Vervelend.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opleidings inschrijfformulieren waren op. En toevallig was de printer kapot, en het papier was op. En er was geen geld om dat werk te laten uitbesteden.
Zodoende.
Ok meneerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Van nu af aan ben ik je mentor, luister goed naar me en je zal dezelfde reputatie als ik op FOK behalen. Veel meer zal je niet bereiken in je leven getuige je recente opmerkingen dus ik zou maar beginnen met goed naar me te luisteren.
Even een datum prikken met Fasci en jou.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh dat had je nog niet door?
De kwaliteit van je posts stijgt al sinds mijn post.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Opleidings inschrijfformulieren waren op. En toevallig was de printer kapot, en het papier was op. En er was geen geld om dat werk te laten uitbesteden.
Zodoende.
Volg mijn postgedrag, analyseer mijn postgedrag en ambieer dezelfde status na te streven als ik nu bezit. Wie weet kom je wel in de buurt.quote:
Schat je jezelf nou zo laag in, of zie je zoveel potentie in die rechtshandige knaap?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volg mijn postgedrag, analyseer mijn postgedrag en ambieer dezelfde status na te streven als ik nu bezit. Wie weet kom je wel in de buurt.
Uiteraard ik heb de instructies van mijn mede fokkers opgevolgd, en ben sindsdien gaan rukken met links. En zie het resultaat! Mag ik dat hier posten?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:49 schreef 3lmo het volgende:
Hé maar phpmystyle. Er is nu aardig wat tijd over heen gegaan, en ik heb het topic nog even doorgelezen: is er al verbetering?
Jazeker. Eventueel in een spoiler.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uiteraard ik heb de instructies van mijn mede fokkers opgevolgd, en ben sindsdien gaan rukken met links. En zie het resultaat! Mag ik dat hier posten?
Graagquote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uiteraard ik heb de instructies van mijn mede fokkers opgevolgd, en ben sindsdien gaan rukken met links. En zie het resultaat! Mag ik dat hier posten?
Wauw man! Thanks voor de compliment. Heb je ook boeken en films die je me kan aanraden? Jij bent gewoon mijn nieuwe idool nu.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
De kwaliteit van je posts stijgt al sinds mijn post.
Ik mot geen Apple, behalve dat ik een ipod heb...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat krijg je met apples.... die dingen zijn rot
Ik heb er net 8 KG uitgegooitquote:Op maandag 1 juni 2009 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Graag! Kunnen we gelijk je cupmaat bepalen.
Onder mijn supervisie zijn wonderen mogelijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef 3lmo het volgende:
Schat je jezelf nou zo laag in, of zie je zoveel potentie in die rechtshandige knaap?
Ik zal morgenvroeg onder het douchen een foto maken. Nog even geduldig wachten jongens.quote:
Niet te hard van stapel lopen man, geef deze materie eerst de tijd om te bezinken.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
Wauw man! Thanks voor de compliment. Heb je ook boeken en films die je me kan aanraden? Jij bent gewoon mijn nieuwe idool nu.
Moet ik straks ook stage lopen bij jou in de TBS? Je zit toch in balkbrug? Zou goed uitkomen want ik woon daar dichtbij, kan ik zo met m´n scooter heen tuffen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen man, geef deze materie eerst de tijd om te bezinken.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.sickandwrongpodcast.com/SWFlyers/armless.jpg
3 stemmen voor jaquote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.sickandwrongpodcast.com/SWFlyers/armless.jpg
Tudududuuuu, VMBO, tudududuuu..quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
Moet ik straks ook stage lopen bij jou in de TBS? Je zit toch in balkbrug? Zou goed uitkomen want ik woon daar dichtbij, kan ik zo met m´n scooter heen tuffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |