Nee 2 nieuwe topicsquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
hier maar verder gaan dan?
thrust: als je hem dichtgooit moet je een nieuwe aanmaken. zie de OP...
Maar schatje .. jij en tijn waren een minuut te vroeg hoor .. of is 10 minuten regel er niet meerquote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
hier maar verder gaan dan?
thrust: als je hem dichtgooit moet je een nieuwe aanmaken. zie de OP...
iki vind van wel want het is de mijne....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Jannuk het volgende:
Goeiemorgen
Zit ik nu in de goeie [singles]?
Morgenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Jannuk het volgende:Goeiemorgen
Zit ik nu in de goeie [singles]?
het is tegenwoordig 5 minuten....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar schatje .. jij en tijn waren een minuut te vroeg hoor .. of is 10 minuten regel er niet meer
en ik blijf lekker in het topic van Murm posten![]()
Opgelost slotje op die van mijquote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iki vind van wel want het is de mijne....
OK, dan blijf ik hierquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iki vind van wel want het is de mijne....
Heb je een frisbee?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Feitosa het volgende:
Wil wel naar buiten , maar heb geen idee wat te doen.
Eens ff kijken wat er allemaal te beleven is.
Denk dat ik zo nmaar even op het balkon ga liggen ofzo. Verder ook geen idee wat te doen buiten.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Feitosa het volgende:
Wil wel naar buiten , maar heb geen idee wat te doen.
Eens ff kijken wat er allemaal te beleven is.
Mag ik het doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga mezelf maar eens een schop onder m'n reet geven. Op naar de sportschool.
Dankjequote:Op maandag 1 juni 2009 11:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je word met de minuut wijzer
Misschien moet je vaker de afwas doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef Jannuk het volgende:
Ik zit te wachten tot mn was klaar is en moet ook nog een mega-afwas doen, maar eerst ff buiten zitten
hier alles goed hoor, en met u dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
blijven we lekker hier is alles goed met u
Vaatwasserquote:Op maandag 1 juni 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je vaker de afwas doen.
Ben er van de week weer eens achter gekomen dat glazen niet stuiteren, dus er staan hier nog 10 nieuwe glaze die afgewassen moeten worden.. en het gebruikelijke beestenspul.quote:
Ben vrijdag naar de dierentuin geweest zaterdag dagje efteling ben een beetje aan het bijkomenquote:
hahah zo lekker druk bezig jij!!! ik gisteren naar antwerpenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben vrijdag naar de dierentuin geweest zaterdag dagje efteling ben een beetje aan het bijkomen
Stomme glazen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben er van de week weer eens achter gekomen dat glazen niet stuiteren, dus er staan hier nog 10 nieuwe glaze die afgewassen moeten worden.. en het gebruikelijke beestenspul.
En ja, ik heb een hekel aan de afwas
Ontbijt ze!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
hahah zo lekker druk bezig jij!!! ik gisteren naar antwerpen
maargoed ik ga es ontbijten enzo.. al dat gehang hiero....
Daar heb je toch kinderen voor.quote:
Nu pas ontbijten ik ga zo lunchen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik thuiszorg voor, maar als de zon schijnt, doe ik wel zelf de was (kan die lekker buiten hangen). De afwas probeer ik wel altijd zelf te doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
Stomme glazen.![]()
Tsja even doorbijten maar dan.
Ik haat al het huishoudelijk werk.
Was vrijdag in antwerpen was een nieuw olifantje geborenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wil me servies heel houdenquote:
de zoo heb ik gisteren niet gezien in anwerpen. wel het terras en angels&demonsquote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was vrijdag in antwerpen was een nieuw olifantje geboren
jij hebt geen kinderen tijn.... of huur je die ervoor in?quote:
antwerpen zoo schijnt echt te zielig voor woorden te zijn... net als artis... ook al zo'n kutdierentuin met veels te kleine verblijven...quote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was vrijdag in antwerpen was een nieuw olifantje geboren
ooh ben je naar kinepolis bios geweestquote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de zoo heb ik gisteren niet gezien in anwerpen. wel het terras en angels&demons
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
antwerpen zoo schijnt echt te zielig voor woorden te zijn... net als artis... ook al zo'n kutdierentuin met veels te kleine verblijven...
* Knuffelzacht boycot die 2 dierentuinen
Zet daar ook Amersfoort bijquote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
antwerpen zoo schijnt echt te zielig voor woorden te zijn... net als artis... ook al zo'n kutdierentuin met veels te kleine verblijven...
* Knuffelzacht boycot die 2 dierentuinen
burgers zoo is wel goed en mooiquote:
ja die. was nog lachen daar. kwamen een stel gasten minstens een kwartier te laat binnen, toen zaten er mensen op hun plekken. gingen ze herrie schoppen zeg. voor het beeld blijven staan enzo. iedereen roepen, niemand van die kutbios greep inquote:
Burger zoo is ook in de winter mooiquote:Op maandag 1 juni 2009 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
burgers zoo is wel goed en mooi
blijdorp vind ik voor een stadsdierentuin ook erug goed gedaan
Mhhh eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad met die bios... maar goed kan ook gewoon een keer misgaan hequote:Op maandag 1 juni 2009 11:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja die. was nog lachen daar. kwamen een stel gasten minstens een kwartier te laat binnen, toen zaten er mensen op hun plekken. gingen ze herrie schoppen zeg. voor het beeld blijven staan enzo. iedereen roepen, niemand van die kutbios greep inIs kwaak maar naar zo'n bewakingsjappie gestapt en "vriendelijk" verzocht in te grijpen... toen werd het opgelost.... pfff... dat ze dat niet ff uit zichzelf bedenken om die lui eruit te tiefen
eikels!!! ik was echt pissig
jaaa korte broeken weerquote:
Verbranden schouders weerquote:
pulp fiction?quote:
hoevaak ben je er al geweest dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhhh eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad met die bios... maar goed kan ook gewoon een keer misgaan he
Zo veel mogelijk zelf blijven doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik thuiszorg voor, maar als de zon schijnt, doe ik wel zelf de was (kan die lekker buiten hangen). De afwas probeer ik wel altijd zelf te doen.
Dan moet je ze beter africhten.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wil me servies heel houden
Vroeger als kind moest ik altijd de afwas en zo doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij hebt geen kinderen tijn.... of huur je die ervoor in?
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk zelf blijven doen.![]()
[..]
Dan moet je ze beter africhten.![]()
[..]
Vroeger als kind moest ik altijd de afwas en zo doen.
Nee, het is geen pulpfiction-rokje.quote:
quote:
Ik heb denk ik al wel in 10 jaar geen korte broek gedragen.quote:
ik heb al 26jaar geen rokje meer gedragenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al wel in 10 jaar geen korte broek gedragen.
Nee, zo'n kort rokje met van die lambada-laagjes.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb al 26jaar geen rokje meer gedragen
Tot laterquote:
owjaquote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, zo'n kort rokje met van die lambada-laagjes.
Als je nu snapt wat ik bedoel.
quote:
meerdere laagjes?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
Zo, de koelbox is gevuld, de voetbal is opgepompt, eten ligt ook klaar, zonnebril, muziek, snelbruiner.
Nu alleen nog mensen ophalen en we gaan naar het strand!
what happend in the 80's should STAY in the 80'squote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
Zo, de koelbox is gevuld, de voetbal is opgepompt, eten ligt ook klaar, zonnebril, muziek, snelbruiner.
Nu alleen nog mensen ophalen en we gaan naar het strand!
Ja, het is niet zo'n synthetisch ding, maar van katoen.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
meerdere laagjes?
die zijn lelijk!![]()
maar jou vast wel goed staan![]()
ze bedoeld gewoon wrs zo iets :quote:Op maandag 1 juni 2009 12:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
what happend in the 80's should STAY in the 80'sdus ook lambada achtige dingen
ik 2 dagen.... vandaag ook een broek, met rokje zit niet handig in het park.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb al 26jaar geen rokje meer gedragen
I rest my casequote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
ze bedoeld gewoon wrs zo iets :
[ afbeelding ]
Zit je op de verkeerde plek hier achter in de tuin mooi helderquote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr wou ik daarnet buiten gaan zitten zit er een gigantische wolk voor de zon
zoiets heb ik in het zwart....quote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
ze bedoeld gewoon wrs zo iets :
[ afbeelding ]
ik had zowaar 2 dagen terug ook nog een rok aanquote:Op maandag 1 juni 2009 12:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik 2 dagen.... vandaag ook een broek, met rokje zit niet handig in het park.
Het is hier nu zelfs grijs, dus dat is alweer mooiquote:Op maandag 1 juni 2009 12:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit je op de verkeerde plek hier achter in de tuin mooi helder
quote:
Volgens mij had een vriendin van me zoiets aan tijdens het uitgaan. Reacties af en toe van mannen ; "zo die vraagt erom "quote:Op maandag 1 juni 2009 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo'n synthetisch ding, maar van katoen.
Met grijs en dan in groen en blauw streepjes.
Zometeen mijn allstars eronder en een truitje en klaar!
Hier ookquote:Op maandag 1 juni 2009 12:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit je op de verkeerde plek hier achter in de tuin mooi helder
quote:
Ik heb ooit van die cocosolie gebruikt.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar goed ook, je zou levend verbranden als jij het zou gebruiken
Mooi rood is niet lelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 12:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb ooit van die cocosolie gebruikt.Mr Lobster................
rrrrrrrr... ruikt lekker.... hadden wij vroeger ook toen we nog jong waren en ik niet zo goed was in verbrandenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu verbranden jij zit nooit stil.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrrrrrr... ruikt lekker.... hadden wij vroeger ook toen we nog jong waren en ik niet zo goed was in verbranden
Ook een kwestie om genoeg mee te nemen had wel genoeg om yourie in te smeren ben ik zelf verbrandquote:Op maandag 1 juni 2009 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrrrrrr... ruikt lekker.... hadden wij vroeger ook toen we nog jong waren en ik niet zo goed was in verbranden
Handigquote:Op maandag 1 juni 2009 12:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook een kwestie om genoeg mee te nemen had wel genoeg om yourie in te smeren ben ik zelf verbrand
haahaha..... de zon die pakt mij ook als ik niet stilzitquote:Op maandag 1 juni 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu verbranden jij zit nooit stil.De zon heeft gewoon weg geen tijd om jou te verbranden.
Wat ik heb is ook olie zonder factor. Puur gemaakt om superbruin van te wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij had een vriendin van me zoiets aan tijdens het uitgaan. Reacties af en toe van mannen ; "zo die vraagt erom "
Toch maar insmeren dan.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haahaha..... de zon die pakt mij ook als ik niet stilzitsneaky bastard!!
Tot laterquote:Op maandag 1 juni 2009 12:27 schreef Murmeli het volgende:
Mensen...de kikker en de eend gaan naar buiten
ff spulletjes inpakken en dan lekker bruinbakken in t zonneetje
fijne dag allemaal en wegblijven achter de computer enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |