Ja hoor. Dat is gewoon een soort tomtom, maar dan op je mobiel (in mijn geval een Nokia N95 8GB)quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:43 schreef monsterd. het volgende:
Moet je nog wat betalen als je aankomt op het vliegveld en online hebt ingechecked? Ik vind het ook nog wel eens iets voor ryain-air om "verwerkingskosten" te vragen bij de bagage drop-off
Zolang je netjes binnen de bagage-quota van Ryanair blijft, hoef je niks extra's te betalen. Mits je bij je reservering hebt aangegeven dat je bagage wilt inchecken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:56 schreef monsterd. het volgende:
Omdat ik nog geen antwoord op mijn vraag heb hierbij nogmaals:
[..]
Oké, bedankt!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Zolang je netjes binnen de bagage-quota van Ryanair blijft, hoef je niks extra's te betalen. Mits je bij je reservering hebt aangegeven dat je bagage wilt inchecken.
De reden is dat de baggagebakken niet groter zijn én maximaal 70 kilo per bak mogen dragen (6 stoelen voor 1 baggagebak)quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:12 schreef MB88 het volgende:
Ik heb trouwens vaker mensen hele hutkoffers als handbagage mee zien nemen, die absoluut groter waren dan 55 cm x 40 cm x 20 cm. Dat terwijl ze aankondigen hier streng op te letten. Wat zou nu precies de regel cq. reden zijn?
Dus dan heb je alsnog een gewone CC nodig? Ik heb m'n schoonzus gevraagd of ik haar cc mocht lenen maar ze is zo huiverig voor online betalen dat dat er helaas niet in zit.quote:Zet er 10 pond op met je gewone creditcard (hier komt nog 5% transactiekosten bovenop).
quote:Load your EntroPay Virtual Card with funds from your personal credit or debit card
Joh dat is gewoon slimme marketing. Het gaat uiteindelijk niet door, maar hun naam is wel meerdere keren (gratis) genoemd.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef alexis_ het volgende:
Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan, verzinnen ze weer iets nieuws.
Ryanair zal absoluut aan strenge controles onderworpen zijn, maar staand vliegen? Ik krijg er niet echt een veilig gevoel van...
Ik vlieg daarom niet meer met ze. German Wings vind ik prettiger voor eigenlijk dezelfde prijzen.
Je kunt je betaalpas er niet voor gebruiken. Ook die electronische CC moet je opladen met een echte CC.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:03 schreef Coraline. het volgende:
Ja, maar helaas zijn de verwerkingstijden langer dan ik me kan permitteren. De reden dat ik vroeg of er nog steeds een cc nodig is, is omdat op de entropay website staat
[..]
Overigens heb ik nu ruzie met het validatiesysteem van entropay. Ik kan gewoon een maestrocard kiezen. Alleen vraagt hij dan om mijn card number. Het is een pinpas van de SNSbank en bij card number staat 001, alleen vindt entropay dat geen geldig nummer. Moet ik dan m'n rekeningnummer invullen? Ook vraagt hij om een Card Security Code die ik natuurlijk niet kan vinden. Iemand hier ervaring mee of weet wat ik nu moet doen?
Beetje afhankelijk van de local security/groundhandlers. In Eindhoven en Stockholm zijn ze niet zo streng. In Weeze daarentegen wel weer wat strenger. Volgens mij in London ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:12 schreef MB88 het volgende:
Ik heb trouwens vaker mensen hele hutkoffers als handbagage mee zien nemen, die absoluut groter waren dan 55 cm x 40 cm x 20 cm. Dat terwijl ze aankondigen hier streng op te letten. Wat zou nu precies de regel cq. reden zijn?
Waarom neem je dan in hemelsnaam een CC.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:56 schreef Coraline. het volgende:
Ik zie het, maar daar kon ik geen kaas van maken.
[..]
Dus dan heb je alsnog een gewone CC nodig? Ik heb m'n schoonzus gevraagd of ik haar cc mocht lenen maar ze is zo huiverig voor online betalen dat dat er helaas niet in zit.
Zo kort van tevoren hoef je er denk ik niet op te rekenen dat de prijs gaat zakken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef ins187 het volgende:
Een vriend van mij wou enkele dagen geleden dezelfde vlucht boeken als ik, de heen vlucht was toen ~115 euro. Maar door wat rare omstandigheden kon hij pas vandaag boeken en nu is de heen vlucht ~270 euro.. Bestaat er nog een kans dat dit daalt in prijs want ik heb weleens ergens gelezen dat op sommige dagen boeken duurder is dan op andere dagen? Het gaat alleen om een vlucht van volgende week donderdag...![]()
We hebben al enkele vliegtickets gevonden via andere maatschappijen voor ~160 euro, de terug vlucht kunnen we dan nog wel via ryanair boeken zodat we samen op dat toestel zitten. Maar het zou toch handig zijn als we het zelfde vliegtuig heen nemen. Dus iemand een idee of dit nog kan zakken of kunnen we beter nu die andere tickets voor hem gaan boeken?
Waarom toch die debiele angst voor online betalen met een CC? Tering! En maar klagen dat normale winkels duur zijn, maar ondertussen niet online veel goedkoper aankopen durven te doen. ALS er met je kaart gefraudeerd zou worden, krijg je tenminste je geld terug. Je contante geld is stukken minder goed 'verzekerd'.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:56 schreef Coraline. het volgende:
Ik zie het, maar daar kon ik geen kaas van maken.
[..]
Dus dan heb je alsnog een gewone CC nodig? Ik heb m'n schoonzus gevraagd of ik haar cc mocht lenen maar ze is zo huiverig voor online betalen dat dat er helaas niet in zit.
Daar was ik dus al bang voor.. Mischien wist iemand er meer over hoe de prijs berekening daar een beetje werkt. Ik heb de prijzen al omhoog en omlaag zien schieten afgelopen week. Maar ik ben er bang voor dat de prijs nu zo hoog blijft tenzij hij niet verkocht wordt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo kort van tevoren hoef je er denk ik niet op te rekenen dat de prijs gaat zakken.
Je hebt gelijk, ik kan zelf niet lezenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij had Zwansen het over je schoonzus.
De argumenten zijn aangevoerd, maar ze zegt dat die angst er toch blijft. Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom toch die debiele angst voor online betalen met een CC? Tering! En maar klagen dat normale winkels duur zijn, maar ondertussen niet online veel goedkoper aankopen durven te doen. ALS er met je kaart gefraudeerd zou worden, krijg je tenminste je geld terug. Je contante geld is stukken minder goed 'verzekerd'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |