burgerinitiatief, en zoals al gezegd: niks mis met je standpunt duidelijk te maken in plaats van te boycotten.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:58:49 #59
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_69646627
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef BogardeRules het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/stemwijzereuropa/app/Europa/app.html


oh mijn god GroenLinks gaat de verkiezingen winnen!!!!
[..]
Ai. Hoewel de Stemwijzer biased is kun je hieruit de voorzichtige conclusie trekken dat na het debat, ook het publiek ontzettend gepolariseerd is. GL/D66 als uitgesproken voorstanders en PVV (en in mindere mate SP) als tegenpolen daarvan hebben qua standpunten de meeste aanhang.

En je zet een knipoogje bij je statement, maar het is wel degelijk zo dat kieswijzers indirecte en directe invloed hebben op de keuze van kiezers (zie het boek "Nederland Vijfstromenland"). Dus het zou goed kunnen dat D66 en GL extra stemmen krijgen dankzij deze resultaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')