^o)quote:
Emi honey.quote:
Achja, mensen hechten teveel waarde aan hun imago.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:24 schreef Emimich het volgende:
Ik ben een mietje aan het worden: mijn imago, wat doe ik?
quote:
Nah, image counts. Zonder imago ben ik maar gewoon een of andere matige user.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
Achja, mensen hechten teveel waarde aan hun imago.
En daar hebben we er al genoeg van op FOK!.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, image counts. Zonder imago ben ik maar gewoon een of andere matige user.
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, image counts. Zonder imago ben ik maar gewoon een of andere matige user.
Dat ging niet ongemerkt voorbij, hoor.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:24 schreef Emimich het volgende:
Ik ben een mietje aan het worden: mijn imago, wat doe ik?
Inderdaad, tot die conclusie komen we iedere avond.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
En daar hebben we er al genoeg van op FOK!.
Ach, wie weet ben ik over een half jaar wel een brave mod.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat ging niet ongemerkt voorbij, hoor.
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:11 schreef game_boy het volgende:
ik ben 14 en wat zijn al die grote poppentjes
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:34 schreef Emimich het volgende:
Ach, wie weet ben ik over een half jaar wel een brave mod.
Ja jij wel ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
quote:
Dat lijkt me nog eens een interessante ontwikkeling.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
*Proest.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Emimich het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Crack_
Zou je haar geven?
Wtf?quote:aatste update 01-01-1970
Ik ben ervan overtuigd dat ik het zou kunnen, alleen de zelfcontrole om me continu in te houden zal het lastigste aspect worden. En uiteraard het vermogen om minderbedeelde collega's met respect te behandelen.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
Dat lijkt me nog eens een interessante ontwikkeling.
Denk het nietquote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Emimich het volgende:
Zou je haar geven?
Mijn rijke fantasie.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Proest.
Waar komt je usernaam vandaan?
Nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Emimich het volgende:
Zou je haar geven?
Op de eerste foto wel ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Emimich het volgende:
Zou je haar geven?
Eerste foto is inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 01:43 schreef 3lmo het volgende:
Op de eerste foto wel ja.
De vraag is alleen of je dat zou willen. Dat is geen FOK!en meer zoals je gewend was.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ik het zou kunnen, alleen de zelfcontrole om me continu in te houden zal het lastigste aspect worden. En uiteraard het vermogen om minderbedeelde collega's met respect te behandelen.
quote:
Nee, ik denk dat ze een tijdmachine heeft.quote:
Inderdaad, alhoewel onze DJ er bijvoorbeeld nog het beste van maakt. Ach, waarschijnlijk heb ik toch al teveel mensen 'aangepakt' om nog een serieuze kans te maken.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
De vraag is alleen of je dat zou willen. Dat is geen FOK!en meer zoals je gewend was.
quote:
Klopt, ik geloof niet dat je er erg goed op staat.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel onze DJ er bijvoorbeeld nog het beste van maakt. Ach, waarschijnlijk heb ik toch al teveel mensen 'aangepakt' om nog een serieuze kans te maken.
Daar kan ik uiteraard geen garanties over geven en volgens mij zat jij in de laatste kaste is 3.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh trouwens Emimich, in je volgende kaste kom ik toch wel in 1 mag ik hopen?
Imagotechnisch gezien zou dat geweldig zijn.
Ik denk vooral dat ik veel steun zal ondervinden onder het volk van KLB.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik zie wat voor figuren mod zijn, kan jij het zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |