Als ik er op druk voel ik geen pijn ofzo. Ik voel inderdaad vrij weinig.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:34 schreef Mirjam het volgende:
oi, wit?
als je op de plek drukt daar je je hebt verbrand, voel je dan nog wat?
als je je nagel echt in dat witte zet even?
Ja, het zijn 2 kleine plekjes (wel natuurlijk net weer eentje op 't punt waar ie buigt, en buigen lukt nu ook niet meer) op mijn wijsvinger. En één iets grotere plek op 't topje van mijn duim.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:37 schreef Mirjam het volgende:
nah, klinkt als 3e graads verbranding.
je vlees is gekookt door de hitte, vandaar de witte kleur.
auw, maar je doet er niks aan nu, goed koelen meteen na de verbranding is en blijft het devies.
ik neem aan dat 't maar een klein plekje is?
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken?
je bent in LIF, niet in dat grappenhol.
Het is indirect ook een klacht. Vandaar.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:38 schreef 3lmo het volgende:
Ja leuk Mirjam, maar wijzig dan eerst even de titel. Er staat nu namelijk KLB.
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, het zijn 2 kleine plekjes (wel natuurlijk net weer eentje op 't punt waar ie buigt, en buigen lukt nu ook niet meer) op mijn wijsvinger. En één iets grotere plek op 't topje van mijn duim.
En wat gaat er nu gebeuren denk je?
Ik heb 'm verdorie een half uur onder de kraan gehouden. Wat denk je ervan, Stefan?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar we mogen wel een kusje gheven op Anne's vinger toch? Dat vraagt ze zelfs. Is de vinger wel gewassen Anne?
Ik denk dat ik een kusje kom gevenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm verdorie een half uur onder de kraan gehouden. Wat denk je ervan, Stefan?
euhm, weet nietquote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, het zijn 2 kleine plekjes (wel natuurlijk net weer eentje op 't punt waar ie buigt, en buigen lukt nu ook niet meer) op mijn wijsvinger. En één iets grotere plek op 't topje van mijn duim.
Er komen kleine blaren op, daarna wordt het een korst. Tenminste bij mij, ik heb vorige week mijn hand verbrand aan de ovenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Anne het volgende:
[..]
wit is over het algemeen 3e graads. zéker als er geen gevoel meer is.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, weet niet
klinkt me als een 3e graads verbranding.
had ik laatst ook, een heel klein plekje op m'n vinger gelukkig, da's gelukkig overgegaan.
maar een 3e graads verbranding moet je wel serieus nemen.
ik heb geleerd er nooit wat op te smeren.
kijk het even aan, als het nu nog pijn doet zou ik als ik jou was gewoon een nat washandje erom wikkelen en dat daar een tijdje houden, dat lucht in ieder geval wat op.
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wit is over het algemeen 3e graads. zéker als er geen gevoel meer is.
kan nog zo klein zijn, maar het kan wel.
jij denkt dat het onzin is omdat?
Of hij sterft af en is alleen amputatie nog een optie.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:46 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Dus dat wordt een huidtransplantatie. *eng deuntje*.
succes!quote:Op maandag 1 juni 2009 01:49 schreef Anne het volgende:
Thanks voor de reacties! Ik ga er nu nog even niks op doen (ik las op de brandwondenstichting dat je dat sowieso niet moet doen) of omheen wikkelen (en ook geen kusjes dus!).
En dat van de BBQ, Jordy-B, dat durf ik niet eens. Het deed al 'teveel' pijn buiten de koude kraan, laat staan dat ik mijzelf nog meer pijn durf te doen.
We zullen zien hoe het er morgenvroeg uitziet (ik gruwel van blarendus ik hoop niet dat dat 'm gaat worden).
Trusten!
Die bewaren we dan wel voor de 10 jaar meetquote:
Chill. Het gaat maar om een brandwondje. Niet over of ik kanker heb ja of nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:48 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jezus christ. Als ze een negert is, kan het ook wit zijn bij tweede en eerste graads. Nog nooit een blaar gehad zeker? http://nl.wikipedia.org/wiki/Derdegraads_brandwond hierom. En idd, ga geen interwebdokter spelen. Zo'n topics zouden verboden moeten worden.
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Chill. Het gaat maar om een brandwondje. Niet over of ik kanker heb ja of nee.
Da's ook een tip voor de volgende keerquote:Op maandag 1 juni 2009 01:49 schreef Anne het volgende:
En dat van de BBQ, Jordy-B, dat durf ik niet eens. Het deed al 'teveel' pijn buiten de koude kraan, laat staan dat ik mijzelf nog meer pijn durf te doen.
gelukkig kan anne heel goed voor zichzelf nadenken, en raad ik haar niet aan om superlijm op haar vinger te smeren.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:53 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat zal ik wel doen alsjij een derde graads brandwond hebt. Je lult jezelf de grond in. Je beoordeeld een brandwond aan de hand van de kleur en post dat hier, zodat de ts misschien ook wel verkeerde dingen gaat doen. Derde graads is heel erg, en omdat je dan niks meer voelt, is het ook fataal, omdat, je idd niks meer voelt en het meestal bij grotere branden voorkomt, dus het slachtoffer gewoonweg dood is of een huidtransplantatie nodig hebt. En een klein plekje kan niet derde graads zijn. En sowieso, alsof een paar centimeter wel of niet bepalen of je naar de dokter moet. Je gaat of je gaat niet.
Misschien was die spies wel HIV geinfecteerd, jouw redenering volgendquote:Op maandag 1 juni 2009 01:53 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Iemand schijnt hier blijkbaar met het woord derde graads brandwond te smijten, wat mij erger lijkt dan kankert.
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's ook een tip voor de volgende keer
Gelijk nadat je je vingers gebrand hebt, even boven de hittebron houden. Wat je merkt met de koude kraan, is dat het enorm gaat gloeien zodra je je vinger onder de kraan vandaan haalt. Als je je vinger boven de hittebron houdt, doet het eventjes meer pijn, maar daarna ben je zo-goed-als van de pijn verlost.
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gelukkig kan anne heel goed voor zichzelf nadenken, en raad ik haar niet aan om superlijm op haar vinger te smeren.
en benadrukte ik ook nog eens dat het mijn gedachte was, maar hey, we moeten wat te zeiken hebben vannacht, niet dan?
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien was die spies wel HIV geinfecteerd, jouw redenering volgend
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:55 schreef Mirjam het volgende:
zo, en nu is 't klaar, kusje op anne d'r vinger, en we wachten vol spanning af hoe het morgen met haar vinger gesteld is
Waarom kont? Ik ben een billenman. Er wordt NIET en ik herhaal NIET gerotzooid met Anne's kont.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Huidtransplantatie, dus zij moet een stuk van dr kontje naar dr vinger amputeren, ben je nou zo stom.
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom kont? Ik ben een billenman. Er wordt NIET en ik herhaal NIET gerotzooid met Anne's kont.Dan maar een stukje van haar kuit of haar elleboog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |