Autsj... dat lijkt me echt pijn doenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Simone Halep![]()
Ok, niet echt heel bekend, maar ze is tennister en ze heeft gewoon héle grote boobiez.
[ afbeelding ]!
Onflatteus? Kenkergeil vriend.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Simone Halep![]()
Ok, niet echt heel bekend, maar ze is tennister en ze heeft gewoon héle grote boobiez.
[ afbeelding ]!
Ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijnquote:
Denk dat die foto op een heel andere zone versterkend werkt bij 99% van de mannenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijn![]()
Maar hoe dan ook wel een foto die op je lachspieren werkt.
Misschien ben jij wel een uitzondering en heb je gewoon geen smaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Denk dat die foto op een heel andere zone versterkend werkt bij 99% van de mannen
Dat is jouw eigen invullingquote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef oldschoolf00l het volgende:
Hetero-vrouwen die halfnaakte vrouwenfoto's gaan beoordelen en mannen gaan vertellen of iets sexy is of niet.
Hoe weet jij of wij allemaal hetero zijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef oldschoolf00l het volgende:
Hetero-vrouwen die halfnaakte vrouwenfoto's gaan beoordelen en mannen gaan vertellen of iets sexy is of niet.
En jij baseert je mening op?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen invulling
Wie zegt hier dat jij het niet sexy mag vinden? Alleen jouw oordeel dat 99% van de mannen dit sexy vindt, daar geloof ik persoonlijk niet in. That's all
Sorry hoor lesbo - en eentje die blijkbaar niet op geile wijven valt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe weet jij of wij allemaal hetero zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |