quote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
PLASTISCHE GETALLEN !!111 FAPFAPFAP.
vertel.. meerquote:Op maandag 1 juni 2009 21:09 schreef BigKahuna het volgende:
varen in een roeibootje door kleine slootjes![]()
![]()
![]()
.
Je zou zoveel van me kunnen leren.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
Daar heb ik ook wel eens last van in de interactie met mezelf inderdaad![]()
!
Ja, hoe kun je jezelf nou fatsoenlijk bevredigen als je geen karakter hebt!?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij moet dé vrouw met de meeste niet al te expliciete verwijzingen naar seks op FOK zijn.
Check die TT man.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef BigKahuna het volgende:
GODVERDOMME EMI GA JE ME NOU NOG BASHEN OF MOET IK WEER ZOTHEID UITLOKKEN?
True.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, hoe kun je jezelf nou fatsoenlijk bevredigen als je geen karakter hebt!?![]()
Tevens:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Emimich het volgende:
Lol, de Ted-teller
http://www.fok.nl/shop/
Roeibootjes in combinatie met aardig wat golfslagquote:Op maandag 1 juni 2009 21:09 schreef BigKahuna het volgende:
varen in een roeibootje door kleine slootjes![]()
![]()
![]()
.
Zie de Feedback, daar gaat een topic waar Danny alles uitlegt over Ted etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:12 schreef swarmahoer het volgende:
Dben benieuwd naar het topic van de 1e die dit doorhad, staat er nog niet zo lang volgens mij ?
weet een van jullie vast wel, aangezien sommigen dagelijks hun notes bekijken
Toch niet in Giethoorn?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
nou dat ging ik doen enzo met mijn lieftallige vriendinnetje.
je hebt toch wel de gitaar voor romantische doeleinden gebruikt he !quote:Op maandag 1 juni 2009 21:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
nou dat ging ik doen enzo met mijn lieftallige vriendinnetje.
Dat doet niet ter zake (Emimich, 2009).quote:Op maandag 1 juni 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Zoals?
Kapseizen is tof.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Roeibootjes in combinatie met aardig wat golfslag
Nee, jij?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hebt toch wel de gitaar voor romantische doeleinden gebruikt he !
Ruim je het zelf op.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad jongens, we houden ons aan de TT in dit topic
The killers zijn geen herrie.quote:
Lang leve de slappe, homosuele mentaliteit!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
Inderdaad jongens, we houden ons aan de TT in dit topic
Wat is homosueel?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lang leve de slappe, homosuele mentaliteit!
Ik ging daar punteren met groep 8, verder niets noemenswaardig.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, niet in Giethoorn nee.
WTF wat is er met Giethoorn!?
EWA PLEUNTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 1 juni 2009 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ARE WE HUMAN?! OR ARE WE DANCER?!?!?!?!!
Karaktervormend.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kapseizen is tof.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging daar punteren met groep 8, verder niets noemenswaardig.
wat de neuk , in al die topics zit je te bashen met aannames van je en nu wil je opeens achtergrondinfo?quote:
Dancers..quote:Op maandag 1 juni 2009 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ARE WE HUMAN?! OR ARE WE DANCER?!?!?!?!!
Nou.quote:
ja toevallig was ik vandaag ook aan het varen, in giethoorn, met mijn wulpse vriendinquote:
Het ging dan ook over volbeat oid.quote:
Ken je het?quote:
weet jij welkequote:Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zie de Feedback, daar gaat een topic waar Danny alles uitlegt over Ted etc.
Ik krijg op de een of andere manier bij dat woord associaties over een zekere Juicy en Floortje.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:15 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is homosueel?
Volbeat... dat klinkt... alsof ik er niet naar ga luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |