abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 01:51:56 #41
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69624017
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo zou je het kunnen stellen, ook al zijn ze +1 uur van mekaar vandaan
Maar dankzij die noeste lui mochten Vampier en Maarten naar de VS om in de zon te genieten van de vrijheid.
Dat is niet een stelling dat is afgesproken in VCCR.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 03:26:51 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69624727
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 06:30:23 #43
3542 Gia
User under construction
pi_69624882
tvp
pi_69626893
quote:
'Consulaat VS hielp bij meenemen Katja'
AMSTERDAM - Het Amerikaanse consulaat in Frankfurt heeft de vader van Katja Leendertz geholpen om haar mee te nemen naar Amerika. Dat zegt de vader, Paul Leendertz, dinsdag in het AD. De krant bezocht hem in de Amerikaanse staat Pennsylvania.

Het was nog niet bekend hoe de vader met de gezochte Katja wist te ontkomen. In het AD legt hij uit dat hij zodra de Amerikaanse rechter hem de voogdij toewees zo snel mogelijk te werk ging.
Hij was naar eigen zeggen bang dat zijn ex-vrouw met zijn dochter naar Oekraïne zou vluchten zodra ze hoorde dat hij de voogdij had.

Hij kreeg een officiële certificering van de Amerikaanse overheid en vroeg medewerking van het Amerikaanse ministerie van buitenlandse zaken, waarop hij naar Nederland vertrok.
Kalmeren
Daar heeft de piloot Katja een paar dagen geobserveerd. Woensdag nam hij haar uiteindelijk mee. Katja zou door de ontvoering zijn geschrokken, maar zijn huidige vrouw wist de dochter te kalmeren door uit te leggen dat ze bij haar vader was.
Leendertz zou een keer van auto zijn veranderd en is daarna doorgereden naar het Amerikaanse consulaat in Frankfurt in Duitsland. Daar stond volgens hem personeel klaar om de papieren in orde te maken en foto's te maken van Katja.
Vervolgens is het drietal met een vliegtuig naar een 'niet Europees land' gevlogen om van daaruit verder te reizen.
Amber Alert
Het Amber Alert dat de politie uitzond, was volgens Leendertz nergens voor nodig. In de krant zegt hij dat zes uur voordat alarm werd geslagen al een dossier bij de politie in Ede lag waarin stond dat hij het recht had om Katja op te halen. Katja zou inmiddels over de telefoon met haar moeder hebben gesproken.
NU.nl
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:43:48 #45
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69634294
'Vader Katja had contactverbod wegens mishandeling'

EDE - De vader van Katja Leendertz (7) uit Ede, welk meisje hij vorige week ontvoerde vanaf het schoolplein, heeft eerder van de rechter een straat- en contactverbod opgelegd gekregen voor zijn gezin. Dat zegt een vriend van de familie, Jan Bosma.

Volgens hem is moeder Marina ten onrechte in een kwaad daglicht gesteld, alsof zij geen omgangsregeling wilde. "Dat hebben we ervaren als een steek in de rug." De vader heeft zijn van oorsprong Oekraïense vrouw in het verleden gedwongen naar Nederland te verhuizen, een haar volkomen vreemd land, terwijl hij als piloot vaak weg was, zegt hij. Ook was volgens Bosma sprake van mishandeling, reden voor de scheiding. Hij deed zijn mededelingen tijdens een kerkdienst van de Gereformeerde Kerk vrijgemaakt in Ede, waar hij gebed vroeg voor het meisje en haar moeder.

Hij en zijn vrouw leerden de twee jaren geleden kennen via Slachtofferhulp, waar zijn vrouw bij betrokken was. Bosma stoort zich aan het verhaal dat de vader van Katja heeft gedaan in de media en aan de reacties van veel mensen dat ze sympathie voor hem kunnen opbrengen. " Na de scheiding wilde hij niets betalen. Marina is altijd al bang geweest dat hij Katja zou ontvoeren. Het was voor hem als piloot makkelijk haar mee te nemen van Düsseldorf naar Dubai, en daarvandaan naar Amerika. Daar zit ze nu met zijn vrouw, een Russische, die zij niet kent, zijn zesde vrouw."

De politie blijft de vader verdenken van onttrekking van het meisje aan het ouderlijk gezag van de moeder. De Amerikaanse autoriteiten hebben inm iddels bevestigd dat Katja in de VS is en dat ze het goed maakt. Volgens de vader heeft een Amerikaanse rechter de voogdij aan hem toegewezen. "Maar een Nederlandse rechter had dat moeten bevestigen, en dat wist hij", stelt de vriend.

Bron: http://www.gelderlander.n(...)ens-mishandeling.ece
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:37:15 #46
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69635670
Hm, dit muisje krijgt nog een flink staartje, zo te zien.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:39:00 #47
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69635729
Vader Katja: ik heb niets onrechtmatigs gedaan
dinsdag 02 juni 2009 | 12:01 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 02 juni 2009 | 12:04

Paul Leendertz, die vorige week zijn dochter Katja meenam van haar school in Ede en haar naar zijn huis in Pennsylvania in de Verenigde Staten bracht, is zich van geen kwaad bewust. ANP

RIJSWIJK (ANP) - Paul Leendertz, die vorige week zijn dochter Katja meenam van haar school in Ede en haar naar zijn huis in Pennsylvania in de Verenigde Staten bracht, is zich van geen kwaad bewust. ,,Ik heb niets onrechtmatigs gedaan. Ik ben een Amerikaans staatsburger die van de Amerikaanse rechter de voogdij heeft gekregen over zijn dochter'', zegt Leendertz dinsdag in een interview met het AD.

Een Amber Alert was volgens hem nergens voor nodig. Zes uur voordat alarm werd geslagen lag volgens hem al een dossier bij de politie Ede, waarin stond dat Leendertz het recht had zijn dochter op te halen.

Hij stelt dat hij niet anders kon dan Katja onaangekondigd mee te nemen. ,,Dit was mijn enige kans. Als Marina had geweten dat ik Katja op zou halen, was ze met haar naar Oekraïne gevlucht en dan had ik haar nooit meer teruggevonden. Of ze waren beiden opgepakt. En dat was nog traumatischer geweest voor Katja.''

http://www.destentor.nl/a(...)htmatigs-gedaan.ece#
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:39:55 #48
3542 Gia
User under construction
pi_69635753
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Hm, dit muisje krijgt nog een flink staartje, zo te zien.
Inderdaad, benieuwd of pa nog zo in bescherming wordt genomen door de FOK!papa's.
pi_69635826
het is niet zo zeer dat de vader door de fokpapa's in bescherming werd genomen maar dat alle mannen toch klootzakken zijn?

enniewe, dit verhaal hier bevalt me totaal niet maar dat zal vooral komen doordat de VS een belangrijke rol hier in speelt
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:43:49 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69635856
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad, benieuwd of pa nog zo in bescherming wordt genomen door de FOK!papa's.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:44:54 #51
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69635890
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:42 schreef opgebaarde het volgende:
het is niet zo zeer dat de vader door de fokpapa's in bescherming werd genomen maar dat alle mannen toch klootzakken zijn?

enniewe, dit verhaal hier bevalt me totaal niet maar dat zal vooral komen doordat de VS een belangrijke rol hier in speelt
Dat maakt jij ervan. Typisch wel, maar geeft niet.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:45:04 #52
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69635895
‘Katja is gehersenspoeld door moeder’
Door JACQUELIEN NIENHUIS

Giechelend klautert Katja Leendertz over de houten veranda, terwijl ze een robbertje touwtrekt met haar keeshond Dasha.

In haar roze T-shirt met zeesterren en haar lange haren in een paardenstaart ziet ze er uit als een doorsnee meisje van zeven. Het lijkt alsof ze al jaren in plaats van dagen woont in het witte huis met zijn rode luiken aan de rand van een bos in Northampton, Pennsylvania.

Aan tafel serveert vader Paul thee op onderzetters met Hollandse klederdrachten. ,,Ik wou dat Nederlanders even met een verrekijker konden zien hoe goed Katja het hier naar haar zin heeft. En dat ik geen boeman ben, maar gewoon vreselijk veel van mijn kind houd,’’ zegt hij.

Het tweetal is net teruggekomen van een bezoek aan een kinderpsycholoog. ,,Het belangrijkste is dat Katja zich goed voelt,’’ vindt Leendertz, die zijn verhaal doet in aanwezigheid van zijn advocaat. ,,Daarom heb ik direct professionele hulp gezocht en heeft ze ook met haar moeder gesproken aan de telefoon.’’

De piloot is nog steeds beduusd van alle commotie die in Nederland ontstond nadat hij vorige week plotseling zijn dochter meenam van school en vertrok naar de VS. ,,Ik heb niets onrechtmatigs gedaan. Ik ben een Amerikaans staatsburger die van de Amerikaanse rechter de voogdij heeft gekregen over zijn dochter die ook de Amerikaanse nationaliteit heeft,’’ aldus Leendertz. ,,Een Amber alert was nergens voor nodig, een verspilling van geld. Er lag al zes uur voordat alarm werd geslagen een dossier bij de politie Ede waarin stond dat ik het recht had om Katja op te halen.’’

Waarom koos hij er dan toch voor om zijn dochter op deze manier uit haar vertrouwde omgeving weg te rukken? Leendertz pauzeert even. ,,Ik kon niet anders. Dit was mijn enige kans. Als Marina had geweten dat ik Katja zou ophalen, was ze met haar naar Oekraïne gevlucht en dan had ik haar nooit meer teruggevonden. Of ze waren beiden opgepakt. En dat was nog traumatischer geweest voor Katja.’’

Leendertz hoorde op Hemelvaartsdag dat de rechter in Pennsylvania zijn dochter aan hem had toegewezen. ,,Ik dacht: ‘Dit is D-day’.’’ Hij zorgde zo snel mogelijk voor een officiële certificering van de Amerikaanse overheid en vroeg medewerking van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken om zijn dochter naar de VS te halen. Op maandag arriveerde hij in Nederland.

,,Ik heb Katja eerst een paar dagen geobserveerd. Toen we op woensdag bij haar school aankwamen, zag ik haar meteen. Ze stond precies bij een opening in het hek, alsof een engeltje haar daar had neergezet. Ik heb haar opgepakt, in de auto gezet en ben weggereden. Natuurlijk huilde ze eerst van schrik. Maar Olya, mijn vrouw, vertelde haar in het Russisch dat ze niet bang hoefde te zijn, dat ik haar vader was en dat ze snel haar moeder mocht zien. Daarna was ze redelijk snel gekalmeerd. Ze zei dat ze een ijsje met sprinkels wilde, dus dat heb ik direct over de grens met Duitsland voor haar gekocht.’’

Leendertz veranderde een keer van auto en reed naar het Amerikaanse consulaat in Frankfurt, waar personeel klaarstond om de nodige papieren in orde te maken en foto’s te maken van Katja. Vervolgens stapte de familie op het vliegtuig naar ‘een niet Europees land’ om van daar uit verder te reizen. ,,Alles ging vlot. Tegen de tijd dat het Amber-alert was uitgevaardigd, zaten wij al op het vliegveld.’’

Katja laat op verzoek het koffertje zien waarmee ze naar Amerika reisde. Parmantig rolt ze de blauwe Samsonite heen en weer. Het meisje zegt niet veel, maar als haar wordt gevraagd of ze het naar haar zin heeft in Pennsylvania, antwoordt ze volmondig ja. ,,Ik kan niet geloven hoe slim ze is. De laatste keer dat ik haar zag, was ze vijf jaar oud,’’ glundert Leendertz, wiens huiskamer vol staat met portretten en verschoten kindertekeningen van zijn dochter.

Hij wijst de kritiek dat hij Katja psychische schade heeft toegebracht subiet van de hand. ,,Kinderen verhuizen wel vaker. Als iemand haar heeft getraumatiseerd, dan is het haar moeder. Zij heeft mijn dochter de afgelopen jaren volledig van me vervreemd. Toen ik Katja meenam, begon ze meteen op de paniektoets van haar telefoon te duwen. Dat had haar moeder haar geleerd. Ze riep: ‘Nu ga ik dood hè?’ Ze was zo erg gehersenspoeld, dat ze dacht dat ik haar iets zou aandoen.’’ Leendertz bezweert dat hij er op toe zal zien dat Katja een goed contact houdt met haar moeder. ,,Ik ben niet uit op wraak. Ik wil het beste voor mijn dochter. Ik kan me voorstellen dat ze bijvoorbeeld via Skype gaan bellen. Wellicht kunnen ze elkaar in de toekomst ook zien.’’

Een bezoek aan Nederland zit er voorlopig niet in. ,,In Amerika zijn we gewend om paspoorten in te nemen als er een vluchtrisico is,’’ zegt zijn advocaat Linda Shay Gardner. ,,Nederland kan Pauls rechten niet garanderen.’’ Katja gaat waarschijnlijk na de zomer weer naar school.

http://www.ad.nl/binnenla(...)oor_moederrsquo.html

Het nieuws gaat lekker door zo.
pi_69635992
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat maakt jij ervan. Typisch wel, maar geeft niet.
Hoezo is het typisch? Hoewel de aanval natuurlijk wel de beste verdediging is

Nah het is dat je me niet kent noch mijn standpunt hier duidelijk is maar dat mijn sympathie hier uitgaat naar de moeder ipv de vader is erg veelzeggend btw en omdat je zag dat ik een man ben en dus je conclusies trekt is alweer typi...

edit: die vent spoort niet
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:53:05 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69636116
Hij praat het allemaal wel mooi recht.
Komt bij mij als een redelijk kille en berekenende man over.

Natuurlijk gaat hij meteen naar de spy, hij moet er natuurlijk voor zorgen dat dat meiske straks mooie verhalen over hem vertelt.

Wat ik in het hele relaas mis, is de reden waarom hij het nodig vond om het kind te ontvoeren (hetgeen hij slim genoeg "meenemen" noemt.

Hij had niet verwacht dat het zo'n impact zou hebben, ben ik nou naief of ...........

Ik kan me heel goed indenken dat hij graag zijn dochterje bij zich heeft, maar het is niet anders, life sucks en hij moet er dan maar mee dealen. Laat hij maar eerst aantonen dat het kind het slecht heeft (gehad) bij haar moeder, dan praten we weer verder.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:55:29 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69636180
ahhh moddergooien over de oceaan heen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:55:34 #56
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69636186
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nah het is dat je me niet kent noch mijn standpunt hier duidelijk is maar dat mijn sympathie hier uitgaat naar de moeder ipv de vader is erg veelzeggend btw en omdat je zag dat ik een man ben en dus je conclusies trekt is alweer typi...

Ik reageer eigenlijk door jouw zin dat "alle mannen klootzakken zijn".
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:57:36 #57
3542 Gia
User under construction
pi_69636244
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Laat hij maar eerst aantonen dat het kind het slecht heeft (gehad) bij haar moeder, dan praten we weer verder.
Precies, dat zij het daar goed heeft, prima, maar waarschijnlijk had ze het bij haar moeder ook goed.
Het geeft hem niet het recht haar zomaar te ontvoeren.

Hoop echt dat Nederland hier werk van maakt en dat ze terug naar haar moeder mag.

Wie weet beloven ze haar wel dat ze haar moeder mag zien, als ze maar de juiste dingen zegt en lief speelt.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:02:55 #58
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69636413
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Precies, dat zij het daar goed heeft, prima, maar waarschijnlijk had ze het bij haar moeder ook goed.
Het geeft hem niet het recht haar zomaar te ontvoeren.

Hoop echt dat Nederland hier werk van maakt en dat ze terug naar haar moeder mag.

Wie weet beloven ze haar wel dat ze haar moeder mag zien, als ze maar de juiste dingen zegt en lief speelt.
Precies, het riekt naar manipulatie, waar hij eigenlijk zijn ex van beschuldigt.

Ik hoop echt dat er een goede regeling komt voor dat kind, in ieder geval zo spoedig mogelijk terug naar moeder ,dat is haar basis. Van daaruit zien we wel weer verder (vanuit gaande dat moeder geen gevaar is voor het kind en een normale doorsnee moeder is, of een supermama, dat mag ook. )
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:04:10 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69636461
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nog even.

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat er een misverstand ontstaan is in the heat of the moment.
Zoja, excuses.
pi_69636487
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:

Ik kan me heel goed indenken dat hij graag zijn dochterje bij zich heeft, maar het is niet anders, life sucks en hij moet er dan maar mee dealen. Laat hij maar eerst aantonen dat het kind het slecht heeft (gehad) bij haar moeder, dan praten we weer verder.
Wat een ongelooflijke kut opmerking weer van je. Hij moet er maar mee "dealen"?

Ik voorspel weinig goeds voor je vriend als jij het op je heupen krijgt.

Echt, ik snap niet waarom je zo'n opmerking durft te maken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')