http://twitter.com/geoffkeighley/status/1991858673quote:To those asking about the length of e3 briefings, Xbox is supposed to be 95 mins, Nintendo a clean 60, Sony approx 2 hours.
QFT.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:05 schreef Edwinuss het volgende:
Zit iedereen echt te wachten op een nieuwe Halo? Is dat niet lang en breed uitgemelkt? Verder snap ik niet wat mensen tof aan die game vinden, trage game en niet te spreken over de multiplayer
Ik heb dat een aantal avonden gespeeld bij iemand en de multiplayer is gewoon dikke schijt. Het is wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:08 schreef Sala-adin het volgende:
De MP van halo is best gespeeld van XBX live man het is gewoon harstikke leuk met een hele toffe rankin systeem.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb dat een aantal avonden gespeeld bij iemand en de multiplayer is gewoon dikke schijt. Het is wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Je maakt geen kans als iemand je eerder spot en schiet dan jij hem, hij maakt je af. Die Halo mensen zouden eens Modern Warfare moeten spelen, dat is namelijk een goed gebalanceerde multiplayer.
Heerlijke soepele game, lekker veel acties, veel coole momenten en de MP staat als een huis ... plus daarbij de leuke website bungie.com die alles bijhoudt voor je.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:05 schreef Edwinuss het volgende:
Zit iedereen echt te wachten op een nieuwe Halo? Is dat niet lang en breed uitgemelkt? Verder snap ik niet wat mensen tof aan die game vinden, trage game en niet te spreken over de multiplayer
Speel ik ook heel veel, beide erg goed spel!quote:Op maandag 1 juni 2009 17:11 schreef Edwinuss het volgende:
Die Halo mensen zouden eens Modern Warfare moeten spelen, dat is namelijk een goed gebalanceerde multiplayer.
Ik heb een dik jaar COD4 online gespeeld, zeker een 4 tot 5 avonden per week.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is eerder het geval bij COD daar is het gewoon one shot one kill, bij halo heb je nog een energy shield en dan ga je pas dood. Mischien heb jij de gametype Swat gespeeld want dat is een beetje cod achtig one shit one kill.
Ben ik het echt volledig mee eens. Ik vind Halo niet echt leuk, alleen Coop met een vriend vind ik nog wel grappig, maar Call of Duty 4 is gewoon echt één van de beste games online die ik ook heb gespeeld..quote:Op maandag 1 juni 2009 17:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb een dik jaar COD4 online gespeeld, zeker een 4 tot 5 avonden per week.
Misschien komt het omdat het mijn type game niet is, maar ik heb het gevoel dat er niet veel balans in zit. Zodra er op je geschoten is maak je iig weinig kans.
Ik heb zeker mijn best gedaan om het een kans te geven, ik heb me behoorlijk vermaakt met die rockets levels () maar het gaf me verder niet de behoefte om er lange avonden achter te zitten.
Ik hoop het van niet. Het kan bijna niet anders dan dat ze die serie dan gaan verneukenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:01 schreef SpankmasterC het volgende:ik ben benieuwd!!
Het valt natuurlijk altijd tegen, maar wie weet!! STRAKS KOMEN ZE MET EEN NIEUWE COMMANDER KEEN!!! WHAAAA!!!!!
Dat is wel waar inderdaad. Commander Keen HD naar XBLA zou vet zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 17:58 schreef koei het volgende:
[..]
Ik hoop het van niet. Het kan bijna niet anders dan dat ze die serie dan gaan verneuken
En voor iedereen die live wil reageren op de aankondigingen en dingen is er natuurlijk irc! http://irc.fok.nl/gam
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoppa. Eventjes een kleine maaltijd naar binnen werken en dan ben ik er klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |