Ik dacht vanochtend aan Frits, hij kwam al steeds minder.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je? Ik mis frits al een tijdje, iemand hem gezien?
Deze doe ik ook even in het groningentopic
ow...... had ie een onbeantwoorde liefdequote:Op maandag 1 juni 2009 02:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend aan Frits, hij kwam al steeds minder.
Sporti eigenlijk ook, maar die zag ik laatst weer posten.
sommige mensen kan ik missen als kiespijn, of hoe gaat die
uitspraak ? Maar Frits vind ik een fijne poster. heel apart dat
hij iets van 24 uur op was en dan 12 uur sliep, want niet altijd lukt.
Leek al iets minder te komen toen iemand verkering kreeg, ik kreeg die
indruk , vond ik sneu.
Ja kan best !! Jemig we hebben het over het jaar nul Maar ik weet dat ik een haantje ofzo had en daar zaten de oogjes als krenten in .. EN NO way dat mijn moeder dat had gebakkenquote:Op maandag 1 juni 2009 02:19 schreef FANN het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ HEB IK TOCH ECHT zellluf kuikentjes zitten kleien van dat deeg
![]()
ik heb steeds ruzie met mijn caps, moet je maar niet op letten
Ja dat ook !! Maar tis een SJESUS feesie he ??quote:
ow.... haantje kan ook .... ik weet het écht niet meer......quote:Op maandag 1 juni 2009 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan best !! Jemig we hebben het over het jaar nul Maar ik weet dat ik een haantje ofzo had en daar zaten de oogjes als krenten in .. EN NO way dat mijn moeder dat had gebakken
Nahhh waar doel je op ??quote:
Lekker gelovig allemaal, kan me wel herinneren dat ik dat broodje op wilde vreten !! ASAPquote:Op maandag 1 juni 2009 02:27 schreef FANN het volgende:
Palm, palm-paschen, hoe rei, koerei,
Hadden we nog een zondag, dan hadden we een ei;
Eén ei is geen ei,
twee ei dat is geen ei,
maar drie ei,
dat is het rechte Paaschei
kan me alleen de eerte regel herinneren....
![]()
da's al erg genoeg......
quote:
Daaropquote:Op maandag 1 juni 2009 02:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leek al iets minder te komen toen iemand verkering kreeg, ik kreeg die
indruk , vond ik sneu.![]()
Valt wel mee hoor, ik zie soms alleen de verbanden nietquote:Op maandag 1 juni 2009 02:28 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk ben jij wel een stokertje hé Manu, valt me wel vaker op....
Mister sideline trekt ff zijn bek openquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:26 schreef Manu82 het volgende:
Was Frits op Liesje?
Liesje is de verkering van Remlof, en Fritseltje wat / is een poster die er eigenlijk elke dag was, maar nu alquote:
Dat is toch niet raar !!! Aaaah Fluiter is de stokerquote:Op maandag 1 juni 2009 02:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Het was best leuk deze winter en het voorjaar in deze SC,
ik zie vele posters minder nadat er een bunker SC en reality The Bunker kwam.
FritsVanEgtersquote:Op maandag 1 juni 2009 02:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Liesje is de verkering van Remlof, en Fritseltje wat / is een poster die er eigenlijk elke dag was, maar nu al
héél lang niet meer....
hij heet niet écht Fritseltje zo noemde ik hem![]()
wat was zijn échte usernaam ook weer FritsvanEggerts ofzo uit het boek van ''de avonden'' van Gerard Reve..
Aha.Die Frits ken ik wel ergens van ja.En ja die Liesje ken ik heel persoonlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 02:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Liesje is de verkering van Remlof, en Fritseltje wat / is een poster die er eigenlijk elke dag was, maar nu al
héél lang niet meer....
hij heet niet écht Fritseltje zo noemde ik hem![]()
wat was zijn échte usernaam ook weer FritsvanEggerts ofzo uit het boek van ''de avonden'' van Gerard Reve..
Kijk daar hou ik vanquote:Op maandag 1 juni 2009 02:34 schreef Manu82 het volgende:
Maar over een paar uur schijnt de zon al weer
Oh vertel... Nou nee laat maarquote:Op maandag 1 juni 2009 02:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Aha.Die Frits ken ik wel ergens van ja.En ja die Liesje ken ik heel persoonlijk
Ow....... jij ook al !quote:Op maandag 1 juni 2009 02:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Aha.Die Frits ken ik wel ergens van ja.En ja die Liesje ken ik heel persoonlijk
Ik zeg net laat maarquote:
en weet Remlof daarvan ?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is meer geschikt voor SEX of KPD denk ik
ik wil best nog effe doorswaffeln over dit onderwerpquote:Op maandag 1 juni 2009 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg net laat maarGodver hadden we het niet over swaffelen ofzo
Ik zwaffel me bed inquote:Op maandag 1 juni 2009 02:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil best nog effe doorswaffeln over dit onderwerp
Thanks manuquote:Op maandag 1 juni 2009 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Slaap lekker Soury
Ben ook nog klaarwakker, maar dat komt ook omdat ik heel de avond geslapen heb
die PI gebruik jij niet vaakquote:Op maandag 1 juni 2009 02:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ga er ook in, ik word klaarwakker hier, wat Manu schrijft , over een paar uur schijnt de zon alweer.
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:46 schreef TheZapster het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de kunstwerken FANN?
Dat schilderen is niet het enige wat je doet toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik schilder niet meer zo vaak..... moet nodig weer eens ''aan het werk''
heb niet zoveel geduld tegenwoordig om te schilderen.....
komt wel weer..... is met vlagen..... altijd zo geweest.
nee joh.... is een hobby..... dus ik zit ook nergens aan vast,quote:Op maandag 1 juni 2009 02:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat schilderen is niet het enige wat je doet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |