En, en, en... Wat zijn nou die leuke hebbedingetjes?quote:
Daar komt ie denk ik pas achter als 'ie het op haalt. Boozebags bestel je als het ware, je krijgt er een kaartje voor terug wat je zelf uitprint, en op Graspop kan je met dat bonnetje zon Zuipzak krijgenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En, en, en... Wat zijn nou die leuke hebbedingetjes?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja lekker eten inderdaad.![]()
I love festivals, warm beer, cold food and ugly people.
Hahahaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
*Stopt acuut met de poging om af te vallen om er weer een beetje redelijk uit te zien tijdens Graspop!
Oftewel dan staat er een rij van hier tot aan de keukendeur voor zo'n bagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:03 schreef Romanov het volgende:
[..]
Daar komt ie denk ik pas achter als 'ie het op haalt. Boozebags bestel je als het ware, je krijgt er een kaartje voor terug wat je zelf uitprint, en op Graspop kan je met dat bonnetje zon Zuipzak krijgen
Moet het nog steeds gaan bestellen, schurfterig dat je er alleen met cc bij Proximus kan betallen
Op donderdag zal dat best wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Oftewel dan staat er een rij van hier tot aan de keukendeur voor zo'n bag
Vorig jaar donderdagavond de rij niet gezien voor een bandje?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op donderdag zal dat best wel meevallen denk ik.
Nee en ook niet voor de camping. Alleen eventjes in de rij gestaan voor bonnen/muntjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Vorig jaar donderdagavond de rij niet gezien voor een bandje?En de ochtend erna?
5 jaar geleden kon je een shirt kopen met die opdrukquote:
Ik had er sowieso al zin inquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
en ik heb een stretcher en daar kan ik zelf op en af!
uhm moeten we even kijken hoe we dat gaan oplossenquote:Op zondag 7 juni 2009 09:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
We hebben alleen een probleempje met de vrijdag.....Is pas om 15.00 klaar met werken
Ja zeker! Ghehehe hij was even vergeten dat jouw meneer wél mee gaat.... Of die niet even alleen met de kids kon zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 07:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm moeten we even kijken hoe we dat gaan oplossen
hihihi als ie niet mee zou zijn gegaan was dat idd wel een goede oplossingquote:Op maandag 8 juni 2009 07:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja zeker! Ghehehe hij was even vergeten dat jouw meneer wél mee gaat.... Of die niet even alleen met de kids kon zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |