Ja lekker eten inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:16 schreef Niara het volgende:
ik heb er echt zin in
en zoveel trek in het eten daar
Hoe divers is het eten daar? En is het ook nog te doen, dwz krijg je iets wat meer rauw is, of wat toch meer doorbakken is?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja lekker eten inderdaad.![]()
I love festivals, warm beer, cold food and ugly people.
Het eten is gewoon goed te doen. Pizza, Patat, Pasta, Poffertjes. Van alles en nog wat dus.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef Romanov het volgende:
[..]
Hoe divers is het eten daar? En is het ook nog te doen, dwz krijg je iets wat meer rauw is, of wat toch meer doorbakken is?
Wordt mn eerste keer graspop, heb er nu wel zin in na het weekend naar pinkpop te hebben gekeken. Het festivalsfeertje komt er wel lekker in zo
Dat valt reuze mee. En anders gewoon een pilletje tegen diaree innemen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:38 schreef Romanov het volgende:![]()
Mjaa, niet dat je na wat rauwe hamburgers een paar uur kan gaan marathonnen tussen tent en toilet
Ik ben voorquote:
20 tot 25 graden droog zonnetje en een licht briesje. Het ideale festival weer.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:06 schreef Romanov het volgende:
Pcies, daar zat ik ook al aan te denken. Heerlijk weer dit weekend tijdens pinkpop, het is te hopen dat het dan iig tot aan half juli er geen regenbui zal vallen. Alhoewel het ook weer niet te warm moet zijn natuurlijk, een verkoelende bries is ook lekker van tijd tot tijd.
En veel koud bier!!! ^^
Ja leukquote:Op maandag 1 juni 2009 14:21 schreef TheSorrow het volgende:
Het mag van mij dan tussendoor toch wel een keer hard gaan hozen, lekker verfrissend! Net als 3 jaar terug, heel de lucht pikzwart
En al die metalheads die als verzopen katers terug naar de camping kwamen druipen, geweldig
Fruit is kein metal jaquote:Op maandag 1 juni 2009 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik dacht vorig jaar ook maar eens gezond te doen, ik wou een banaan. Kom ik daar, hadden ze alleen nog maar pruimen. Ik nam dus maar een pruim, jammergenoeg kon ik daarmee iemands hersenpan mee ingooien, zo hard en ook nog eens zuurNo more fruit for TheSorrow!
* TheSorrow verheugt zich op de 24H terreur
Of die bratworstquote:
*Stopt acuut met de poging om af te vallen om er weer een beetje redelijk uit te zien tijdens Graspop!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En, en, en... Wat zijn nou die leuke hebbedingetjes?quote:
Daar komt ie denk ik pas achter als 'ie het op haalt. Boozebags bestel je als het ware, je krijgt er een kaartje voor terug wat je zelf uitprint, en op Graspop kan je met dat bonnetje zon Zuipzak krijgenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En, en, en... Wat zijn nou die leuke hebbedingetjes?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
*Stopt acuut met de poging om af te vallen om er weer een beetje redelijk uit te zien tijdens Graspop!
Oftewel dan staat er een rij van hier tot aan de keukendeur voor zo'n bagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:03 schreef Romanov het volgende:
[..]
Daar komt ie denk ik pas achter als 'ie het op haalt. Boozebags bestel je als het ware, je krijgt er een kaartje voor terug wat je zelf uitprint, en op Graspop kan je met dat bonnetje zon Zuipzak krijgen
Moet het nog steeds gaan bestellen, schurfterig dat je er alleen met cc bij Proximus kan betallen
Op donderdag zal dat best wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Oftewel dan staat er een rij van hier tot aan de keukendeur voor zo'n bag
Vorig jaar donderdagavond de rij niet gezien voor een bandje?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op donderdag zal dat best wel meevallen denk ik.
Nee en ook niet voor de camping. Alleen eventjes in de rij gestaan voor bonnen/muntjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Vorig jaar donderdagavond de rij niet gezien voor een bandje?En de ochtend erna?
5 jaar geleden kon je een shirt kopen met die opdrukquote:
Ik had er sowieso al zin inquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
en ik heb een stretcher en daar kan ik zelf op en af!
uhm moeten we even kijken hoe we dat gaan oplossenquote:Op zondag 7 juni 2009 09:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
We hebben alleen een probleempje met de vrijdag.....Is pas om 15.00 klaar met werken
Ja zeker! Ghehehe hij was even vergeten dat jouw meneer wél mee gaat.... Of die niet even alleen met de kids kon zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 07:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm moeten we even kijken hoe we dat gaan oplossen
hihihi als ie niet mee zou zijn gegaan was dat idd wel een goede oplossingquote:Op maandag 8 juni 2009 07:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja zeker! Ghehehe hij was even vergeten dat jouw meneer wél mee gaat.... Of die niet even alleen met de kids kon zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |