Het topic waar ik het moest posten is dichtquote:
Oké, ik kijk wel of ik iets kan verzinnen. Moet het rijmen?quote:
Doe wat jouw hart je ingeeftquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, ik kijk wel of ik iets kan verzinnen. Moet het rijmen?
Paulquote:
Ooooooooh wat mooiquote:Op zondag 7 juni 2009 12:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Paul
Top FOK! User![]()
Paul
Grappenmaker eersteklas![]()
Paul
Feestvierder van het eerste uur[ afbeelding ]
Paul
Gelegenheids baggeraar![]()
Paul
De beste vriend van iedereen![]()
Paul
Beste persoon die ooit geleefd heeft
Stoeprand en ik zijn vrindenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lach niemand uit ik vind het alleen een rare wending van het topic
En opeens moet ik aan Paris Hilton denkenquote:
Niet doenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En opeens moet ik aan Paris Hilton denken
Gaat het?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En opeens moet ik aan Paris Hilton denken
Nee . Denken aan Paris is niet de meest ideale manier om je weekend af te sluitenquote:
Ik wil je wel komen op vrolijke.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee . Denken aan Paris is niet de meest ideale manier om je weekend af te sluiten
hoezo niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee . Denken aan Paris is niet de meest ideale manier om je weekend af te sluiten
Kan dit niet onder een spoiler?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:23 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
hoezo niet?![]()
[ afbeelding ]
quote:
oeeeeeehquote:Op zondag 7 juni 2009 14:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
Je bent al één van m'n favoriete FOK!kers, kijk maar in m'n FoBo.
Ik vind dat de straf voor het plaatsen van pics van Paris Hilton een permban moet zijn.quote:
Bij elke post die ik van je zie maak jij m'n dag en leven weer een stukje leukerquote:
Ja andersom ookquote:Op zondag 7 juni 2009 14:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bij elke post die ik van je zie maak jij m'n dag en leven weer een stukje leuker
Ik ben voorquote:Op zondag 7 juni 2009 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat de straf voor het plaatsen van pics van Paris Hilton een permban moet zijn.
Voel me nu nog beterquote:
Je bedoeld ''quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Afvoerput het volgende:
Dit topic heeft echt een [ afbeelding ] tintje gekregen..
Opbloeiende liefde is toch mooiquote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Afvoerput het volgende:
Dit topic heeft echt een [ afbeelding ] tintje gekregen..
Waarom een t? Leg het mij uit, dan leer ik watquote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Nee, ik wilde het vriendelijk houden.
(psst.. t ipv d)
tegenwoordige tijd stam +t. Bedoelen, stam = bedoel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom een t? Leg het mij uit, dan leer ik wat![]()
En da's overal zo?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:51 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
tegenwoordige tijd stam +t. Bedoelen, stam = bedoel.
Alleen bij de persoonsvorm. Het woord dat de zin in de andere tijd zet of wanneer je de zin vragend maakt komt het vooraan de zin te staanquote:
toen ging het al misquote:Op zondag 7 juni 2009 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat de straf voor het plaatsen van pics van Paris Hilton een permban moet zijn.
Inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef Myraela het volgende:
Dear god, Nederlands op school was al erg genoeg.
Ik ben aan het schoonmaken, mama Huppelmuts kan trots op me zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |