Hier ookquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet, Het is warm, ik wil bruin worden, dus dan doe ik een rokje aan.
En als mensen daar dan naar willen kijken, i don't care.
Heerlijk! Ik ga er weer terug in liggenquote:
autoquote:
Dat klinkt als een goed idee.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:42 schreef Kluts het volgende:
Zometeen lekker hangen met n drankje en n jointje @ Oranjepark.
An Orgasme a day keeps the doctor away.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.![]()
Goed idee.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Lekker geslapen?quote:
Ik ben meer een joint voor het slapen gaan, doet fijne droompjes ontstaanquote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Héérlijk!quote:
Dat is een veel beter idee.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer een joint voor het slapen gaan, doet fijne droompjes ontstaan
Ga je nog iets leuks doen vandaag?quote:
Als ik wat gegeten heb en dan zin krijg om te douchen ga ik in een park liggenquote:
Ik ben bezig met een ontwerp voor een tattoo die ik wil.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik wat gegeten heb en dan zin krijg om te douchen ga ik in een park liggenJij?
Hoiquote:
Een tattoo die voor mij een bepaalde periode in mij leven afsluit en hoop voor de toekomst geeft.quote:
Lekker, geniet ze!!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
kwaakvaak en murmeldier lekker lekker in park zitten doen
@tijnbrein: als je een periode wilt afsluiten moet je misschien een slotje laten tatoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |