had je die maar in mei moeten laten doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ook met 4 wortelkanaalbehandelingdingen?!?!?!?!?
WAAR WAAR?quote:
Uhm wil je een eerlijk antwoord of zal ik maar liegen om je gevoel te sparen enz?quote:
een eerlijk antwoord of beschaaft antwoord heet datquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm wil je een eerlijk antwoord of zal ik maar liegen om je gevoel te sparen enz?
Zeg dat maar tegen de tandarts.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had je die maar in mei moeten laten doen
Ik denk niet dat ik die tandarts van jou kenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de tandarts.
Jeugtandverzorging Zoetahmeer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die tandarts van jou ken
nee, ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jeugtandverzorging Zoetahmeer.
tjah, het leed is nu toch al geschied. kan ik je pijn nog verzachten?quote:
zo beter?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat arme meisje heeft nu wel genoeg aan haar hand geroken
quote:
als jouw uitnodiging net zo vriendelijk is als jouw fobo, dan komen er ook niet veelquote:
Ik vond die andere leuker hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 09:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaNiet veeel beter, maar wel beter
Goh - dat je DE RICK NIEMAN Kentt!! wow.!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |