Ik was eigenlijk ook wel snel uitgekekenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis niet zo hoor .... Ik vind het maar niks daar eigenlijk
Lag Liesje in de kettingenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh jou kettingen zijn ook los !!! Tis wat in die KPD
Ohwja jij kon daar ook lezen he?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh jou kettingen zijn ook los !!! Tis wat in die KPD
Ja al jaren !!!quote:
kom jij daar al jaren ?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al jaren !!!Dat was een hele leuke avond toen ik toestemming kreeg
Toch niet die van mij hé? Die zou je prive houdenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JA.......
ik had een piemel gepost![]()
eh.. een plaatje dan.....
Ja nou ja al lang ... Ik zat net ff te zoeken naar de link waar het begon maar shit man ... Is niet te doen. Maar lache was het wel. Een berg posters van de SC waren ineens jarig en 18 gewordenquote:
Tuurlijk die hou ik in mijn archiefquote:Op maandag 1 juni 2009 01:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toch niet die van mij hé? Die zou je prive houden
18 jaar...... die hebben we hier tegenwoordig niet meer volgens mijquote:Op maandag 1 juni 2009 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja al lang ... Ik zat net ff te zoeken naar de link waar het begon maar shit man ... Is niet te doen. Maar lache was het wel. Een berg posters van de SC waren ineens jarig en 18 geworden![]()
Dankzij Yvonne btw Toen is de SC in KPD begonnen volgens mij
Ohh er blijft hier ook niets geheim!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Caroo zou vanavond d'r vent bespringen las ik, dus die drinkt vermoedelijk heel wat anders
Dat was het leuke eraan....quote:Op maandag 1 juni 2009 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
18 jaar...... die hebben we hier tegenwoordig niet meer volgens mij
Kan ik me voorstellen.Ik heb heel wat moeite moeten doen qua uitzoomen om het op 3 foto's te krijgen.quote:
\nou...... ik had wel effe de tijd nofig om bij te komen hoor...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Ik heb heel wat moeite moeten doen qua uitzoomen om het op 3 foto's te krijgen.
En een beetje rustig aan met die vent hé....quote:Op maandag 1 juni 2009 01:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh er blijft hier ook niets geheim!
Maar ik ga naar bed![]()
![]()
\ik drink bijna nooit joh..... drie glazen is max...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:42 schreef TheZapster het volgende:
Nog meer wijn dan normaal?! Ze rollen zeker de rode loper voor je uit bij je plaatselijke slijter?
Doe maar bammetje Fannquote:Op maandag 1 juni 2009 01:55 schreef FANN het volgende:
Ik moet een pammetje hebben ofzo,,,, anders ga ik de hele nacht door
nou te het zegt.....quote:Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
WeeDeaze t je? Ik mis frits al een tijdje, iemand hem gezien?
Deze doe ik ook even in het groningentopic
Nu je het zegt, waar is dat figuur idd?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je? Ik mis frits al een tijdje, iemand hem gezien?
http://forum.fok.nl/user/history/89329 Deze toch ? ja best wel een tijdje geledenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je? Ik mis frits al een tijdje, iemand hem gezien?
Nog 18 to go !!!quote:
Ja hoor (tegen heug en meug)quote:
Dan liep je toch met zo'n kipbroodje op een stokkie (Kleuterschool) Palm pasen Ik weet ook echt niet wat het betekend..Een dag extra vrijquote:Op maandag 1 juni 2009 02:05 schreef FANN het volgende:
gisteren was evaxsis hier ook, ie was ''op'' gert of ''op'' APK![]()
daar was ze nog niet uit.... waar is die geblevn
pinkseren vieren ofzo,
bestaat dat eignlijk pinksteren vieren, en wat moet je dan doen.... zal vroeger wel gebeurd zjn
maar kan me niks meer herinneren
op dit moment dan
o ja.... begint weer wat door t ekomen een pinksterstok ofzo met dingetjes van brood eraan ofzoquote:Op maandag 1 juni 2009 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan liep je toch met zo'n kipbroodje op een stokkie (Kleuterschool) Palm pasen Ik weet ook echt niet wat het betekend..Een dag extra vrij
Krijg deja vuquote:
Is het niet hetzelfde als pasen? kan ontbijt zijn, lunch of bbq?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:05 schreef FANN het volgende:
bestaat dat eignlijk pinksteren vieren, en wat moet je dan doen.... zal vroeger wel gebeurd zjn
maar kan me niks meer herinneren
op dit moment dan
SJESUSquote:Op maandag 1 juni 2009 02:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het niet hetzelfde als pasen? kan ontbijt zijn, lunch of bbq?
Ik zou het niet weten, hou me meestal afzijdig van dergelijk familie vermaak
WTF We gingen gewoon naar de bakker !! Ga mijn moeder morgen voor opheldering vragenquote:Op maandag 1 juni 2009 02:15 schreef FANN het volgende:
en daar liep je dan...
waren figuurtje van brooddreeg nou weet ik het weer... die moest je zelf maken, nah jah, samen met je moeder natuurlijk
Kinderen ? ik ook nietquote:
VOLGENS MIJ HEB IK TOCH ECHT zellluf kuikentjes zitten kleien van dat deegquote:Op maandag 1 juni 2009 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
WTF We gingen gewoon naar de bakker !! Ga mijn moeder morgen voor opheldering vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |