quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Yuk, achter een spoiler in het vervolg
Je voelt je genegeerd?quote:
Nee, doei.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt hier doorgaans nog wat rukvoer gepost?
Hoho, niet zo snel jij. Wat is dit dan http://i42.tinypic.com/30cwpjb.jpgquote:
taobao linkje mailen naar rachel en je krijgt dan een prijsopgave , als je er mee akkoord gaat krijg je een paypallinkje en dan besteld jack het voor jequote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Stoer hè
Inclusief hotel overnachting en alles
[..]
Ja hoe doe je dat eigenlijk
Via msn of email met Jack?
Ik was dat namelijk ook van plan, weet alleen niet helemaal hoe dat werkt
Aangezien ik geen bio heet, wel...quote:
Zuur.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aangezien ik geen bio heet, wel...
Hoe is het met je VMBO examen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn zusje.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoho, niet zo snel jij. Wat is dit dan http://i42.tinypic.com/30cwpjb.jpg
de achterstequote:
Leuk dat je het vraagt. Goed waarschijnlijk ben ik geslaagd. Waarna ik mischien kan beginnen aan TL of Havo.quote:
Lelijkquote:
De eerste !quote:
Cool.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
Leuk dat je het vraagt. Goed waarschijnlijk ben ik geslaagd. Waarna ik mischien kan beginnen aan TL of Havo.
quote:
Augurken, ja.quote:
Nee joh!quote:
en Zotheidquote:
iedereen houdt van minderjarige meisjesquote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
Minderjarige meisjes.Behalve Bt natuurlijk.
![]()
!
GOOSquote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en Zotheid
(waar hangt die goos eigelijk uit ? )
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie een verband.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:47 schreef phpmystyle het volgende:
ik ben 16 jaar en ben een jonge heb 1 klein probleemje vraagje
als ik in de spiegel kijk zie ik dat mijn borst groter is dan de andere ik weet niet wat het is maar ik vind het wel raar :S ik heb het nog tegen niemand gezegt mjah ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.
ja ik weet dat het een genante vraag is maartoch
Nee, hier was geen sprake van sarcasme maar van ironie. Weet je wat dat betekent?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
Ik bespeur hier enig sarcasme.
Dankje Fasquote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
Minderjarige meisjes.Behalve Bt natuurlijk.
![]()
!
Nice, binnenkort eens doenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:31 schreef gers het volgende:
[..]
taobao linkje mailen naar rachel en je krijgt dan een prijsopgave , als je er mee akkoord gaat krijg je een paypallinkje en dan besteld jack het voor je
Jawel hoor, ondanks mijn vmbo opleiding.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, hier was geen sprake van sarcasme maar van ironie. Weet je wat dat betekent?
Welke cupmaat heeft je linkerborst en welke je rechterborst?quote:
Waarom heb je geen VWO gedaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel hoor, ondanks mijn vmbo opleiding.
Ok, nu niet meer fout doen knul.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Jawel hoor, ondanks mijn vmbo opleiding.
Zn apple dingetje is kapoet.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en Zotheid
(waar hangt die goos eigelijk uit ? )
quote:
Ik ga voortaan niet meer zelf berichten schrijven, ik citeer enkel bovenstaande wijsheid.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:59 schreef phpmystyle het volgende:
wat een opmerking
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Welke cupmaat heeft je linkerborst en welke je rechterborst?
Die quote onderaan. Nu voel ik me echt gevleidquote:Op maandag 1 juni 2009 00:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, nu niet meer fout doen knul.![]()
*aait over de bol*
Ah....quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
ik ga geen foto ervan plaatsen op een forum op internet maar ik ben niet zo'n goed contact met mijn ouders broer en zus heb ik niet vandaar dat ik het hier ook vraag
maar zijn er meer mannen die zoiets hebben..?
Van nu af aan ben ik je mentor, luister goed naar me en je zal dezelfde reputatie als ik op FOK behalen. Veel meer zal je niet bereiken in je leven getuige je recente opmerkingen dus ik zou maar beginnen met goed naar me te luisteren.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
Die quote onderaan. Nu voel ik me echt gevleidHet is gewoon een bekroning op mijn compilatie werk
quote:
Mwhehhe je ouders hebben je broertje en zusje opgegeten vlak nadat ze uit gepoept werden!!1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |