volgens de de graspop site zijn ze uitverkochtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:28 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hoe/waar kan ik nou eigenlijk precies zo'n boozebag kopen? M'n neefje had het erover dat dat alleen kon tegelijk met het bestellne van kaartjes?
uche uche...volle inboxquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens de de graspop site zijn ze uitverkocht
Neem vooral geen stoofvlees, die was vorig jaar niet te vreten.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef Romanov het volgende:
[..]
Hoe divers is het eten daar? En is het ook nog te doen, dwz krijg je iets wat meer rauw is, of wat toch meer doorbakken is?
Wordt mn eerste keer graspop, heb er nu wel zin in na het weekend naar pinkpop te hebben gekeken. Het festivalsfeertje komt er wel lekker in zo
Balenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit jaar zit het er helaas niet in voor mij... m'n proefwerk week zit net na het weekend van graspop, had graag pestilence willen zien
[..]
Neem vooral geen stoofvlees, die was vorig jaar niet te vreten.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:54 schreef draculettetje het volgende:
mnzou eigenlijk wel zo'n jupiller tentje willen
de tentquote:
Bestellenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de tent
[ afbeelding ]
Overnacht in stijl op de camping: bestel je Jupiler-tent met een krat lekker gekoeld Jupilerbier!
Nu de Festihutten uitverkocht zijn en de mobilhomecamping en hotels zo goed als volgeboekt, hebben we nog een alternatief kunnen bemachtigen voor diegenen die toch net iets anders willen, of diegenen die van ver komen en geen tent willen meeslepen op hun heenreis: De enige echte Jupiler tent!
Deze mooie exclusieve tenten zijn slechts in beperkte aantallen beschikbaar, dus moet je op voorhand reserveren als je er één wil bemachtigen, snel zijn is de boodschap!. Dit kan je doen door het reservatieformulier in te vullen (via link onderaan).
De tenten kosten 50 euro (incl. servicekosten), maar voor die prijs krijg je er ook een krat met 24 blikken (33cl.) gekoelde Jupiler! Dus, bespaar je je ook meteen de moeite van zelf die krat mee te zeulen naar Dessel, die dan ondertussen al warm is en dus bijlange niet meer zo lekker.
Na je betaling krijg je per mail een voucher waarmee je je tent en bier kan ophalen aan de campingwinkel. Dit kan op donderdag vanaf 16.00 - 22.00 uur, en op vrijdag, zaterdag en zondag van 08.00 - 22.00 uur.
Let op: Aanbod is enkel geldig voor mensen met geldig festivalticket EN toegang tot de campingsite.
Aanbod geldt niet voor personen onder de 16 jaar, ivm wetgeving op alcohol.
Hoezo? zo geweldig is stoofvlees toch ook niet?quote:
Ik zeg doen. Mag ik dan bij jou in je tent?quote:
Geen idee hoe de stoofvlees smaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoezo? zo geweldig is stoofvlees toch ook niet?
Die pizza's trouwens, die zijn echt goddelijk
ik weet niet of hij dan nog blij is met zn nieuwe tent maar we kunnen een poging wagenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Mag ik dan bij jou in je tent?
ik vind het nogal een tent dat uitnodigt om overheen te zeikenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de tent
[ afbeelding ]
Overnacht in stijl op de camping: bestel je Jupiler-tent met een krat lekker gekoeld Jupilerbier!
Nu de Festihutten uitverkocht zijn en de mobilhomecamping en hotels zo goed als volgeboekt, hebben we nog een alternatief kunnen bemachtigen voor diegenen die toch net iets anders willen, of diegenen die van ver komen en geen tent willen meeslepen op hun heenreis: De enige echte Jupiler tent!
Deze mooie exclusieve tenten zijn slechts in beperkte aantallen beschikbaar, dus moet je op voorhand reserveren als je er één wil bemachtigen, snel zijn is de boodschap!. Dit kan je doen door het reservatieformulier in te vullen (via link onderaan).
De tenten kosten 50 euro (incl. servicekosten), maar voor die prijs krijg je er ook een krat met 24 blikken (33cl.) gekoelde Jupiler! Dus, bespaar je je ook meteen de moeite van zelf die krat mee te zeulen naar Dessel, die dan ondertussen al warm is en dus bijlange niet meer zo lekker.
Na je betaling krijg je per mail een voucher waarmee je je tent en bier kan ophalen aan de campingwinkel. Dit kan op donderdag vanaf 16.00 - 22.00 uur, en op vrijdag, zaterdag en zondag van 08.00 - 22.00 uur.
Let op: Aanbod is enkel geldig voor mensen met geldig festivalticket EN toegang tot de campingsite.
Aanbod geldt niet voor personen onder de 16 jaar, ivm wetgeving op alcohol.
Gezelligquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet niet of hij dan nog blij is met zn nieuwe tent maar we kunnen een poging wagen
ow ja en je krijgt vamp er ook bij dan he
hij is gek op jupiller dingesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het nogal een tent dat uitnodigt om overheen te zeiken
Bier is bierquote:
Ach ja, een schrale troost, de line up vind ik dit jaar voor het grootste gedeelte crap, de enige band die ECHT wil zien is Pestilence, maar goed, der zal vast wel een live stream zijn, dus daar zal ik dan genoegen mee nemen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hoe de stoofvlees smaakt.De pizza wel
![]()
Dat je niet naar Graspop kan.
Wanneer gaan jullie? Ik ga donderdagquote:
Misschien treedt Pestilence nog erges anders op.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach ja, een schrale troost, de line up vind ik dit jaar voor het grootste gedeelte crap, de enige band die ECHT wil zien is Pestilence, maar goed, der zal vast wel een live stream zijn, dus daar zal ik dan genoegen mee nemen.
Wolves in the throne room, monster magnet, negura bunget en karma to burn zou ik wel (nog een keer) willen zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach ja, een schrale troost, de line up vind ik dit jaar voor het grootste gedeelte crap, de enige band die ECHT wil zien is Pestilence, maar goed, der zal vast wel een live stream zijn, dus daar zal ik dan genoegen mee nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |