abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69902271
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Ik ben alles vergeten als ik thuis ben, dat heb ik dus gelukkig niet
Nou dat is dan zeker gelukkig
pi_69902340
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef kipptje het volgende:
ik heb trouwens gister de dag van mijn leven gehad! Omdat ik eigenlijk continu op gespannen voet leef had ik voor mijn verjaardag van mijn vriend een verwenpakket gekregen. een half uur massage en daarna een uur 'floaten'. Je ligt hier in een bad met 30 cm water met veel zout te drijven. Je hebt gewoon het idee dat je zweeft. Tot aan vandaag voel ik me heerlijk ontspannen. Ik was het al helemaal vergeten hoe het voelde om ontspannen te zijn! Zeker een aanrader voor degenen die ook telkens zo gespannen zijn. Het kost alleen wel wat....helaas.....
Wel een goed idee van je vriend
pi_69902474
omdat veel mensen het hier toch ook hebben over een prikkelloze omgeving... dit is zeker dat iets wat je moet doen . het is alleen jij en het water... geen muziek en het licht mag je uit doen als je daar zin in hebt.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_69906645
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:57 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Mijn computer, bureaustoel en bed kan ik gratis gebruiken.

Ik ga een master vertalen Engels - Nederlands doen, wederom aan de Universiteit Utrecht. Met taalwetenschap ben ik uiteindelijk gestopt.
Hahaha dat is waar.
Succes
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:02 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Bij mij.
Hoe werkt die knop precies? En hoe duur is die?
quote:
[..]

Dat is niet vreemd met iemand met autisme. Je zou eigenlijk in een prikkelarme omgeving moeten kunnen werken. Maar welk bedrijf heeft geen collega's?

En deze samenleving is nou net zo'n eentje dat de nadruk legt op het sociale geneuk. Het lijkt wel de norm vandaag de dag.
Zo erg was het nu ook weer niet. Vermoeiendheid speelt ook een rol. En ach aan elke dag komt een eind.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69906734
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:36 schreef kipptje het volgende:
omdat veel mensen het hier toch ook hebben over een prikkelloze omgeving... dit is zeker dat iets wat je moet doen . het is alleen jij en het water... geen muziek en het licht mag je uit doen als je daar zin in hebt.
Klinkt interessant
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:49:09 #156
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_69906844
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:36 schreef kipptje het volgende:
Ik denk dat ik er na 2 minuten klaar mee ben
pi_69907120
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er na 2 minuten klaar mee ben
Dat denk ik ook. Binnen 5 minuten zal ik mij gaan vervelen.
14 SHADES OF GREY
pi_69907370
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Binnen 5 minuten zal ik mij gaan vervelen.
Dat dacht ik dus ook. Maar het was meer alsof ik lekker ben gaan slapen. De eerste 10 minuten heb je een ontspannend muziekje, daarna wordt het stil en ik was dus voor iets minder dan een half uur in slaap gevallen. Ik voelde me daarna als herboren!!! En je huid voeld ook nog eens zacht aan

Maar ik geef wel toe: Het is wel even wennen, dat drijven op het water.
pi_69907454
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hahaha dat is waar.
Succes
Dank je
pi_69907500
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:02 schreef kipptje het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook. Maar het was meer alsof ik lekker ben gaan slapen. De eerste 10 minuten heb je een ontspannend muziekje, daarna wordt het stil en ik was dus voor iets minder dan een half uur in slaap gevallen. Ik voelde me daarna als herboren!!! En je huid voeld ook nog eens zacht aan

Maar ik geef wel toe: Het is wel even wennen, dat drijven op het water.
Toch maar een keer proberen.
14 SHADES OF GREY
pi_69907915
Kipptje en anderen,

Als een massage de dag van je leven is, ga wat meer ondernemen blowen, uitgaan, enz, neem van mij aan dat het leuk is.
Je denkt misschien oh nee ik vind dat niet leuk teveel prikkels etc, dat is ook wel te begrijpen als je het nog nooit hebt gedaan
Van het blowen verminderen die prikkels en krijg je ook wat meer zin in dingen(niet teveel roken anders krijg je een ander effect haha)
Lang verhaal kort gewoon doen.
pi_69908205
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:16 schreef ScarFace- het volgende:
Kipptje en anderen,

Als een massage de dag van je leven is, ga wat meer ondernemen blowen, uitgaan, enz, neem van mij aan dat het leuk is.
Je denkt misschien oh nee ik vind dat niet leuk teveel prikkels etc, dat is ook wel te begrijpen als je het nog nooit hebt gedaan
Van het blowen verminderen die prikkels en krijg je ook wat meer zin in dingen(niet teveel roken anders krijg je een ander effect haha)
Ik had het niet over een massage, maar ontspannen in een prikkelloze omgeving.

En blowen zou ik echt never nooit van mn leven doen.....
pi_69910801
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef kipptje het volgende:

[..]

Ik had het niet over een massage, maar ontspannen in een prikkelloze omgeving.

En blowen zou ik echt never nooit van mn leven doen.....
Het hoeft niet
pi_69913345
quote:
Kipptje en anderen,

Ik ga nog liever dood dan uitgaan nutteloze tijd, geld en energieverspillende onzin
Er gaat niets boven Groningen
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:24:22 #165
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_69913488
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:21 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik ga nog liever dood dan uitgaan nutteloze tijd, geld en energieverspillende onzin
Maar net hoe je er tegenaan kijkt. Naar de Formule 3 zou wel een overkill aan prikkels zijn lijkt me, blij dat ik daar geen last van heb.
pi_69914449
quote:
Kipptje en anderen,

Blowen is wel leuk van tijd tot tijd. Het is ontspannend
14 SHADES OF GREY
pi_69914486
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:21 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Naar concerten gaan is iets wat ik toch niet kan missen. Jij doe vast andere dingen die leuk zijn.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:00:27 #168
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69917902
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Voor mij is het autoracen, zowel op de pc, als kijken in het echt. Komende zondag ga ik weer, en ik wil daar een stukje over schrijven voor de FP, kijken of dat bevalt
Was het een rally?
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:03:03 #169
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_69917999
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Was het een rally?
Nee, masters of F3 aankomende zondag. Heb sponsortickets
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:09:47 #170
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69918263
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:00 schreef EchtGaaf het volgende:

( aspergers hebben een bovengmiddelde intelligentie en dat is knap handig)
quote:
Asperger wordt tot het autismespectrum gerekend. Net als bij de andere stoornissen uit dit spectrum is er sprake van een onhandige motoriek, moeite met het lezen van sociale situaties, gebrek aan inlevingsvermogen, moeite met veranderingen, een neiging tot vaste gewoonten, een voorkeur voor bezigheden en interesses met sterk herhalende of systematische elementen, neiging tot obsessief gedrag en makkelijk opgaan in een fantasiewereld.
quote:
Belangrijke verschillen met klassiek autisme zijn de praktisch normale taalontwikkeling, de normale of zelfs hoge intelligentie en de normale neiging contacten met anderen te leggen. Het syndroom van Asperger wordt om deze redenen vaak tot het mildere eind van het autismespectrum gerekend. Vaak worden mensen met het syndroom van Asperger als een normaal begaafd persoon beschouwd, maar meestal wel als iemand die excentriek, wereldvreemd of een einzelgänger is.

Onder autisme:
quote:
Het actief-maar-bizarre type: neemt initiatief tot sociaal contact. De wijze waarop is echter onaangepast en eenzijdig. Ze praten eindeloos over hun eigen thema’s of interesses en gaan alleen van zichzelf uit. In deze groep komen doorgaans gemiddeld- tot hoogintelligente personen voor. Het stijf-formalistische of hoogdravende type: is overmatig beleefd en vormelijk. Door hun goede intelligentie weten zij hun problemen te compenseren en camoufleren. Zij leren sociale regels uit het hoofd en overleven op basis van aangeleerde of verworven scripts. Ze missen evenwel de intuïtie, nodig om de subtiliteiten van het intermenselijk verkeer te begrijpen. Gebrek aan empathie en sociale naïviteit kenmerken deze groep het meest.

Vergis je je niet?
pi_69921176
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Vergis je je niet?
Aspergers hebben gemiddelde tot bovengemiddelde intelligentie, klassieke autisten laag tot gemiddeld.
  donderdag 11 juni 2009 @ 00:57:27 #172
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69921253
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:53 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Aspergers hebben gemiddelde tot bovengemiddelde intelligentie, klassieke autisten laag tot gemiddeld.
dus ik lees wiki fout? En sowieso vind ik dat mijn tweede quote niet echt overtuigd van intelligentie..
  donderdag 11 juni 2009 @ 01:24:04 #173
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_69921601
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

dus ik lees wiki fout? En sowieso vind ik dat mijn tweede quote niet echt overtuigd van intelligentie..
Ja, je leest de wiki fout.
En verwissel het IQ niet met het recent populair geworden EQ, want daar zullen aspergers/autisten dus vaak de mist in gaan.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  donderdag 11 juni 2009 @ 01:25:18 #174
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69921614
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:24 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Ja, je leest de wiki fout.
En verwissel het IQ niet met het recent populair geworden EQ, want daar zullen aspergers/autisten dus vaak de mist in gaan.
EQ?
pi_69921771
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
dus ik lees wiki fout?
Wat ik zei stond er. Verder is een grenzeloos vertrouwen in wat er op Wikipedia staat niet echt raadzaam.
quote:
En sowieso vind ik dat mijn tweede quote niet echt overtuigd van intelligentie..
Stam + t. Alsjeblieft.

Er zijn nogal wat soorten intelligentie, waaronder het EQ ("emotionele" intelligentie). Ga me nou niet vertellen dat je daar nog nooit van gehoord hebt In ieder geval, dat ligt bij een autist dus juist weer vrij laag...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')