quote:Op maandag 1 juni 2009 21:17 schreef Syb-rund. het volgende:
ja toevallig was ik vandaag ook aan het varen, in giethoorn, met mijn wulpse voluptueuze vriendin
Precies!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volbeat... dat klinkt... alsof ik er niet naar ga luisteren.
Ja ongetwijfeldquote:
Klinkt aardig.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou.
Vooral voor de jongen die niet omgedraait wilde worden in zijn kano en zijn agressors een klap met zijn peddel verkocht
Wat een kutreactie.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake (Emimich, 2009).
Die man is voor de radio gemaakt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:19 schreef 3lmo het volgende:
Oh nee, Giel Beelen in beeld.
Ik zat in zijn kanoquote:
Exact, doe maar gewoon sfeerimpressies in beeld als hij spreekt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die man is voor de radio gemaakt.
Wat verwacht je dan op zo'n tijdstip? Het enige moment waarop het gemiddelde niveau in de SC op niveau is, ligt rond 2 à 3 uur 's nachts. Dan verzamelen alle grote denkers van FOK zich hier om hun wijsheid te delen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een kutreactie.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die man is voor de radio gemaakt.
Subtiliteit ftwquote:
*Gitaar pakt en meespelen doet.quote:
Dacht ik ook al.quote:
Dude.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OH WTF HET WAS ZOTHEID !!
THE KOOKS![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OH WTF HET WAS ZOTHEID !!
THE KOOKS![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
Wheehehehe was een grapje knulquote:Op maandag 1 juni 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Gitaar pakt en meespelen doet.
[..]
Dacht ik ook al.
[..]
Dude.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:25 schreef Emimich het volgende:
Ik weet nog een heel matige garp..
Ik heb een cactus.
Op FOK ben ik heel eerlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Subtiliteit ftw
Nou vannacht slaap ik rond die tijd wel hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 21:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan op zo'n tijdstip? Het enige moment waarop het gemiddelde niveau in de SC op niveau is, ligt rond 2 à 3 uur 's nachts. Dan verzamelen alle grote denkers van FOK zich hier om hun wijsheid te delen.
Hihi, ik snapte het.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wheehehehe was een grapje knulkusje hvj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |