Is Omkron een meisje ja?quote:
Ik wil er ook eentje.quote:
Jammer. Maar het geeft niet planten gaan toch altijd dood bij mij.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:56 schreef Omkron het volgende:
Geen flauw idee, was een cadeautje, en toen ik hem kreeg zaten er twee 'oortjes' bovenop de cactus, zoals de afbeelding op de pot.
Dan ga ik ook een cactus kopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:05 schreef Omkron het volgende:
Bij mij ook, maar cactussen nooit, 1x in de maand water, perfect!
quote:
wist ik, had als kiespijn verwachtquote:
Geeft niet, hier zie je duidelijk aan de oogjes dat het geen cactus maar een vermomde alien betreft. Dus die kun je veilig in je huiskamer zetten.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer. Maar het geeft niet planten gaan toch altijd dood bij mij.
Ik heb ook een cactus, en dit is al mn derde omdat ik ze toch nog vergeet water te geven.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:05 schreef Omkron het volgende:
die plant van mij kreeg dat nog niet eensquote:Op maandag 1 juni 2009 21:05 schreef Omkron het volgende:
water natuurlijkquote:
Heb er seks mee. Schijnt prikkelend te zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Eet hem op. Misschien is het wel een speciale cactus
Misschien kan dat wel:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Eet hem op. Misschien is het wel een speciale cactus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |