Lees het nog eens zou ik zeggen.quote:
Hoi Emimich! We hebben je gemist!quote:
quote:
quote:
quote:
Anders breek je een potentiėle combo evenquote:
Volgens mij begint Emimich een zwak voor je te ontwikkelen.quote:
quote:
bronquote:h. Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto’s, video’s, teksten,
software, tekeningen, muziekstukken of ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
Leugens.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij begint Emimich een zwak voor je te ontwikkelen.
BT is gewoon zo'n voorspelbaar type zonder karakter, dat verstoort de interactie nogal.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:01 schreef Emimich het volgende:
Leugens.
Kan je nagaan wat Devvie mee moet maken.quote:
Iemand moest het doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders breek je een potentiėle combo even
Daar heb ik ook wel eens last van in de interactie met mezelf inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
BT is gewoon zo'n voorspelbaar type zonder karakter, dat verstoort de interactie nogal.
Masturbatie?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van in de interactie met mezelf inderdaad![]()
!
PLASTISCHE GETALLEN !!111 FAPFAPFAP.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plastische_getal
Waarom zijn er zoveel niet boeiende onderwerpen op wiki?
goed opletten, zo moet het!11!!11quote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef BigKahuna het volgende:
GODVERDOMME EMI GA JE ME NOU NOG BASHEN OF MOET IK WEER ZOTHEID UITLOKKEN?
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef BigKahuna het volgende:
GODVERDOMME EMI GA JE ME NOU NOG BASHEN OF MOET IK WEER ZOTHEID UITLOKKEN?
Hoi BK.quote:
Vuigerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |