Bedankt Fann.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:46 schreef FANN het volgende:
die PI gebruik jij niet vaak![]()
Truste Fluitertje.. slaap lekker....![]()
Ik kan me toch voorstellen dat je af en toe wil schilderen met die 5 kinderen om je heen.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:53 schreef FANN het volgende:
[..]
nee joh.... is een hobby..... dus ik zit ook nergens aan vast,
schilderen moet je doen als je écht zin in hebt en kunt concentreren anders lukt het niet
5 kinderen ?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan me toch voorstellen dat je af en toe wil schilderen met die 5 kinderen om je heen.
Ik gokte maar watquote:Op maandag 1 juni 2009 02:56 schreef FANN het volgende:
[..]
5 kinderen ?![]()
ik heb helemaal geen kinderen
hoe kom je daar nou bij? ik heb wel 5 zussen misschien ben je daar mee in de war
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:56 schreef FANN het volgende:
5 kinderen ?![]()
ik heb helemaal geen kinderen
hoe kom je daar nou bij? ik heb wel 5 zussen misschien ben je daar mee in de war
Nee hoor , en ik heb nog 3 broers ookquote:Op maandag 1 juni 2009 02:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMG. 5 Zussen? Echt waar? Wat een hel moet dat geweest zijn![]()
Zozo, jij had geile oudersquote:Op maandag 1 juni 2009 03:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor , en ik heb nog 3 broers ook![]()
écht waar !
nEE denk ik eigenlijk ook niet...... streng katoliek enzo...quote:Op maandag 1 juni 2009 03:04 schreef TheZapster het volgende:
Dat blijkt wel ja.Ik heb wel medelijden met je moeder trouwens.Tjongejonge, 9 keer zwanger.Dat doe je niet voor je plezier lijkt mij?!
oe...... sld ik mijn \pm moet opengooien ben ik een uur aan het klooien...quote:Op maandag 1 juni 2009 03:04 schreef TheZapster het volgende:
Dat blijkt wel ja.Ik heb wel medelijden met je moeder trouwens.Tjongejonge, 9 keer zwanger.Dat doe je niet voor je plezier lijkt mij?!
Gooi je pm eens open trouwens, dan hoeft dit niet allemaal in het topic![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 03:12 schreef TheZapster het volgende:
Nee was aan het kijken hoe je je pm kan opengooien.
jaaaaaaa ooit was mijn PM ''open''quote:Op maandag 1 juni 2009 03:16 schreef TheZapster het volgende:
Als je trouwens op het envelopje klikt in je eigen posts en daarna instellingen dan kan je instellen dat mensen je kunnen pmmen
Voeg me dan toe als buddiequote:Op maandag 1 juni 2009 03:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jaaaaaaa ooit was mijn PM ''open''
maar ik kreeg te veel ''Fan-mail''![]()
dus toen heb ik hem dichtgegooid
dat beloofd niet veel goedsquote:Op maandag 1 juni 2009 03:18 schreef TheZapster het volgende:
Deze vind ik erg leuk
Ik kan trouwens voor geen meter dansen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |