This is pretty far out, even for my standards.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef Acinonyx het volgende:
Hehe, hopelijk heb je een goeie zonnebril
I wear my sunglasses @ night...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hehe, hopelijk heb je een goeie zonnebril
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Nee inderdaad.
Stoer hèquote:
Ja hoe doe je dat eigenlijkquote:
Dagenlang?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
Ik zit je nu namelijk al dagenlang te bashen maar ik weet niet echt wie ik voor me heb.
Spijtig.quote:
Door die belichting bij het bad lijkt het net alsof ze een dildo of iets dergelijks in haar vagijn heeft.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I wear my sunglasses @ night...
Ietwat scherp aangezet en bashen is een groot woord maar wie ben je nou?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Dagenlang?
Dit is de eerste keer dat ik jou weer online zie na een lange tijd
En mij bashen?
Hoogstaandequote:Op maandag 1 juni 2009 00:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ietwat scherp aangezet en bashen is een groot woord maar wie ben je nou?
maar je kent hoogstaande niet?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ietwat scherp aangezet en bashen is een groot woord maar wie ben je nou?
Hou dit in het vervolg achter een link aub.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
http://pix.4gifs.com/gallery/d/136740-1/Stacked_GILF.jpg
Yuk, achter een spoiler in het vervolgquote:
Ik mag hopen van nietquote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ligt er dan de hele nacht een kudde negerts naar je te grijnzen
Nee man, maar jij kan me zeker wel even een heads-up geven.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef dagdag het volgende:
maar je kent hoogstaande niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |