abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:35:42 #81
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69637352
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

zal hem als het goed is, niks interesseren. Hij heeft zijn kind en die raakt hij never nooit niet kwijt
Kindje wordt ook groter, hij kan beter oppassen met wat hij op z'n hals haalt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69637421
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je geeft in je tweede zin het antwoord op je eerste zin, en je derde zin is een logisch uitvloeisel.

Hij wist heel goed dat hij Nederland niet zo maar met haar kon verlaten, hij wist heel goed dat hij het voor de Nederlandse rechter moest klaarspelen en dat het waarschijnlijk niet zou lukken, vandaar dat hij het in de VS heeft gefixt (ben wel benieuwd naar deze zaak, het hoe en waarom hij in het gelijk gesteld is, hij is namelijk toch zelf vertrokken?). Dit is allemaal heel logisch omdat er gewoon nog geen internationaal recht op dit gebied is (volgens mij)
http://www.kinderontvoering.org/index.php?catid=33&blogid=2
quote:
Als uw kind meegenomen is naar het buitenland kan er sprake zijn van een internationale kinderontvoering. Het Haags Kinderontvoeringsverdrag van 1980 geeft aan wanneer er sprake is van internationale kinderontvoering. Het doel van het verdrag is internationale kinderontvoering voorkomen. Het kind moet zo snel mogelijk terug naar het land van waar het is meegenomen.
quote:
Het Haags Kinderontvoeringsverdrag van 1980 geeft aan wanneer er sprake is van een internationale kinderontvoering.
Kort gezegd is het Verdrag van toepassing als aan de volgende voorwaarden is voldaan:

* Het kind is jonger dan 16 jaar

* Het kind is overgebracht of achtergehouden in een ander land zonder toestemming van de ouder met het (mede)gezagsrecht of vervangende toestemming van de rechter

* Het kind is overgebracht of achtergehouden in een ander land in strijd met het gezagsrecht van het land waar het zijn gewone verblijfplaats had
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69637432
nah vind die zaak wel interessant (ben er niet van onder de indruk) omdat het dus mogelijk zou zijn dat iemand die in zijn eentje naar een ander land verhuist en daar 2 jaar later het voogdij wil het nog voor elkaar krijgt ook. Omgekeerde wereld. Dit kan niet kloppen, er zal wel meer gespeeld hebben.
pi_69637433
WTF, die Russische is de zesde vrouw van de vader.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:39:31 #85
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69637488
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
komen die ook allemaal uit de Russische BruidjesWehkamp?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:39:48 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69637503
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus......als een vader zijn kind ontvoert naar Syrië en daar, via de 'rechter' de voogdij krijgt, dan staat ie in zijn recht. Als hij dan beweert dat de Nederlandse moeder een hoer is, dan is dat zo. (Ook al gaat het dan om islamitische begrippen)
allen als het een journalist is die door de taliban is verkracht... ofzo... . Kortom, laten we het gewoon bij dit geval houden, discussieert wel zo zuiver enzo
quote:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die de actie van deze man steunen. Hij krijgt op behoorlijk slinkse wijze, in Amerika de voogdij over zijn dochter en zonder overleg met de Nederlandse autoriteiten (een rapport opsturen is geen overleg) pikt hij zijn dochter op en smokkelt haar het land uit. Niks officieels aan, gewoon ontvoering dus.
En wat is er slinks aan, weet je meer dan, hij heeft gewoon via een officiele weg voogddij gekregen als Amerikaans burger met een Amerikaans kind. Hij heeft blijkbaar via officiele weg een passpoort voor haar geregeld en de authoriteiten in Nederland verwittigd van zijn actie.

Is het allemaal netjes... nee, maar aangezien men bij voorbaat al de moeder 100% in het gelijk stelt op argumentatie dat eht de moeder is dus hoort het kind aan haar en ander psychiatrisch trauma gezever lijkt me een opmerking over voorbarigheid wel op zijn plaats
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_69637516
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
En wat heeft dat te maken met zijn kind?

Dat ie niet lief voor zijn vrouwtjes is, wil niet automatisch zeggen dat hij dit niet is voor zijn kind.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:43:00 #88
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69637597
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En wat heeft dat te maken met zijn kind?

Dat ie niet lief voor zijn vrouwtjes is, wil niet automatisch zeggen dat hij dit niet is voor zijn kind.
Misschien komt er wel weer een zevende, moet ze daar weer aan wennen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69637617
firefox, maar hier is toch totaal geen spraken van een kinderontvoering omdat dat meisje toch opgegroeid is in Nederland en de man Nederland in zijn eentje verlaten heeft? Hij is zelfs een Nederlander.

Ik doel er ook meer op, dat blijkbaar een rechter in Amerika denkt een uitspraak te kunnen doen over iets dat in Nederland speelt en niks met Amerika te maken heeft op het punt na dat de desbetreffende man sinds 2 jaar in dat land woont.

Oftewel, dit kan niet kloppen. De zaak is veel groter dan in de media vermeld wordt of Amerika is helemaal mongolide geworden
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:44:11 #90
3542 Gia
User under construction
pi_69637632
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef Re het volgende:

[..]

allen als het een journalist is die door de taliban is verkracht... ofzo... . Kortom, laten we het gewoon bij dit geval houden, discussieert wel zo zuiver enzo
[..]

En wat is er slinks aan, weet je meer dan, hij heeft gewoon via een officiele weg voogddij gekregen als Amerikaans burger met een Amerikaans kind. Hij heeft blijkbaar via officiele weg een passpoort voor haar geregeld en de authoriteiten in Nederland verwittigd van zijn actie.

Is het allemaal netjes... nee, maar aangezien men bij voorbaat al de moeder 100% in het gelijk stelt op argumentatie dat eht de moeder is dus hoort het kind aan haar en ander psychiatrisch trauma gezever lijkt me een opmerking over voorbarigheid wel op zijn plaats
Een rapport opsturen is niet hetzelfde als verwittigen. Hij had minimaal op antwoord moet wachten of er even zelf langs gaan.

Dit is, volgens bovenstaande normen, duidelijk kinderontvoering, dat kind moet terug.

En tja, als moeders er dan de Oekraïne mee induikt, geef ik haar groot gelijk. Dan is dat te danken aan deze actie van vader.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:45:38 #91
3542 Gia
User under construction
pi_69637673
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
firefox, maar hier is toch totaal geen spraken van een kinderontvoering omdat dat meisje toch opgegroeid is in Nederland en de man Nederland in zijn eentje verlaten heeft? Hij is zelfs een Nederlander.

Ik doel er ook meer op, dat blijkbaar een rechter in Amerika denkt een uitspraak te kunnen doen over iets dat in Nederland speelt en niks met Amerika te maken heeft op het punt na dat de desbetreffende man sinds 2 jaar in dat land woont.

Oftewel, dit kan niet kloppen. De zaak is veel groter dan in de media vermeld wordt of Amerika is helemaal mongolide geworden
Zowel de vader, als het kind, hadden de Amerikaanse nationaliteit. Het kind ook de Oekraïnse, de vader, vermoedelijk nog steeds ook de Nederlandse.
pi_69637773
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Zowel de vader, als het kind, hadden de Amerikaanse nationaliteit. Het kind ook de Oekraïnse, de vader, vermoedelijk nog steeds ook de Nederlandse.
aha ik snap er geen kut van. I give up

re heeft wel een paar solide punten though
pi_69637790
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Een rapport opsturen is niet hetzelfde als verwittigen. Hij had minimaal op antwoord moet wachten of er even zelf langs gaan.

Dit is, volgens bovenstaande normen, duidelijk kinderontvoering, dat kind moet terug.

En tja, als moeders er dan de Oekraïne mee induikt, geef ik haar groot gelijk. Dan is dat te danken aan deze actie van vader.
Ow, dus al de moeder het kind naar Oekraine neemt (als ze er in slaagt het kind uit Amerika te halen), is het wel rechtvaardig volgens jouw?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:54:56 #94
3542 Gia
User under construction
pi_69637954
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ow, dus al de moeder het kind naar Oekraine neemt (als ze er in slaagt het kind uit Amerika te halen), is het wel rechtvaardig volgens jouw?
Nee, maar een logisch gevolg. Als vader dit niet had gedaan, zou ze gewoon hier zijn blijven wonen. Anders was ze al veel eerder vertrokken, als ze dat liever wilde.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:00:10 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69638121
Firefox, vreet jezelf niet zo op man
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_69638251
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
Firefox, vreet jezelf niet zo op man

Doe ik niet, ik neem deel aan deze discussie uit het oogpunt van de vader.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:11:33 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69638449
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Doe ik niet, ik neem deel aan deze discussie uit het oogpunt van de vader.
Okay, proceed dan
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_69639389
er is ook voogdij zaak met brazilie en de usa

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_69639626
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef Re het volgende:

[..]

Hier wordt erop gewezen dat gelijke monniken, gelijke kappen. Als we hoera roepen dat die 2 kinderen uit Syrie ontvoerd hadden geworden, dan moeten we die papa hier ook niets verwijten.
quote:
En wat is er slinks aan, weet je meer dan, hij heeft gewoon via een officiele weg voogddij gekregen als Amerikaans burger met een Amerikaans kind. Hij heeft blijkbaar via officiele weg een passpoort voor haar geregeld en de authoriteiten in Nederland verwittigd van zijn actie
Dude, get real. Als je het niet via de rechter in je meest bevriende land doet, dat is dat best wel slinks. HEEEEL erg slinks.
Dat weten we zeker. Maar JIJ weet NIET of hij de politie in Ede verwittigd heeft.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_69639669
Meneer Bosma's brengt zaken naar buiten die zijn vrouw bij slachtofferhulp heeft gehoord.
Lees net in een andere bron dat het inmiddels goede vrienden van de moeder zijn.

De vader beweert dat de moeder Katja een gevalletje PAS heeft aangepraat.

De modder vliegt lekker in het rond *katja paraplu geeft*

[ Bericht 2% gewijzigd door Cerbie op 02-06-2009 17:56:40 (-) ]
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')