ja maar nog nooit live vanaf de pers conferentiequote:Op maandag 1 juni 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
Uhm, dit is toch geen world premiere? Die trailer heb ik zelfs al gezien
nee, maar gewoon geen tweede wereldoorlog, maar ongeveer nu...quote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef speknek het volgende:
Ik ken MW1 niet.. Is het een soort fantasy CoD?
Oh wacht, MW was natuurlijk gewoon de subtitel van CoD4quote:Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, maar gewoon geen tweede wereldoorlog, maar ongeveer nu...
Het is echt ELK jaar met E3. En elke keer maar denken dat ze technologisch vooruit gegaan zijn maar nee hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 19:56 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een gekanker met die streams, heb werkelijk nog nooit zoiets mee gemaakt. FUCKING SLECHT
Dat wou ik ook zeggenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:56 schreef Pheno het volgende:
Speelt die n00b op easy ofzo, de enemy raakt nooit
nou ja, dit is het eerste jaar dat ik in een stream zit, dus zeker een verbeteringquote:Op maandag 1 juni 2009 19:57 schreef merino het volgende:
[..]
Het is echt ELK jaar met E3. En elke keer maar denken dat ze technologisch vooruit gegaan zijn maar nee hoor
Oh, niet eens opgemerktquote:Op maandag 1 juni 2009 19:58 schreef het_fokschaap het volgende:
oh..dit wordt heel erg slaapverwekkend met zo'n vertaler erbij
Nee!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef het_fokschaap het volgende:
moet ik FF1 tm 12 gespeeld hebben om 13 te snappen ?
nah. of ze moeten de cloud en seth weer ergens vandaan toverenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef het_fokschaap het volgende:
moet ik FF1 tm 12 gespeeld hebben om 13 te snappen ?
quote:
Die was grappigquote:
kan je uitleggen wat er zo leuk aan is ?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:01 schreef speknek het volgende:
Final Fantasy wordt een instantbuy, maar erg gehypet kan ik er maar niet voor raken, het is allemaal zo orthodox. We hebben het al ruim 12 keer eerder gezien.
Dan staat de datum verkeerd bij je.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:56 schreef Edwinuss het volgende:
En ik krijg bij Gamespot het bericht dat de presentatie over 1 dag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |