Nee 2 nieuwe topicsquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
hier maar verder gaan dan?
thrust: als je hem dichtgooit moet je een nieuwe aanmaken. zie de OP...
Maar schatje .. jij en tijn waren een minuut te vroeg hoor .. of is 10 minuten regel er niet meerquote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
hier maar verder gaan dan?
thrust: als je hem dichtgooit moet je een nieuwe aanmaken. zie de OP...
iki vind van wel want het is de mijne....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Jannuk het volgende:
Goeiemorgen
Zit ik nu in de goeie [singles]?
Morgenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Jannuk het volgende:Goeiemorgen
Zit ik nu in de goeie [singles]?
het is tegenwoordig 5 minuten....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar schatje .. jij en tijn waren een minuut te vroeg hoor .. of is 10 minuten regel er niet meer
en ik blijf lekker in het topic van Murm posten![]()
Opgelost slotje op die van mijquote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iki vind van wel want het is de mijne....
OK, dan blijf ik hierquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iki vind van wel want het is de mijne....
Heb je een frisbee?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Feitosa het volgende:
Wil wel naar buiten , maar heb geen idee wat te doen.
Eens ff kijken wat er allemaal te beleven is.
Denk dat ik zo nmaar even op het balkon ga liggen ofzo. Verder ook geen idee wat te doen buiten.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Feitosa het volgende:
Wil wel naar buiten , maar heb geen idee wat te doen.
Eens ff kijken wat er allemaal te beleven is.
Mag ik het doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga mezelf maar eens een schop onder m'n reet geven. Op naar de sportschool.
Dankjequote:Op maandag 1 juni 2009 11:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je word met de minuut wijzer
Misschien moet je vaker de afwas doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef Jannuk het volgende:
Ik zit te wachten tot mn was klaar is en moet ook nog een mega-afwas doen, maar eerst ff buiten zitten
hier alles goed hoor, en met u dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
blijven we lekker hier is alles goed met u
Vaatwasserquote:Op maandag 1 juni 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je vaker de afwas doen.
Ben er van de week weer eens achter gekomen dat glazen niet stuiteren, dus er staan hier nog 10 nieuwe glaze die afgewassen moeten worden.. en het gebruikelijke beestenspul.quote:
Ben vrijdag naar de dierentuin geweest zaterdag dagje efteling ben een beetje aan het bijkomenquote:
hahah zo lekker druk bezig jij!!! ik gisteren naar antwerpenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben vrijdag naar de dierentuin geweest zaterdag dagje efteling ben een beetje aan het bijkomen
Stomme glazen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben er van de week weer eens achter gekomen dat glazen niet stuiteren, dus er staan hier nog 10 nieuwe glaze die afgewassen moeten worden.. en het gebruikelijke beestenspul.
En ja, ik heb een hekel aan de afwas
Ontbijt ze!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
hahah zo lekker druk bezig jij!!! ik gisteren naar antwerpen
maargoed ik ga es ontbijten enzo.. al dat gehang hiero....
Daar heb je toch kinderen voor.quote:
Nu pas ontbijten ik ga zo lunchen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik thuiszorg voor, maar als de zon schijnt, doe ik wel zelf de was (kan die lekker buiten hangen). De afwas probeer ik wel altijd zelf te doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
Stomme glazen.![]()
Tsja even doorbijten maar dan.
Ik haat al het huishoudelijk werk.
Was vrijdag in antwerpen was een nieuw olifantje geborenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wil me servies heel houdenquote:
de zoo heb ik gisteren niet gezien in anwerpen. wel het terras en angels&demonsquote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was vrijdag in antwerpen was een nieuw olifantje geboren
jij hebt geen kinderen tijn.... of huur je die ervoor in?quote:
antwerpen zoo schijnt echt te zielig voor woorden te zijn... net als artis... ook al zo'n kutdierentuin met veels te kleine verblijven...quote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was vrijdag in antwerpen was een nieuw olifantje geboren
ooh ben je naar kinepolis bios geweestquote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de zoo heb ik gisteren niet gezien in anwerpen. wel het terras en angels&demons
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
antwerpen zoo schijnt echt te zielig voor woorden te zijn... net als artis... ook al zo'n kutdierentuin met veels te kleine verblijven...
* Knuffelzacht boycot die 2 dierentuinen
Zet daar ook Amersfoort bijquote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
antwerpen zoo schijnt echt te zielig voor woorden te zijn... net als artis... ook al zo'n kutdierentuin met veels te kleine verblijven...
* Knuffelzacht boycot die 2 dierentuinen
burgers zoo is wel goed en mooiquote:
ja die. was nog lachen daar. kwamen een stel gasten minstens een kwartier te laat binnen, toen zaten er mensen op hun plekken. gingen ze herrie schoppen zeg. voor het beeld blijven staan enzo. iedereen roepen, niemand van die kutbios greep inquote:
Burger zoo is ook in de winter mooiquote:Op maandag 1 juni 2009 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
burgers zoo is wel goed en mooi
blijdorp vind ik voor een stadsdierentuin ook erug goed gedaan
Mhhh eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad met die bios... maar goed kan ook gewoon een keer misgaan hequote:Op maandag 1 juni 2009 11:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja die. was nog lachen daar. kwamen een stel gasten minstens een kwartier te laat binnen, toen zaten er mensen op hun plekken. gingen ze herrie schoppen zeg. voor het beeld blijven staan enzo. iedereen roepen, niemand van die kutbios greep inIs kwaak maar naar zo'n bewakingsjappie gestapt en "vriendelijk" verzocht in te grijpen... toen werd het opgelost.... pfff... dat ze dat niet ff uit zichzelf bedenken om die lui eruit te tiefen
eikels!!! ik was echt pissig
jaaa korte broeken weerquote:
Verbranden schouders weerquote:
pulp fiction?quote:
hoevaak ben je er al geweest dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhhh eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad met die bios... maar goed kan ook gewoon een keer misgaan he
Zo veel mogelijk zelf blijven doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik thuiszorg voor, maar als de zon schijnt, doe ik wel zelf de was (kan die lekker buiten hangen). De afwas probeer ik wel altijd zelf te doen.
Dan moet je ze beter africhten.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wil me servies heel houden
Vroeger als kind moest ik altijd de afwas en zo doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij hebt geen kinderen tijn.... of huur je die ervoor in?
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk zelf blijven doen.![]()
[..]
Dan moet je ze beter africhten.![]()
[..]
Vroeger als kind moest ik altijd de afwas en zo doen.
Nee, het is geen pulpfiction-rokje.quote:
quote:
Ik heb denk ik al wel in 10 jaar geen korte broek gedragen.quote:
ik heb al 26jaar geen rokje meer gedragenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al wel in 10 jaar geen korte broek gedragen.
Nee, zo'n kort rokje met van die lambada-laagjes.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb al 26jaar geen rokje meer gedragen
Tot laterquote:
owjaquote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, zo'n kort rokje met van die lambada-laagjes.
Als je nu snapt wat ik bedoel.
quote:
meerdere laagjes?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
Zo, de koelbox is gevuld, de voetbal is opgepompt, eten ligt ook klaar, zonnebril, muziek, snelbruiner.
Nu alleen nog mensen ophalen en we gaan naar het strand!
what happend in the 80's should STAY in the 80'squote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
Zo, de koelbox is gevuld, de voetbal is opgepompt, eten ligt ook klaar, zonnebril, muziek, snelbruiner.
Nu alleen nog mensen ophalen en we gaan naar het strand!
Ja, het is niet zo'n synthetisch ding, maar van katoen.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
meerdere laagjes?
die zijn lelijk!![]()
maar jou vast wel goed staan![]()
ze bedoeld gewoon wrs zo iets :quote:Op maandag 1 juni 2009 12:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
what happend in the 80's should STAY in the 80'sdus ook lambada achtige dingen
ik 2 dagen.... vandaag ook een broek, met rokje zit niet handig in het park.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb al 26jaar geen rokje meer gedragen
I rest my casequote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
ze bedoeld gewoon wrs zo iets :
[ afbeelding ]
Zit je op de verkeerde plek hier achter in de tuin mooi helderquote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr wou ik daarnet buiten gaan zitten zit er een gigantische wolk voor de zon
zoiets heb ik in het zwart....quote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
ze bedoeld gewoon wrs zo iets :
[ afbeelding ]
ik had zowaar 2 dagen terug ook nog een rok aanquote:Op maandag 1 juni 2009 12:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik 2 dagen.... vandaag ook een broek, met rokje zit niet handig in het park.
Het is hier nu zelfs grijs, dus dat is alweer mooiquote:Op maandag 1 juni 2009 12:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit je op de verkeerde plek hier achter in de tuin mooi helder
quote:
Volgens mij had een vriendin van me zoiets aan tijdens het uitgaan. Reacties af en toe van mannen ; "zo die vraagt erom "quote:Op maandag 1 juni 2009 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo'n synthetisch ding, maar van katoen.
Met grijs en dan in groen en blauw streepjes.
Zometeen mijn allstars eronder en een truitje en klaar!
Hier ookquote:Op maandag 1 juni 2009 12:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit je op de verkeerde plek hier achter in de tuin mooi helder
quote:
Ik heb ooit van die cocosolie gebruikt.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar goed ook, je zou levend verbranden als jij het zou gebruiken
Mooi rood is niet lelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 12:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb ooit van die cocosolie gebruikt.Mr Lobster................
rrrrrrrr... ruikt lekker.... hadden wij vroeger ook toen we nog jong waren en ik niet zo goed was in verbrandenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu verbranden jij zit nooit stil.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrrrrrr... ruikt lekker.... hadden wij vroeger ook toen we nog jong waren en ik niet zo goed was in verbranden
Ook een kwestie om genoeg mee te nemen had wel genoeg om yourie in te smeren ben ik zelf verbrandquote:Op maandag 1 juni 2009 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrrrrrr... ruikt lekker.... hadden wij vroeger ook toen we nog jong waren en ik niet zo goed was in verbranden
Handigquote:Op maandag 1 juni 2009 12:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook een kwestie om genoeg mee te nemen had wel genoeg om yourie in te smeren ben ik zelf verbrand
haahaha..... de zon die pakt mij ook als ik niet stilzitquote:Op maandag 1 juni 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu verbranden jij zit nooit stil.De zon heeft gewoon weg geen tijd om jou te verbranden.
Wat ik heb is ook olie zonder factor. Puur gemaakt om superbruin van te wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij had een vriendin van me zoiets aan tijdens het uitgaan. Reacties af en toe van mannen ; "zo die vraagt erom "
Toch maar insmeren dan.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haahaha..... de zon die pakt mij ook als ik niet stilzitsneaky bastard!!
Tot laterquote:Op maandag 1 juni 2009 12:27 schreef Murmeli het volgende:
Mensen...de kikker en de eend gaan naar buiten
ff spulletjes inpakken en dan lekker bruinbakken in t zonneetje
fijne dag allemaal en wegblijven achter de computer enzo
Hier ookquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet, Het is warm, ik wil bruin worden, dus dan doe ik een rokje aan.
En als mensen daar dan naar willen kijken, i don't care.
Heerlijk! Ik ga er weer terug in liggenquote:
autoquote:
Dat klinkt als een goed idee.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:42 schreef Kluts het volgende:
Zometeen lekker hangen met n drankje en n jointje @ Oranjepark.
An Orgasme a day keeps the doctor away.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.![]()
Goed idee.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Lekker geslapen?quote:
Ik ben meer een joint voor het slapen gaan, doet fijne droompjes ontstaanquote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Héérlijk!quote:
Dat is een veel beter idee.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer een joint voor het slapen gaan, doet fijne droompjes ontstaan
Ga je nog iets leuks doen vandaag?quote:
Als ik wat gegeten heb en dan zin krijg om te douchen ga ik in een park liggenquote:
Ik ben bezig met een ontwerp voor een tattoo die ik wil.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik wat gegeten heb en dan zin krijg om te douchen ga ik in een park liggenJij?
Hoiquote:
Een tattoo die voor mij een bepaalde periode in mij leven afsluit en hoop voor de toekomst geeft.quote:
Lekker, geniet ze!!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
kwaakvaak en murmeldier lekker lekker in park zitten doen
@tijnbrein: als je een periode wilt afsluiten moet je misschien een slotje laten tatoeren
Al een ontwerpje?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een tattoo die voor mij een bepaalde periode in mij leven afsluit en hoop voor de toekomst geeft.
Als ik gedoucht heb kom ik ook die kant op!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Hoe slecht gaat het worden dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:19 schreef Jannuk het volgende:
ik word toch zo verdrietig van die weerberichten
Woensdag en donderdag 13-15 gradenquote:
Goed ideequote:Op maandag 1 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
@tijnbrein: als je een periode wilt afsluiten moet je misschien een slotje laten tatoeren
Nog niks concreets.quote:
quote:
Inderdaad je wordt er niet vrolijk van.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:19 schreef Jannuk het volgende:
ik word toch zo verdrietig van die weerberichten
Ja inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heerlijk werk temperatuur
Daar heb ik niet op gelet, ben afgehaakt na de baggertemperaturenquote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Daar heb ik niet op gelet, ben afgehaakt na de baggertemperaturen
Mooi zo, goed weer om te studeren.quote:
goed hequote:Op maandag 1 juni 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
lekker zon park in de buur:) lig lekker in de zon . muziek je erbij en genieten
Wij hebben geen park, maar ik zit in mn tuintje, lappie op schoot lekker onder mn zonneschermpjequote:Op maandag 1 juni 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
lekker zon park in de buur:) lig lekker in de zon . muziek je erbij en genieten
Iets met het verleden, heden en toekomst.quote:
Waar jij woont is het een groot park.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wij hebben geen park, maar ik zit in mn tuintje, lappie op schoot lekker onder mn zonneschermpje
Dat is waaqr, ben ook heel blij met mn durpjequote:
Dat is mooiquote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat is waaqr, ben ook heel blij met mn durpje
Oh sorry ik deed een regendansquote:
Vind het prima, morgen is er weer zon. Wist toch ff niet wat ik buiten moets doen en bijna alle vrienden hebben een uitbrakdag en zijn te lam om iets te doen.quote:
Oke dan is het goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vind het prima, morgen is er weer zon. Wist toch ff niet wat ik buiten moets doen en bijna alle vrienden hebben een uitbrakdag en zijn te lam om iets te doen.
Eindhoven. Net al ff een vriendin gewaarschuwd die buiten Eindhoven woont dat ze maar beter weer binnen kan gaan lezen.quote:
Hier schijnt de zon nogquote:Op maandag 1 juni 2009 15:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Eindhoven. Net al ff een vriendin gewaarschuwd die buiten Eindhoven woont dat ze maar beter weer binnen kan gaan lezen.
Er komen alleen maar meer wolken aan.
Ik zal voor jullie duimen!!quote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
hopen dat het hier in die kankahstad met die kankaheenden nog ff droog blijft
Hier blijft het nog wel even droog. En met dit weer is je was nu al bijna droog.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef Jannuk het volgende:
Wolken... regen? Nog ff niet hoor, mn was moet droog!!
Het gaat regenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
hopen dat het hier in die kankahstad met die kankaheenden nog ff droog blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Heee doe eens lief!!quote:
Kom jij dan wel naar mijn crematie toe?quote:
Ja inderdaadquote:
alleen als er marshmellows zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij dan wel naar mijn crematie toe?
Grinnnnquote:
Ow wat klote!quote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
En geheel volgens verwachting heeft mijn date afgezegd![]()
Zit me een partij te balen nu.
Legitieme reden of gewoon een kutsmoes?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
ja das waar het is altijd lastig welke smaak je moet kopenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Grinnnn![]()
* Jannuk zet haar serieuze snoet weer op
Jeetje Kwaak, dat zeg je toch niet, is een serieuze kwestie hoor
Eiquote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
ja das waar het is altijd lastig welke smaak je moet kopen
Djayzz breng anders een assortizak mee
Geen idee, heb niet naar details gevraagd. Ik hou het op rotsmoes want ze flikt het me nu wel erg vaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Legitieme reden of gewoon een kutsmoes?
Ja die zijn er.quote:
Balenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
Goed planquote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja das waar het is altijd lastig welke smaak je moet kopen
Djayzz breng anders een assortizak mee
Niet belangrijk genoeg dus. Volgende keer moet jij een keer afzeggen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet naar details gevraagd. Ik hou het op rotsmoes want ze flikt het me nu wel erg vaak.
Maar ik vermoed dat ze gewoon geen zin heeft en liever met dr vriendinnen iets gaat doen. Ze wil wel later deze week langskomen, maar ik heb wel potverdikke vandaag tijd voor haar gemaakt. Anders was ik lekker in Zeeland blijven hangen.
Kom chill naar Groningen dan. Ik wil een bbq uittesten, maar heb geen medetesters.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet naar details gevraagd. Ik hou het op rotsmoes want ze flikt het me nu wel erg vaak.
Maar ik vermoed dat ze gewoon geen zin heeft en liever met dr vriendinnen iets gaat doen. Ze wil wel later deze week langskomen, maar ik heb wel potverdikke vandaag tijd voor haar gemaakt. Anders was ik lekker in Zeeland blijven hangen.
Jammer dat Groningen zo ver weg is.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kom chill naar Groningen dan. Ik wil een bbq uittesten, maar heb geen medetesters.
Hmm. Ik heb wel zin in bbq eigenlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kom chill naar Groningen dan. Ik wil een bbq uittesten, maar heb geen medetesters.
Het is zo'n klein gas ding, met lavastenen. Maar het is er zulk heerlijk weer voor.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb wel zin in bbq eigenlijk.
Neequote:
Zeker met dit weer.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee
Maar 3 uur enkele reis is toch een beetje te veel van het goede.
Regen? Of je eigen buien?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
Bah naar binnen en naar buiten, blijf aan het heen en weren, stomme buien
Regen jaquote:
Blijf jij ook een beetje in beweging.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Regen jaen dan is het weer het prachtigste weer enzo en dan weer regen
Mv de positivoquote:
Ik wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mv de positivomaar goed tis ook wel goed begon te verbranden
Jaa maar dat windje was toch veelste weinig (A)quote:Op maandag 1 juni 2009 16:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wel.Maar wat is het heeeeeerlijk warm, windje erbij.
Dat en ik ben best wel moe eigenlijk en morgen heb ik een belangrijke dag.quote:
Na regen komt zonnenschijnquote:Op maandag 1 juni 2009 16:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Regen jaen dan is het weer het prachtigste weer enzo en dan weer regen
Nee, het was wel binnen. Ik ben echt lui, kan me er niet eens toe zetten mijn koffer in te pakken.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker toch. Of was het buiten en ben je nu heel rood?
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, het was wel binnen. Ik ben echt lui, kan me er niet eens toe zetten mijn koffer in te pakken.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hele grote schop onder je kont nodig!
Of zie er een beetje tegenopquote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, het was wel binnen. Ik ben echt lui, kan me er niet eens toe zetten mijn koffer in te pakken.
Ja, misschien wel onbewust. Kep ook al 3 dagen koppijn, dat helpt ook niet.quote:
Daar hield je toch wel van?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:14 schreef Sinceria het volgende:schoppende mensen hier.
[..]
Ja, misschien wel onbewust. Kep ook al 3 dagen koppijn, dat helpt ook niet.
Oh, niet fijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:14 schreef Sinceria het volgende:
schoppende mensen hier.
[..]
Van schoppen?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar hield je toch wel van?
Ow, klote zeg. Lekker een aspirine nemen als het te erg wordt en optijd naar bed voor morgen. :aai
Thanx.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Van schoppen?![]()
![]()
Ja, moet vroeg op morgen.
[..]
Thanx.
Zoiest kan best doorwerken jaquote:Op maandag 1 juni 2009 17:14 schreef Sinceria het volgende:
schoppende mensen hier.
[..]
Ja, vast wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoiest kan best doorwerken jaHet wordt vast een toffe vakantie !
En trek je het ff niet zoek je gewoon ff internet cafe op en beuren wij je wel weer ff opquote:
Helemaal nietquote:Op maandag 1 juni 2009 17:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
En trek je het ff niet zoek je gewoon ff internet cafe op en beuren wij je wel weer ff op![]()
![]()
Mag ik een beetje lenen? Life sucks.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef kingmob het volgende:
Wat een heerlijke 2 dagen tot nu toe
De positiefheid slaat gewoon een beetje toe![]()
* kingmob heeft weer geloof dat er toch nog wel leuke vrouwen te vinden zijn
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal niet
Ze gaat het gewoon leuk hebben en geen tijd hebben om ons lastig te vallen!
Wat is er aan de hand?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef kingmob het volgende:
Hey dat is tofquote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef kingmob het volgende:
Wat fijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef kingmob het volgende:
Aw, vervelend.quote:
Ja, het is belangerijk om ook even stil te staan als je je goed voeltquote:Op maandag 1 juni 2009 17:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey dat is tofWeer een beetje positief dus
Anders was je toch al wel vanaf vanochtend aan het zonnen geweestquote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef Tegan het volgende:
Zo, het regende me toch hard een half uurtje geleden hier. Misschien maar goed dat ik niet meer ben gaan zonnen.
Gelukkig zijn is zeker een kunst wat dat betreftquote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, het is belangerijk om ook even stil te staan als je je goed voelt
Heel de week geen dienst ook nog eens
En, wat ga je doen met al die vrijheid?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, het is belangerijk om ook even stil te staan als je je goed voelt
Heel de week geen dienst ook nog eens
Mijn humeur doet een beetje als het weer. Het ene moment rustig zonnig, en het volgende moment barst er een gigantisch onweer los. Van mij mag het nog veel harder tekeer gaan buiten.quote:
Hormonen of frustratie?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn humeur doet een beetje als het weer. Het ene moment rustig zonnig, en het volgende moment barst er een gigantisch onweer los. Van mij mag het nog veel harder tekeer gaan buiten.
<knip>
Nee, de rest is niet voor hier.
tot donderdag zit ik al volgeboektquote:Op maandag 1 juni 2009 17:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En, wat ga je doen met al die vrijheid?
Tnx. Ben ik erg ondankbaar als ik zeg dat ik meer nodig heb?quote:
Denk dat het voor een deel ook ligt aan het weerquote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn humeur doet een beetje als het weer. Het ene moment rustig zonnig, en het volgende moment barst er een gigantisch onweer los. Van mij mag het nog veel harder tekeer gaan buiten.
<knip>
Er is maar weinig zo lekker als het moment na een onweersbui dat de wereld weer ruikt 'als nieuw'. Dat vanavond maar zoveel onweer mag brengen dat je je na afloop weer 'als nieuw' kan voelen.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
<knip>
Tuurlijk niet, maar meer kan ik niet gevenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx. Ben ik erg ondankbaar als ik zeg dat ik meer nodig heb?
Je wil graag vechten?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb zin om naar de Efteling te gaan komende week. Ben ik al zo lang niet geweest.
Nee, 1 dag nog werken ook al heb geen dienst. maar het is aan het strand, dus dat gaat gecombineerd wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Leuk! Blijft het weer tot die tijd ook goed?Of zijn het allemaal rotdingen?
Ik vind het wel fijn dat het onweert. Als het zonnetje schijnt en ik heb niks om buiten te doen voel ik me namelijk schuldig dat ik niet buiten ben en het motiveert me ook niet om te studeren.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat het voor een deel ook ligt aan het weerheb er ook een beetje last van :$
Voor jou geen tijd meer om te balen dus!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, 1 dag nog werken ook al heb geen dienst. maar het is aan het strand, dus dat gaat gecombineerd worden
Voor de rest komen mensen op bezoek of ga ik bij mensen op bezoek.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb zin om naar de Efteling te gaan komende week. Ben ik al zo lang niet geweest.
Oh , je doelt op die vechtpartij om die scheet?quote:
Ja, maar het had de dag toch best verpest als ik daar op het strand lag zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Anders was je toch al wel vanaf vanochtend aan het zonnen geweest
En deze:quote:Op maandag 1 juni 2009 18:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh , je doelt op die vechtpartij om die scheet?
Klopt maar dan had je vast ergens kunnen schuilenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar het had de dag toch best verpest als ik daar op het strand lag zo.
Natuurlijk niet, maar hoezo gaan mensen ook ruzie maken tijdens een dagje uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:08 schreef Tegan het volgende:
Tja, aan dit soort dingen kan de Efteling ook niets doen, gewoon asociale mensen.
Dagjes uit is leukquote:Op maandag 1 juni 2009 18:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar hoezo gaan mensen ook ruzie maken tijdens een dagje uit.
Maar het is jammer dat de Efteling door dit soort dingen een naam krijgt...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar hoezo gaan mensen ook ruzie maken tijdens een dagje uit.
Ja, klopt. Terwijl het dingen zijn die ik helemaal niet bij de Efteling vind passen. Eerder bij Walibi.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar het is jammer dat de Efteling door dit soort dingen een naam krijgt...
Walibi over 6 wekenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, klopt. Terwijl het dingen zijn die ik helemaal niet bij de Efteling vind passen. Eerder bij Walibi.
Lotgenoot.quote:
quote:
*knuffel voor dreamer Gaat het niet helemaal lekker meidquote:
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doenquote:
Snap ik. Het is alleen lullig als het nog vers is.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doen
quote:
tnx.quote:
Dan kan jij iedereen op vrolijkequote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doen
Snap ik vind het kut dat je niet lekker voeltquote:Op maandag 1 juni 2009 18:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Snap ik. Het is alleen lullig als het nog vers is.
[..]
tnx.
Tnxquote:Op maandag 1 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk geeft een knuffel aan dr34m3r
Hoi allemaal
Zacht uitgedrukt op het moment.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Snap ik vind het kut dat je niet lekker voelt
Heb je al wat gegeten ? vaak is wat eten ook wel goed voor de stemmingquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
Geef je er ook één aan Marurk?
[..]
Zacht uitgedrukt op het moment.
Ik ga me voorlopig maar op mijn werk storten of zo..
Ik heb net een frietje gehaald. Niet het meest gezonde voedsel, maar ik heb wat binnenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je al wat gegeten ? vaak is wat eten ook wel goed voor de stemming
Jaa iddquote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb net een frietje gehaald. Niet het meest gezonde voedsel, maar ik heb wat binnen
Als iets voor je kan betekenen op een of andere manier moet je maar laten wetenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
Geef je er ook één aan Marurk?
[..]
Zacht uitgedrukt op het moment.
Ik ga me voorlopig maar op mijn werk storten of zo..
[drama] Kun je toveren? [/drama]quote:Op maandag 1 juni 2009 18:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als iets voor je kan betekenen op een of andere manier moet je maar laten weten* en nog maar een knuffel
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Avond allemaal
Lekker in het zonnetje gelegen dus.. toen ineens regen en nu is het zonnetje er weer, maar zit lekker binnen op de bank. En daarstraks een heerlijke koude douche gehad
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk geeft een knuffel aan dr34m3r
Hoi allemaal
Je zit er echt ff helemaal door heen hequote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en je mag mijn toverstaf wel even vasthouden.
quote:
dat klinkt beterquote:Op maandag 1 juni 2009 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
* tijnbrein geeft ook een knuffel aan dreamer
Jaquote:
Tuurlijk!quote:
quote:
Jah.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zit er echt ff helemaal door heen he*knuffelt*
Eerlijk gezegd: Neequote:
Dito!quote:
De hoop niet opgevenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
ff in het kort, zonder teveel details prijs te geven:
Ik heb nooit geloofd in Ware Liefde. Sprookjes.. Bouquetreeksromannetjes.. En toen kwam ik hem tegen, net toen ik de moeilijkste periode met mijn ex achter de rug had. En alle clichés bleken waar te zijn. Uren nadat ik hem gezien had nog zo hard trillen dat ik mijn vork nauwelijks vast kon houden met het avondeten. Een wereld die er veel kleuriger uit bleek te zien als hij bij me was. En het mooie was.. het was wederzijds. Het is wederzijds..
Ik heb met hem de mooiste tijd van mijn leven meegemaakt, en ik heb nog een overtuiging. Dit is eenmalig. Dit kom ik nooit meer tegen. Maar het mag niet zo zijn blijkbaar. Er zijn nog dingen uit het verleden waar eerst mee afgerekend moet worden voor we überhaupt verder kunnen. Als dat nog ooit kan.
En dat doet pijn. Wetende dat je allebei zo gek op elkaar bent, en je toch beide geen andere uitweg ziet.
Ow ware liefde is zoooquote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
Ik heb nooit geloofd in Ware Liefde. Sprookjes.. Bouquetreeksromannetjes.. En toen kwam ik hem tegen, net toen ik de moeilijkste periode met mijn ex achter de rug had. En alle clichés bleken waar te zijn. Uren nadat ik hem gezien had nog zo hard trillen dat ik mijn vork nauwelijks vast kon houden met het avondeten. Een wereld die er veel kleuriger uit bleek te zien als hij bij me was. En het mooie was.. het was wederzijds. Het is wederzijds..
Ik heb met hem de mooiste tijd van mijn leven meegemaakt, en ik heb nog een overtuiging. Dit is eenmalig. Dit kom ik nooit meer tegen. Maar het mag niet zo zijn blijkbaar. Er zijn nog dingen uit het verleden waar eerst mee afgerekend moet worden voor we überhaupt verder kunnen. Als dat nog ooit kan.
En dat doet pijn. Wetende dat je allebei zo gek op elkaar bent, en je toch beide geen andere uitweg ziet.
Ja, dat is wel ontzettend kut kan ik me zo indenken. Ik hoop dat jullie elkaar over een tijdje toch nog terug kunnen vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ware liefde is zooozoiest moeten opgeven is echt niet fijn en kan je best wel van slag laten zijn. Gelukkig is pinkpop zo voorbij en kan zij je mss ook wel wat ondersteunen
Straks knuffel ik je dood, dus dat zal ik niet meer doen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je kut voelt. Heel veel sterkte. k hoop voor jullie dat de gulden middenweg gevonden kan worden, zodat jullie toch bij elkaar kunnen zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Jah.
We bewandelden de ventweg.. maar we willen naar de hoofdrijbaan, alleen weten we niet hoe. En de ventweg blijkt dood te lopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Straks knuffel ik je dood, dus dat zal ik niet meer doen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je kut voelt. Heel veel sterkte. k hoop voor jullie dat de gulden middenweg gevonden kan worden, zodat jullie toch bij elkaar kunnen zijn.
Ja grouphugequote:
Ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |