Die heb ik dan afgemaakt hequote:
sick fuckquote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.sickandwrongpodcast.com/SWFlyers/armless.jpg
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
Die heb ik dan afgemaakt heIn welke kamer zit je? Cel 325?
Als jij dat al vind, ga ik niet eens klikken.quote:
Itunes....quote:Op maandag 1 juni 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mot geen Apple, behalve dat ik een ipod heb...
Trouwens zouden hier je prioriteiten niet moeten liggen, je faald behoorlijk hard daar. Ik denk ik zeg het maar even, kan je nog redden wat er nog te redden valt.quote:
Optimisme of realisme?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die heb ik dan afgemaakt heIn welke kamer zit je? Cel 325?
Ik ook. Truste.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Itunes....!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar hey, ik ga maffen, woeltroeste
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens zouden hier je prioriteiten niet moeten liggen, je faald behoorlijk hard daar. Ik denk ik zeg het maar even, kan je nog redden wat er nog te redden valt.
Dat zorgvuldig opgebouwde imago in één post omvergeblazen: je faald.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens zouden hier je prioriteiten niet moeten liggen, je faald behoorlijk hard daar. Ik denk ik zeg het maar even, kan je nog redden wat er nog te redden valt.
Ja ik weetquote:Op maandag 1 juni 2009 01:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Itunes....!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar hey, ik ga maffen, woeltroeste
Jaja, faald.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oei, harde diss.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik pas jarig was?
Nee, maar het interesseert me dan ook niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik pas jarig was?
:Squote:Op maandag 1 juni 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar het interesseert me dan ook niet.
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:09 schreef Emimich het volgende:
Ik heb een vermelding in het fotoboek van die prutser.
Waardige quote, al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze kunnen aan mijn post gedrag wel zien dat ik een stukje ouder ben.
quote:Beroep Vrachtwagenwasser(bijbaantje:'))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |