kots kotsquote:Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef Paul het volgende:
Jojoortje is mijn hoogtepunt van de maand juni
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef Paul het volgende:
Paul, safari overleeft?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef Paul het volgende:
Nee dat vind Murp niet zo leuk, daar luister ik altijd heel goed naarquote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Open een topic, en deel je ervaringen
Juni = juni!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Tamashii het volgende:
Wtf. Vakantie ofzo? Eind Juni.
Belangrijke dag dusquote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef LOVExMUSIC het volgende:
18 juni: het verlossende telefoontje!
als ik slaag is het een hoogepunt en als ik zak een dieptepunt! maar we blijven positief
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dat vind Murp niet zo leuk, daar luister ik altijd heel goed naar
Hele maand juni?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:47 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Je bedoelt die maand gevuld met tentamens?
Nee, dat niet. Heb m'n laatste op de 19e. Misschien kun je een soortgelijk topic openen als de zomer begint op de 21e? Kan ik ook meevierenquote:
Doe ik. Misschien is deze dan nog wel open!quote:Op maandag 1 juni 2009 01:35 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Heb m'n laatste op de 19e. Misschien kun je een soortgelijk topic openen als de zomer begint op de 21e? Kan ik ook meevieren
Jij FOK!'t liggend?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:38 schreef Dirk1990 het volgende:
het hoogste punt op dit moment is die bobbel in me broek
dat dusquote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef LOVExMUSIC het volgende:
18 juni: het verlossende telefoontje!
als ik slaag is het een hoogepunt en als ik zak een dieptepunt! maar we blijven positief
Jouw voeten masseren, je lekker instoppen en je voor de rest van de maand aanbidden was het toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
Het is JUNI
Maand van de zon en vakantie enzo!
Wat gaat jouw hoogtepunt worden deze maand?
Voorspelbare reactie van mod: Dit topic sluiten.![]()
Nee, verdomme!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
JEZUS KON JE NIET WAT BETERS VERZINNEN![]()
![]()
Dit was duidelijk mijn hoogtepunt van de maand juni.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
JEZUS KON JE NIET WAT BETERS VERZINNEN![]()
![]()
Jouw hoogtepunt komt nog hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dit was duidelijk mijn hoogtepunt van de maand juni.
Doeiii.
Gelijktijdige orgasmes zijn een fabeltje.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jouw hoogtepunt komt nog hoorSamen met mijne.
Samen binnen een periode van 5-10 minuten dan.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gelijktijdige orgasmes zijn een fabeltje.
Dat zou jij moeten weten.
Jij kan niet eens 2 minuten.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Samen binnen een periode van 5-10 minuten dan.
Langer is niet nodig.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jij kan niet eens 2 minuten.
je mist een mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe is jullie juni tot nu toe?Bij wel henig, alleen het weer zit tegen
13 juni natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
Het is JUNI
Maand van de zon en vakantie enzo!
Voorspelbare reactie van mod: Dit topic sluiten.![]()
waarom?quote:
Eikelquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:24 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
13 juni natuurlijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
En om dat te vieren gaan we 6 juni eerst even kijken bij
[ afbeelding ]
Mijn Juni bevalt prima tot nu toequote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe is jullie juni tot nu toe?Bij mij wel henig, alleen het weer zit tegen
dat zal welquote:
Defqon ftw!quote:
Ahw de dovenclub heeft weer een thema-avond?quote:
Ik zong toch keimooi op youtubequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ahw de dovenclub heeft weer een thema-avond?
gelukkig niet gehoordquote:
had je die maar in mei moeten laten doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ook met 4 wortelkanaalbehandelingdingen?!?!?!?!?
WAAR WAAR?quote:
Uhm wil je een eerlijk antwoord of zal ik maar liegen om je gevoel te sparen enz?quote:
een eerlijk antwoord of beschaaft antwoord heet datquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm wil je een eerlijk antwoord of zal ik maar liegen om je gevoel te sparen enz?
Zeg dat maar tegen de tandarts.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had je die maar in mei moeten laten doen
Ik denk niet dat ik die tandarts van jou kenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de tandarts.
Jeugtandverzorging Zoetahmeer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die tandarts van jou ken
nee, ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jeugtandverzorging Zoetahmeer.
tjah, het leed is nu toch al geschied. kan ik je pijn nog verzachten?quote:
zo beter?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat arme meisje heeft nu wel genoeg aan haar hand geroken
quote:
als jouw uitnodiging net zo vriendelijk is als jouw fobo, dan komen er ook niet veelquote:
Ik vond die andere leuker hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 09:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaNiet veeel beter, maar wel beter
Goh - dat je DE RICK NIEMAN Kentt!! wow.!!!quote:
Het topic waar ik het moest posten is dichtquote:
Oké, ik kijk wel of ik iets kan verzinnen. Moet het rijmen?quote:
Doe wat jouw hart je ingeeftquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, ik kijk wel of ik iets kan verzinnen. Moet het rijmen?
Paulquote:
Ooooooooh wat mooiquote:Op zondag 7 juni 2009 12:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Paul
Top FOK! User![]()
Paul
Grappenmaker eersteklas![]()
Paul
Feestvierder van het eerste uur[ afbeelding ]
Paul
Gelegenheids baggeraar![]()
Paul
De beste vriend van iedereen![]()
Paul
Beste persoon die ooit geleefd heeft
Stoeprand en ik zijn vrindenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lach niemand uit ik vind het alleen een rare wending van het topic
En opeens moet ik aan Paris Hilton denkenquote:
Niet doenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En opeens moet ik aan Paris Hilton denken
Gaat het?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En opeens moet ik aan Paris Hilton denken
Nee . Denken aan Paris is niet de meest ideale manier om je weekend af te sluitenquote:
Ik wil je wel komen op vrolijke.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee . Denken aan Paris is niet de meest ideale manier om je weekend af te sluiten
hoezo niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee . Denken aan Paris is niet de meest ideale manier om je weekend af te sluiten
Kan dit niet onder een spoiler?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:23 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
hoezo niet?![]()
[ afbeelding ]
quote:
oeeeeeehquote:Op zondag 7 juni 2009 14:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
Je bent al één van m'n favoriete FOK!kers, kijk maar in m'n FoBo.
Ik vind dat de straf voor het plaatsen van pics van Paris Hilton een permban moet zijn.quote:
Bij elke post die ik van je zie maak jij m'n dag en leven weer een stukje leukerquote:
Ja andersom ookquote:Op zondag 7 juni 2009 14:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bij elke post die ik van je zie maak jij m'n dag en leven weer een stukje leuker
Ik ben voorquote:Op zondag 7 juni 2009 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat de straf voor het plaatsen van pics van Paris Hilton een permban moet zijn.
Voel me nu nog beterquote:
Je bedoeld ''quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Afvoerput het volgende:
Dit topic heeft echt een [ afbeelding ] tintje gekregen..
Opbloeiende liefde is toch mooiquote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Afvoerput het volgende:
Dit topic heeft echt een [ afbeelding ] tintje gekregen..
Waarom een t? Leg het mij uit, dan leer ik watquote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Nee, ik wilde het vriendelijk houden.
(psst.. t ipv d)
tegenwoordige tijd stam +t. Bedoelen, stam = bedoel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom een t? Leg het mij uit, dan leer ik wat![]()
En da's overal zo?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:51 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
tegenwoordige tijd stam +t. Bedoelen, stam = bedoel.
Alleen bij de persoonsvorm. Het woord dat de zin in de andere tijd zet of wanneer je de zin vragend maakt komt het vooraan de zin te staanquote:
toen ging het al misquote:Op zondag 7 juni 2009 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat de straf voor het plaatsen van pics van Paris Hilton een permban moet zijn.
Inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef Myraela het volgende:
Dear god, Nederlands op school was al erg genoeg.
Ik ben aan het schoonmaken, mama Huppelmuts kan trots op me zijnquote:
Niets voelt beter dan de goedkeuring van Hups. Behalve het lezen van een post van jou danquote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben aan het schoonmaken, mama Huppelmuts kan trots op me zijn
Ik zeg toch net dat ik aan het schoonmaken benquote:
Dat is correct Nederlands hoorquote:
Ik heb 1 zoon en daar wil ik het graag bij houdenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben aan het schoonmaken, mama Huppelmuts kan trots op me zijn
Spijt mijquote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik aan het schoonmaken benluister je wel naar me als ik iets vertel
Volgens mij bedoelt hij dat vrouwen geen mening mogen hebben...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is correct Nederlands hoor![]()
[..]
Ik heb 1 zoon en daar wil ik het graag bij houden
Zo is 't mam!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is correct Nederlands hoor![]()
[..]
Ik heb 1 zoon en daar wil ik het graag bij houden
Gelukkig trek ik mij niet veel aan van iemand die paris plaatjes plaatstquote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat vrouwen geen mening mogen hebben...
Vooral niet doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik mij niet veel aan van iemand die paris plaatjes plaatst
En zo is het mam!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik mij niet veel aan van iemand die paris plaatjes plaatst
Uhm wij eten vandaag brood. Kind ligt namelijk ziek op bedquote:Op zondag 7 juni 2009 16:28 schreef Paul het volgende:
Mama Huppelmuts wat gaat u koken voor u en uwer zoontje?
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm wij eten vandaag brood. Kind ligt namelijk ziek op bed
Neuh gaat vast wel over voordat hij een meisje wordtquote:
Wut?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh gaat vast wel over voordat hij een meisje wordt
Dat het niet ernstig isquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:30 schreef Stoeprand het volgende:
Maar hoe voelt dat nou Paul? Het topic kapen van je 'din?
Hij is aan het schoonmaken en heeft dus geen tijd voor jequote:
Riverdance Festival!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
Hij reageerde net ook in een KLB topicquote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is aan het schoonmaken en heeft dus geen tijd voor je
Aangezien Paul aan het ''schoonmaken'' is, heeft u dan geen zin om te SC-en?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is aan het schoonmaken en heeft dus geen tijd voor je
Ik ga zo door de regen naar mijn moeder alwaar ik ga eten met mien moeke, vader en zusje Juudjuhquote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm wij eten vandaag brood. Kind ligt namelijk ziek op bed
De lul!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij reageerde net ook in een KLB topic
Neequote:Op zondag 7 juni 2009 16:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Aangezien Paul aan het ''schoonmaken'' is, heeft u dan geen zin om te SC-en?
Welke regen?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga zo door de regen naar mijn moeder alwaar ik ga eten met mien moeke, vader en zusje Juudjuh
Net regende het nog.quote:
Hier nog geen regen gezienquote:Op zondag 7 juni 2009 18:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Net regende het nog.
En waarom wil je niet SC-en?![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier nog geen regen gezien![]()
waarom wel?
Ik ook dus ga straks ff mario karten denk ikquote:
Wie is we?quote:
whahaaquote:Op zondag 7 juni 2009 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
allochtone man die te hard rijdt: Ja ik weet ook niet wat er gebeurd ik kan wel geliquideerd worden weet je wel
agent: ja maar dat gebeurt niet elke keer
hoe die agent er op reageert ookquote:
op wegmisbruikers?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoe die agent er op reageert ook
zo droog
tisser?quote:
Ja die gast zag je ook in de voorstukjesquote:
ik kijk nauwelijks tvquote:Op zondag 7 juni 2009 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tisser?
[..]
Ja die gast zag je ook in de voorstukjes
Hoe krijg ik een topic dood les 1quote:
quote:
quote:
Jaaaaaaaaa! Zomer(vakantie)quote:Op maandag 1 juni 2009 11:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe ik. Misschien is deze dan nog wel open!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |