Idem hier,.... kansloosquote:Op maandag 1 juni 2009 19:38 schreef merino het volgende:
fucking streams wederom
had 5 websites aan staan en geen enkele stream werkt vooralsnog...
moet je een player voor installerenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
Probeer even IGN iedereen
Die werkt hier perfect! Geen enkele lag of wat dan ook in het beeld en geluid!
ik kijk nu lo res via justintv, de laatste iets met juggernaut in de url...quote:
Continue stalled hier,.....!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
Probeer even IGN iedereen
Die werkt hier perfect! Geen enkele lag of wat dan ook in het beeld en geluid!
Die Justin link werkt ook goed maar is minder mooi!
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:40 schreef Bredewout92 het volgende:
kanker beattles. Gamers zijn vooral mensen tussen de 10-25 dus waarom beattles ipv 50 cent?
samequote:Op maandag 1 juni 2009 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
Game trailers valt bij mij nu al voor de tweede keer uit, ik krijg het zelfde scherm te zien wat je krijgt wanneer een filmpje is afgelopen
Believe DooDquote:Op maandag 1 juni 2009 19:41 schreef DooD het volgende:
Alleen die van justin werkt allemaal beatles shit lekker boeiend wat een megaton.
goeie samenvattingquote:Op maandag 1 juni 2009 19:42 schreef vosss het volgende:
IGN werkt ook niet hier en om nou voor zulks een kutspel 5 minuten eerder klaar te zitten is ook dikke bullshit.
Sowieso zijn al die rockstargaylordspellen dikke bullshit, het is verdomme gewoon allemaal hetzelfde alleen dan met andere liedjes!!!!! NOU EN WHO GIVES A FUCK ROT OP MET JE TERINGBEATLES DIE GASTEN KUNNEN TOCH GEEN MUZIEK MAKEN EN DAN NOG HOEF IK NIET OP EEN OF ANDER DEBIEL KLEUTERGITAARTJE MEE TE TOKKELEN OP DIE FLUTPLATEN VAL KAPOT EN LAAT VERDOMME WAT FATSOENLIJKS ZIEN EN GEEN GAYLORDSHIT!![]()
!
Is al een tijdje bekendquote:Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef speknek het volgende:
WTF skateboard controller?! Zeg me dat dit een hoax is.
Het is een MEGATON!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef speknek het volgende:
WTF skateboard controller?! Zeg me dat dit een hoax is.
Tja...als je de eerste bent die ze laat zien, ook al is het multiplatform, dan heb je een world premiere ja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |