quote:knallen dit jaar met harcore games
quote:en daarna veel toffe games laten zien!
quote:Wii Fit Plus is al bevestigd!
quote:Op maandag 1 juni 2009 @ 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo gaat knallen dit jaar met harcore games. Mark. My. Words.
Ik denk het ook niet inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef koei het volgende:
Ik ben benieuwd of Nintendo nog iets interessants laat zien. Ik verwacht het niet.
Ze laten wel wat interessante shit zien. Voor mij gaat het meer om third party stuff.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef koei het volgende:
Ik ben benieuwd of Nintendo nog iets interessants laat zien. Ik verwacht het niet.
Ik hype hehquote:
Gametrailers zelfs in HDquote:
\quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef koei het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hype heh![]()
[..]
Gametrailers zelfs in HDBen benieuwd hoe de Wii Games er dan uit zien
Cammie was geniaalquote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
TVP
Hopelijk wordt die persconferentie van Nintendo weer net als vorig jaar!
Te grappig toen
Wat een naar wijf is dat jaquote:Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cammie was geniaalZe was zooooo
Blij
![]()
Puppielove!
ze is er helaas dit jaar ook![]()
Grote kans dat die game aankondigd wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verplichte "Ik hoop op New Mario 2" post!
Ik vond der echt tofquote:Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cammie was geniaalZe was zooooo
Blij
![]()
Puppielove!
ze is er helaas dit jaar ook![]()
":Dquote:
Donkey Kong, Megaman, Pikmin 3, Kid Icarus, Castlevania (dat gaat tvs kosten bij sommige motoriek gestoorde mensen). Een echte Zelda voor de Wii ipv een remake "omdat het kon". Een Mario mag ook wel, galaxy was echt tof. Maar ook nieuwe IP is altijd welkom natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef Silver92 het volgende:
Heel diep in mijn hart hoop ik dat ze een nieuwe Donkey Kong Country bekend gaan maken. Maarja...
OF een nieuwe Golden Sun.
Maarja...
Maar als Reggie weer begin met Motion Plus en dat de grote klapper is hebben ze wel problemenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef Silver92 het volgende:
Ik las ergens dat de MS Conference 95 minuten duurde, die van Nintendo 60 en die van Sony 120. Maar als Nintendo in die 60 minuten een nieuwe console Zelda aankondigt, domineren ze de rest denk ik wel. Tenzij Sony een FF VII Remake aankondigt. Voor MS heb ik niet zoveel hoop, jammer genoeg. Alleen Halo: ODST boeit me iets.
Welke? De massa koopt toch alles waar Wii op staat, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:01 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Maar als Reggie weer begin met Motion Plus en dat de grote klapper is hebben ze wel problemen
Mooie doekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je het niet zien?
[ afbeelding ]
Ik verwacht wel dat Motion Plus het belangrijkste deel is van de show, maar ik hoop dat ze voornamelijk spellen laten zien (first en third party) die goed gebruik maken van Motion Plus. Red Steel 2 van Ubisoft was daar iig al een goed voorbeeld van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:01 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Maar als Reggie weer begin met Motion Plus en dat de grote klapper is hebben ze wel problemen
illusie had ik ook van red steel 1, maar laten we hopen dat het beter speelbaar is dan red steelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom noemen ze die game Red Steel 2? Dit ziet er heel anders uit dan het eerste deel. Beter, mooier... Dit zou zomaar een vette game kunnen worden
Waarom niet? Uiteindelijk zal iedereen M+ willen.quote:
Ik denk het wel, want ik verkoop de hele rambam.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Waarom niet? Uiteindelijk zal iedereen M+ willen.
Als je Red Steel 2 koopt, krijg je het erbij. Als je Wii Sports Resort koopt, krijg je het er ook bij. Als je dat EA Grand Slam Tennis koopt, krijg je het er ook bij. Je kan het denk ik toch niet vermijden.
Instant buy, heb ik al geruime tijd staan als pre-order kan niet wachtenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was wel erg onder de indruk van EA Grand Slam Tennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |