Ja, volgens de wikipedia:quote:
En dan quote ik de wikipedia om dat weer uit te leggen, fijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:40 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat ik zei stond er. Verder is een grenzeloos vertrouwen in wat er op Wikipedia staat niet echt raadzaam.
[..]
Stam + t. Alsjeblieft.
Er zijn nogal wat soorten intelligentie, waaronder het EQ ("emotionele" intelligentie). Ga me nou niet vertellen dat je daar nog nooit van gehoord hebtIn ieder geval, dat ligt bij een autist dus juist weer vrij laag...
heb ik nog nooit van gehoord, en nee ben niet dom.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:40 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat ik zei stond er. Verder is een grenzeloos vertrouwen in wat er op Wikipedia staat niet echt raadzaam.
[..]
Stam + t. Alsjeblieft.
Er zijn nogal wat soorten intelligentie, waaronder het EQ ("emotionele" intelligentie). Ga me nou niet vertellen dat je daar nog nooit van gehoord hebtIn ieder geval, dat ligt bij een autist dus juist weer vrij laag...
Maar je komt pas net onder je steen vandaan kruipen..?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:49 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
heb ik nog nooit van gehoord, en nee ben niet dom.
Prikkel, prikkel, prikkel...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:16 schreef ScarFace- het volgende:
Kipptje en anderen,
Als een massage de dag van je leven is, ga wat meer ondernemenblowen, uitgaan, enz, neem van mij aan dat het leuk is.
Je denkt misschien oh nee ik vind dat niet leuk teveel prikkels etc, dat is ook wel te begrijpen als je het nog nooit hebt gedaan![]()
Van het blowen verminderen die prikkels en krijg je ook wat meer zin in dingen(niet teveel roken anders krijg je een ander effect haha)
Lang verhaal kort gewoon doen.
quote:
Heel duurquote:En hoe duur is die?![]()
[..]
Prikkels zijn sowieso vermoeiend, maar vermoeidheid maakt weer extra prikkelbaar...quote:Zo erg was het nu ook weer niet. Vermoeiendheid speelt ook een rol. En ach aan elke dag komt een eind.
Mooi dat je dat aan kan, aan mensenmassa's moet ik niet denken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar concerten gaan is iets wat ik toch niet kan missen.
Datgene wat ik heb gesteld is verre van strijdig van de quotes die je nu aanvoert.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Onder autisme:
[..]
Vergis je je niet?
Nee .. ik ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi dat je dat aan kan, aan mensenmassa's moet ik niet denken.
Ik heb er ook nog wel moeite mee. Alhoewel ik nu me wel veel beter kan opstellen als ik bijvoorbeeld naar de stad ga. Ben veel minder snel moe en 'vervelend'.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dan word ik ook horendol...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nee .. ik ook nietIk denk dat ik helemaal gek zou worden. Maar ik heb ook altijd wel veel last in een restaurant of een verjaardag bijvoorbeeld. Dat je dan 20 gesprekken doorelkaar heen hoort
Ik ga het liefst als het rustig is.... Maar dat weet je niet altijd vooruit, helaas.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel moeite mee. Alhoewel ik nu me wel veel beter kan opstellen als ik bijvoorbeeld naar de stad ga. Ben veel minder snel moe en 'vervelend'.
qedquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:41 schreef Jotcha het volgende:
Ik doe nu VWO, zonder daar echt veel voor te doen.
Ziet er pijnlijk uitquote:
Dat dacht ik alquote:[..]
Heel duur![]()
[..]
Een vicieuze cirkelquote:Prikkels zijn sowieso vermoeiend, maar vermoeidheid maakt weer extra prikkelbaar...
Gelukkig heb ik van zulke dingen geen last.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar je komt pas net onder je steen vandaan kruipen..?
He, Tijn alles goed met Uquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ziet er pijnlijk uit![]()
[..]
Dat dacht ik al![]()
[..]
Een vicieuze cirkel![]()
[..]
Gelukkig heb ik van zulke dingen geen last.
Tuurlijk. Dit is geen singlesquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
He, Tijn alles goed met U
Zou je er uitgebreid over willen praten, of gewoon kort maar krachtig? Je persoonlijkheid verandert er niet door; misschien houdt je moeder niet van labeltjes.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn moeder wil het volgens mij niet weten dat ik PDD-NOS heb.Of ze wil er niet over praten.
Dat ze niet van labeltjes houdt dat klopt. Maar dit helemaal doodzwijgen vind ik raar. Misschien veranderd dat ik de toekomst nog wel. Ik moet ooit nog wel eens een keer met mij ouders praten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Zou je er uitgebreid over willen praten, of gewoon kort maar krachtig? Je persoonlijkheid verandert er niet door; misschien houdt je moeder niet van labeltjes.
Bij mij was het precies omgekeerd. Mijn moeder was zelfs zo onverstandig het tegen mijn dominee te vertellen op het kennismakingsgesprek (2006, ik woonde toen nog thuis). Idem naar mijn buurmeisje toen ik zelfstandig ging wonen. Het komt op mij over dat ze zich wilde indekken tegen eventuele sentimentele pieken.
Zijn er veel boeken over?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:05 schreef Oxymoron het volgende:
Wat vinden jullie, het beste boek over autisme?
Ik vind ''Van een andere planeet'' van D. Dumortier (een autiste uit België) het beste - en mijn eigen boekjes natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |