Fout.... Dat ligt bij de organisatie natuurlijk...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich een goed plan, maar dan moet u wel rekening houden met een verjaardag!
ow ja da's ook zoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Fout.... Dat ligt bij de organisatie natuurlijk...
ik wordt gek van dat dingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:27 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica mompelt weer iets over een volle inbox enzo....
Gewoon af en toe wat deletten.quote:
Tuurlijk gaan die mee !!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Neem je devilsticks weer mee, gratis muntjes
Gast !!quote:
Wie rijden er mee dan ??quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:13 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga ieder jaar naar Graspop, maakt me niet echt uit wat de line-up is. Het is lekker dichtbij en het is gewoon een tof festival![]()
* TheSorrow vertrekt donderdag rond een uur of 12 samen met 2 vrienden in de Slayermobiel
Kev en Shar rijden meequote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Wie rijden er mee dan ??
* Drummer-Itchy heeft nog geen vervoer![]()
Zo zeg dat wel!!quote:Op maandag 15 juni 2009 07:59 schreef draculettetje het volgende:
heb er echt veel zin in !
Zoeoeoeoeoeoeoeoeoezzzzzzzzzzieieieieieieieiequote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef tijnbrein het volgende:
Bijna Graspop. Ik heb trouwens zo jupiler tent besteld
Aah ok..nja misschien rij ik wel zelf met de auto.. ik ga echt niet meer met die treinquote:
Zullen we samen een biertje drinken op graspop?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoeoeoeoeoeoeoeoeoezzzzzzzzzzieieieieieieieie![]()
![]()
en daarna neem ik je tent mee okequote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zullen we samen een biertje drinken op graspop?
jahaaaaaaaaquote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoeoeoeoeoeoeoeoeoezzzzzzzzzzieieieieieieieie![]()
![]()
Wie wil je daar voor meebrengen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en daarna neem ik je tent mee oke
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie wil je daar voor meebrengen dan?
Kom maar op dan.quote:
die heb je dan toch nie meerquote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar op dan.Als je het lief vraagt mag je ook wel bij mij in de tent liggen hoor.
Echt wel.quote:
ik, lief en bierquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel.Dus als je lief bent krijg je misschien een biertje van mij.
Jij bent niet lief en drinkt geen bier?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik, lief en bier
heel veel verkeerde woorden in 1 zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |