Mwoh niets eigenlijk, wij hebben geen kamer vrij.quote:
Dikke /carequote:Op maandag 1 juni 2009 20:46 schreef Florian_ het volgende:
Het is niet echt de bedoeling dat je PM's post in een topic
Whehequote:Op maandag 1 juni 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hihihihi. Als het woordje lesbian/lesbisch of iets van gelijke strekking valt gaan m'n alarmbellen af.![]()
Ik ben een soort magneet voor minderjarige meisjes.
OMG!!!!!!!
Een ban?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
STOER MANveel plezier met je ban
!
Ik wil dat boek ook lezen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:50 schreef Syb-rund. het volgende:
whehe ik zit zo een boek te lezen over de clash tussen mannen en vrouwen, staat er dit in
Beste schrijvers
Door het doen van deze puntentest is de relatie met mijn vriendin volkomen veranderd. We gaan nu beter met elkaar om dan in de afgelopen drie jaar.
Ik wil jullie nu graag op de hoogte brengen van mijn bevindingen hoe vrouwen punten geven.
Bedankt,
Gelukkig jack
Dagelijkse taken in het huishouden
Je onderzoekt een verdacht geluid in de nacht en er is wel degelijk iets aan de hand + 3
Je slaat de inbreker met een ijzeren staaf tegen de grond + 10
Het blijkt haar vader te zijn - 10
Op feestjes
Je blijft het hele feestje bij haar in de buurt + 5
Je blijft even bij haar en dan ga je even bijkletsen met een oud schoolmaatje - 2
Die Charlotte heet - 10
Tijdens het voorstellen houd je je partners hand vast en kijk je verliefd naar haar + 4
Tijdens het voorstellen houd je je partners hand vast, noem je haar ''mijn steun en toeverlaat'' en sla je op haar kont - 5
Je kent de afkorting van PM?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een ban?
Omdat ik een pm krijg die ik post?Ik wist niet dat pm's staatsgeheimen waren
Mmm Jajong, oh dat heb je al gedaan he.quote:
Bans vormen een bepaalde mentale hardheid bij je.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Een ban?
Lees de policy eens door zou ik zeggenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een ban?
El Negro is afwezig hè, dat schiet niet op.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:52 schreef Fascination het volgende:
Mmm Jajong, oh dat heb je al gedaan he.
De kans bestaat, Florian is zo afgezaagd.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:54 schreef BigKahuna het volgende:
MIJ !!!!11
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lees de policy eens door zou ik zeggen..
quote:8. Messages.fok.nl / Privéberichten
a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle onderdelen van het FOK.nl domein.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender, ontvanger en sitebeheerders
Zottie!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:56 schreef Zotheid het volgende:
Dat blonde haar van Amy Macdonald is dus echt 3 keer niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |