quote:Op maandag 1 juni 2009 09:28 schreef memrtn het volgende:
Peter R. is baas. En dus zijn 6-serie ook.
Mits customizedquote:Op maandag 1 juni 2009 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Als hij een Pontiac TransAm had gehad was het geen punt geweest?
Een Pontiac Trans Am is een stuk gaver/mooier dan zo'n lelijke BMWquote:Op maandag 1 juni 2009 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Als hij een Pontiac TransAm had gehad was het geen punt geweest?
Wat een lelijk hok is zo'n 6-serie toch.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef ytram het volgende:
Zou die wagen gesponsord zijn dat hij zo pontificaal in beeld moet verschijnen? Ik moet wel zeggen dat hij best dik is, maar toch
Auto lijkt op deze:
http://static.autojunk.nl/pictures/2009/0205/182510/image_02.jpg
Die van Peter heeft wel iets van 360 PKen ruim ¤36000,- BPM
Gaat het nog jongen?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:33 schreef James.Bond het volgende:
TS heeft geen auto
TS is jaloers op PRdV![]()
SBS6![]()
![]()
TS![]()
![]()
![]()
JIJ![]()
![]()
![]()
![]()
Andere kerels een stijve willen bezorgenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef Tism het volgende:
Ik daag die gasten die in zo'n ding rijden altijd uit bij het stoplicht voor een sprintje, krijgen ze een stijve van..
Mja, ik kan soms best aardig zijn..quote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Andere kerels een stijve willen bezorgen
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef Tism het volgende:
Ik daag die gasten die in zo'n ding rijden altijd uit bij het stoplicht voor een sprintje, krijgen ze een stijve van..
Oh..huh!? Oke, sorry!..quote:Op maandag 1 juni 2009 12:38 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Je beseft dat je als uitdagende partij een stuk treuriger bent?
quote:
Het is een prachtige BMW, maar om er nou mee te gaan bekkenquote:Op maandag 1 juni 2009 09:26 schreef MikeyMo het volgende:
Vorig seizoen, toen Peter een Joran-uitzending had keek hij eerst nog even terug op zijn carriere en dan met name de heineken zaak. Toen kwam Peter al heel mans en overdreven in het openingsshot aanrijden in een dure glimmende BMW. Toen had ik al zoiets van "wat een overbodig shot is dit zeg, puur om te showen dat je een dikke wagen rijdt"
Nou kwam ik gisteravond tijdens het zappen binnenvallen in een soort van Best-of aflevering, of eerder Worst-of aangezien het allemaal zaken betrof die nog steeds niet opgelost waren. Dat is best grappig want dan kun je bij het horen van de de zaak-naam spelen wie het eerst de zaak nader kan omschrijven; Zodra je dan dat ene buitenlandse meisje ziet dan is dat dan de mangamoord, die ze in bosjes hebben gevonden. En je hebt ook nog eentje van een grietje die nu al 25 jaar spoorloos is, daar ging peter een afwassopje laten weglopen. Het geeft wat interactiviteit aan zo'n aflevering zeg maar.
Maar goed, wat me gister voornamelijk opviel is dat in vrijwel elk shot wat Peter nam zijn dikke BMW weer pontificaal stond te fonkelen achter hem, naast hem zolang het ding maar ergens in beeld was. Alleen bij een shot in Amsterdam of Amstelveen was dat ding nergens te bekken. Kon ie zeker niet parkeren
Maar goed, de aflevering leek meer te gaan over een vermiste BMW 650i dan over ettelijke jonge meisjes (en een enkel heerschap) die verdwenen dan wel vermoord zijn.
Klacht: Peter R moet naast zijn Emmy ook pimpen met zijn BMW
Hij rijdt heul geen Hyundai (bazenmerk btw).quote:Op maandag 1 juni 2009 12:51 schreef TheKC het volgende:
Alberto Stegemans rijd tenminste nog in een Hyundai Santa Fe, beter dan zo'n proleten BMW.
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:31 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Het is een prachtige BMW, maar om er nou mee te gaan bekken![]()
En hoe trouwens. Met je tong zo tussen die gril ofzo
Toch wel. De BMW stond semi-onopvallend achter hem geparkeerd.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:26 schreef MikeyMo het volgende:
Alleen bij een shot in Amsterdam of Amstelveen was dat ding nergens te bekennen. Kon ie zeker niet parkeren
quote:
Boh gek, weet je hoeveel knaken die Joran reportage heeft opgeleverd!quote:Op maandag 1 juni 2009 12:34 schreef Casparovvv het volgende:
Hij had toch een 3serie vorig seizoen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |