Treurigquote:Op maandag 1 juni 2009 14:26 schreef Nuongirl het volgende:
The Airbus which crashed in the Atlantic was carrying 126 men, 82 women, 7 children and one baby, Air France says in a statement.
8 kinderen maar?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:26 schreef Nuongirl het volgende:
The Airbus which crashed in the Atlantic was carrying 126 men, 82 women, 7 children and one baby, Air France says in a statement.
Denk jij dan serieus dat er door luchtvaartmaatschappijen in ontwikkelingslanden heel intensief wordt gevlogen? De meeste vliegtuigongelukken worden dus toch veroorzaakte door westerse maatschappijen. En die ongelukken gebeuren dan vooral in de zomer. Ook toevallig? Nee. Ik baseer dit dus op intensiviteit.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook redeneren, is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij.
Gebeurt niet vaak dat er een vliegtuig (waarschijnlijk) is neergestoordquote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef RedFever007 het volgende:
Breaking news en extra uitzending bij de NOS omdat er een vliegtuig uit de lucht is gevallen ?
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje overdreven![]()
zijn toch allemaal geen goede tekenen voor het overleven van zo'n vlucht.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:28 schreef ROG het volgende:
Ontopic: Extreme turbulentie, automatic message sent out wat betreft die electronic circuit failure..
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Denk jij dan serieus dat er door luchtvaartmaatschappijen in ontwikkelingslanden heel intensief wordt gevlogen? De meeste vliegtuigongelukken worden dus toch veroorzaakte door westerse maatschappijen. En die ongelukken gebeuren dan vooral in de zomer. Ook toevallig? Nee. Ik baseer dit dus op intensiviteit.
Eens.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef RedFever007 het volgende:
Breaking news en extra uitzending bij de NOS omdat er een vliegtuig uit de lucht is gevallen ?
In Mozambique vinden ze lokaal nieuws ook interessanter hoor..quote:Op maandag 1 juni 2009 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Zo nu en dan pleurt er ook 1 in Mozambique uit de lucht, en dat horen we tijdens het korte nieuws. En dan zijn het vaak nog grotere aantallen mensen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hoe je het ook probeert te verdraaien,
feit blijft dat vliegen veel veiliger is dan reizen met de trein.
Ook eens, maar volgens mij zijn er niet altijd "breaking news" uitzendingen geweest van de nos bij een gecrashed Europees toestel.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
In Mozambique vinden ze lokaal nieuws ook interessanter hoor..
Ja, en in Timboektoe rijdt er ook weleens een auto door een mensenmassa, dus waarom we zo'n drama maakten van de gebeurtenissen tijdens Koninginnedag is me een raadselquote:Op maandag 1 juni 2009 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Zo nu en dan pleurt er ook 1 in Mozambique uit de lucht, en dat horen we tijdens het korte nieuws. En dan zijn het vaak nog grotere aantallen mensen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef RedFever007 het volgende:
relevantie ervan is veel kleiner, hoewel het ook mensen waren.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Wat ik mij afvraag, wisten ze al dat het op dat gebied stormde of kwam het opeens?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:33 schreef RiotNiece het volgende:
Bron: Reuters (http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSTRE5501PB20090601)
PARIS (Reuters) - An Air France plane with 228 people on board disappeared over the Atlantic Ocean on its way from Brazil to Paris on Monday after hitting strong turbulence and French officials said they feared a disaster.
The Brazilian force said the Airbus jet was well advanced over the sea when it went missing and military planes took off from both South America and Africa to hunt for the plane.
"We are probably facing an air catastrophe," Air France Chief Executive Pierre-Henri Gourgeon told reporters:
Air France said the airliner sent an automatic message reporting an electrical fault at 0214 GMT, roughly 15 minutes after the plane flew through a stormy area with strong turbulence.
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Inderdaad!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
vast niet, maar dit is een deels Nederlands bedrijf, met wellicht Nederlanders aan boord en zo.. wederom die relevantie.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook eens, maar volgens mij zijn er niet altijd "breaking news" uitzendingen geweest van de nos bij een gecrashed Europees toestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |