Bij de vader is dat geen probleemquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Welke werkende ouders hebben dat wel?
En de naschoolse opvang is ook in de schoolvakanties open, net als de kinderopvang. Enkel zon-en feestdagen zijn een probleem.
Mijn god, als dat voor rechters de doorslaggevende reden zou zijn wie de voogdij over het kind krijgt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij de vader is dat geen probleem
Ja dat is het en terechtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mijn god, als dat voor rechters de doorslaggevende reden zou zijn wie de voogdij over het kind krijgt.
Och, als hij haar komt ophalen en na het weekend weer terugbrengt.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:05 schreef deedeetee het volgende:
Moeder kan maar beter niet moeilijk doen over een omgangsregeling met de vader van het kind.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, als hij haar komt ophalen en na het weekend weer terugbrengt.
Misschien hoeft moeder hem ook niet te zoeken. Daarbij zal het kind toch naar school moeten, ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij naar een andere staat gaat krijgt de moeder hem toch nooit gevonden?
Je weet niet goed hoe het in de VS werkt zie ik welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien hoeft moeder hem ook niet te zoeken. Daarbij zal het kind toch naar school moeten, ook.
Of denk jij dat pa via zo'n ondergronds netwerk wel hulp krijgt met een nieuwe identiteit? Kind onherkenbaar, ander haar, andere naam, enz.....
Neuh, die vinden ze wel.
Ik weet dat de rechter daar, Katja aan haar moeder heeft toegewezen. Ik weet ook dat hij in hoger beroep is gegaan. Daar zal hij dan toch in elk geval moeten verschijnen, lijkt me. Dan hebben ze hem toch meteen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je weet niet goed hoe het in de VS werkt zie ik wel
Moet niet, hij kan het ook gewoon overlaten aan zijn advocaatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet dat de rechter daar, Katja aan haar moeder heeft toegewezen. Ik weet ook dat hij in hoger beroep is gegaan. Daar zal hij dan toch in elk geval moeten verschijnen, lijkt me. Dan hebben ze hem toch meteen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |