quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet niet of hij dan nog blij is met zn nieuwe tent maar we kunnen een poging wagen
ow ja en je krijgt vamp er ook bij dan he
ergens op vrijdag, weten nog niet hoe laat preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie? Ik ga donderdag
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ergens op vrijdag, weten nog niet hoe laat precies
Ja die ken ik niet echt, maar aangezien jij ze goed vindt, zullen ze best aardig zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef arucard het volgende:
[..]
Wolves in the throne room, monster magnet, negura bunget en karma to burn zou ik wel (nog een keer) willen zien
Dat klinkt interessant.quote:
Ik zie je dan wel bij de FOK!-vlagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ergens op vrijdag, weten nog niet hoe laat precies
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik bind ze gewoon zo lang aan de boom in de tuin... da kan toch best?
Ons herken je sowieso wel meteen... Daar hebben we geen vlag voor nodig... Als je een 2 kleine meisjes ziet die óf op jut en jul, óf op duts en muts, óf op een stel stuiterballen lijken dan zijn wij het.... Zeker als er nog een manspersoon bij in de buurt loopt.....quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ons herken je sowieso wel meteen... Daar hebben we geen vlag voor nodig... Als je een 2 kleine meisjes ziet die óf op jut en jul, óf op duts en muts, óf op een stel stuiterballen lijken dan zijn wij het.... Zeker als er nog een manspersoon bij in de buurt loopt.....
Jah maar ik ben mn tekst kwijtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet goed komen dan ha ha
pm 'en moet weer kunnen hoor
Dat zal wel lukken toch.quote:
Oh diequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ons herken je sowieso wel meteen... Daar hebben we geen vlag voor nodig... Als je een 2 kleine meisjes ziet die óf op jut en jul, óf op duts en muts, óf op een stel stuiterballen lijken dan zijn wij het.... Zeker als er nog een manspersoon bij in de buurt loopt.....
vorig wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken toch.![]()
[..]
Oh die![]()
Volgens mij heb ik jullie vorig gezien.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken toch.![]()
[..]
Oh die![]()
Volgens mij heb ik jullie vorig gezien.
jaarquote:
Nog nooit geweest?quote:
Maar nu gaan we er weer een traditie van maken om elk jaar te gaan........ Toch???quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel, meerder malen
alleen laaste keer 5 of 6 jaar terug
op zich een goed plan, maar dan moet u wel rekening houden met een verjaardag!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar nu gaan we er weer een traditie van maken om elk jaar te gaan........ Toch???![]()
Net als dat waar we morgen heen gaan....
![]()
![]()
![]()
Fout.... Dat ligt bij de organisatie natuurlijk...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich een goed plan, maar dan moet u wel rekening houden met een verjaardag!
ow ja da's ook zoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Fout.... Dat ligt bij de organisatie natuurlijk...
ik wordt gek van dat dingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:27 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica mompelt weer iets over een volle inbox enzo....
Gewoon af en toe wat deletten.quote:
Tuurlijk gaan die mee !!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Neem je devilsticks weer mee, gratis muntjes
Gast !!quote:
Wie rijden er mee dan ??quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:13 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga ieder jaar naar Graspop, maakt me niet echt uit wat de line-up is. Het is lekker dichtbij en het is gewoon een tof festival![]()
* TheSorrow vertrekt donderdag rond een uur of 12 samen met 2 vrienden in de Slayermobiel
Kev en Shar rijden meequote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Wie rijden er mee dan ??
* Drummer-Itchy heeft nog geen vervoer![]()
Zo zeg dat wel!!quote:Op maandag 15 juni 2009 07:59 schreef draculettetje het volgende:
heb er echt veel zin in !
Zoeoeoeoeoeoeoeoeoezzzzzzzzzzieieieieieieieiequote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef tijnbrein het volgende:
Bijna Graspop. Ik heb trouwens zo jupiler tent besteld
Aah ok..nja misschien rij ik wel zelf met de auto.. ik ga echt niet meer met die treinquote:
Zullen we samen een biertje drinken op graspop?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoeoeoeoeoeoeoeoeoezzzzzzzzzzieieieieieieieie![]()
![]()
en daarna neem ik je tent mee okequote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zullen we samen een biertje drinken op graspop?
jahaaaaaaaaquote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoeoeoeoeoeoeoeoeoezzzzzzzzzzieieieieieieieie![]()
![]()
Wie wil je daar voor meebrengen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en daarna neem ik je tent mee oke
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie wil je daar voor meebrengen dan?
Kom maar op dan.quote:
die heb je dan toch nie meerquote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar op dan.Als je het lief vraagt mag je ook wel bij mij in de tent liggen hoor.
Echt wel.quote:
ik, lief en bierquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel.Dus als je lief bent krijg je misschien een biertje van mij.
Jij bent niet lief en drinkt geen bier?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik, lief en bier
heel veel verkeerde woorden in 1 zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |