Nee 2 nieuwe topicsquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
hier maar verder gaan dan?
thrust: als je hem dichtgooit moet je een nieuwe aanmaken. zie de OP...
Maar schatje .. jij en tijn waren een minuut te vroeg hoor .. of is 10 minuten regel er niet meerquote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
hier maar verder gaan dan?
thrust: als je hem dichtgooit moet je een nieuwe aanmaken. zie de OP...
iki vind van wel want het is de mijne....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Jannuk het volgende:
Goeiemorgen
Zit ik nu in de goeie [singles]?
Morgenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Jannuk het volgende:Goeiemorgen
Zit ik nu in de goeie [singles]?
het is tegenwoordig 5 minuten....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar schatje .. jij en tijn waren een minuut te vroeg hoor .. of is 10 minuten regel er niet meer
en ik blijf lekker in het topic van Murm posten![]()
Opgelost slotje op die van mijquote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iki vind van wel want het is de mijne....
OK, dan blijf ik hierquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iki vind van wel want het is de mijne....
Heb je een frisbee?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Feitosa het volgende:
Wil wel naar buiten , maar heb geen idee wat te doen.
Eens ff kijken wat er allemaal te beleven is.
Denk dat ik zo nmaar even op het balkon ga liggen ofzo. Verder ook geen idee wat te doen buiten.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Feitosa het volgende:
Wil wel naar buiten , maar heb geen idee wat te doen.
Eens ff kijken wat er allemaal te beleven is.
Mag ik het doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga mezelf maar eens een schop onder m'n reet geven. Op naar de sportschool.
Dankjequote:Op maandag 1 juni 2009 11:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je word met de minuut wijzer
Misschien moet je vaker de afwas doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef Jannuk het volgende:
Ik zit te wachten tot mn was klaar is en moet ook nog een mega-afwas doen, maar eerst ff buiten zitten
hier alles goed hoor, en met u dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
blijven we lekker hier is alles goed met u
Vaatwasserquote:Op maandag 1 juni 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je vaker de afwas doen.
Ben er van de week weer eens achter gekomen dat glazen niet stuiteren, dus er staan hier nog 10 nieuwe glaze die afgewassen moeten worden.. en het gebruikelijke beestenspul.quote:
Ben vrijdag naar de dierentuin geweest zaterdag dagje efteling ben een beetje aan het bijkomenquote:
hahah zo lekker druk bezig jij!!! ik gisteren naar antwerpenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben vrijdag naar de dierentuin geweest zaterdag dagje efteling ben een beetje aan het bijkomen
Stomme glazen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben er van de week weer eens achter gekomen dat glazen niet stuiteren, dus er staan hier nog 10 nieuwe glaze die afgewassen moeten worden.. en het gebruikelijke beestenspul.
En ja, ik heb een hekel aan de afwas
Ontbijt ze!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
hahah zo lekker druk bezig jij!!! ik gisteren naar antwerpen
maargoed ik ga es ontbijten enzo.. al dat gehang hiero....
Daar heb je toch kinderen voor.quote:
Nu pas ontbijten ik ga zo lunchen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik thuiszorg voor, maar als de zon schijnt, doe ik wel zelf de was (kan die lekker buiten hangen). De afwas probeer ik wel altijd zelf te doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
Stomme glazen.![]()
Tsja even doorbijten maar dan.
Ik haat al het huishoudelijk werk.
Was vrijdag in antwerpen was een nieuw olifantje geborenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wil me servies heel houdenquote:
de zoo heb ik gisteren niet gezien in anwerpen. wel het terras en angels&demonsquote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was vrijdag in antwerpen was een nieuw olifantje geboren
jij hebt geen kinderen tijn.... of huur je die ervoor in?quote:
antwerpen zoo schijnt echt te zielig voor woorden te zijn... net als artis... ook al zo'n kutdierentuin met veels te kleine verblijven...quote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was vrijdag in antwerpen was een nieuw olifantje geboren
ooh ben je naar kinepolis bios geweestquote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de zoo heb ik gisteren niet gezien in anwerpen. wel het terras en angels&demons
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
antwerpen zoo schijnt echt te zielig voor woorden te zijn... net als artis... ook al zo'n kutdierentuin met veels te kleine verblijven...
* Knuffelzacht boycot die 2 dierentuinen
Zet daar ook Amersfoort bijquote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
antwerpen zoo schijnt echt te zielig voor woorden te zijn... net als artis... ook al zo'n kutdierentuin met veels te kleine verblijven...
* Knuffelzacht boycot die 2 dierentuinen
burgers zoo is wel goed en mooiquote:
ja die. was nog lachen daar. kwamen een stel gasten minstens een kwartier te laat binnen, toen zaten er mensen op hun plekken. gingen ze herrie schoppen zeg. voor het beeld blijven staan enzo. iedereen roepen, niemand van die kutbios greep inquote:
Burger zoo is ook in de winter mooiquote:Op maandag 1 juni 2009 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
burgers zoo is wel goed en mooi
blijdorp vind ik voor een stadsdierentuin ook erug goed gedaan
Mhhh eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad met die bios... maar goed kan ook gewoon een keer misgaan hequote:Op maandag 1 juni 2009 11:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja die. was nog lachen daar. kwamen een stel gasten minstens een kwartier te laat binnen, toen zaten er mensen op hun plekken. gingen ze herrie schoppen zeg. voor het beeld blijven staan enzo. iedereen roepen, niemand van die kutbios greep inIs kwaak maar naar zo'n bewakingsjappie gestapt en "vriendelijk" verzocht in te grijpen... toen werd het opgelost.... pfff... dat ze dat niet ff uit zichzelf bedenken om die lui eruit te tiefen
eikels!!! ik was echt pissig
jaaa korte broeken weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |