Bedankt Fann.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:46 schreef FANN het volgende:
die PI gebruik jij niet vaak![]()
Truste Fluitertje.. slaap lekker....![]()
Ik kan me toch voorstellen dat je af en toe wil schilderen met die 5 kinderen om je heen.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:53 schreef FANN het volgende:
[..]
nee joh.... is een hobby..... dus ik zit ook nergens aan vast,
schilderen moet je doen als je écht zin in hebt en kunt concentreren anders lukt het niet
5 kinderen ?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan me toch voorstellen dat je af en toe wil schilderen met die 5 kinderen om je heen.
Ik gokte maar watquote:Op maandag 1 juni 2009 02:56 schreef FANN het volgende:
[..]
5 kinderen ?![]()
ik heb helemaal geen kinderen
hoe kom je daar nou bij? ik heb wel 5 zussen misschien ben je daar mee in de war
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:56 schreef FANN het volgende:
5 kinderen ?![]()
ik heb helemaal geen kinderen
hoe kom je daar nou bij? ik heb wel 5 zussen misschien ben je daar mee in de war
Nee hoor , en ik heb nog 3 broers ookquote:Op maandag 1 juni 2009 02:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMG. 5 Zussen? Echt waar? Wat een hel moet dat geweest zijn![]()
Zozo, jij had geile oudersquote:Op maandag 1 juni 2009 03:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor , en ik heb nog 3 broers ook![]()
écht waar !
nEE denk ik eigenlijk ook niet...... streng katoliek enzo...quote:Op maandag 1 juni 2009 03:04 schreef TheZapster het volgende:
Dat blijkt wel ja.Ik heb wel medelijden met je moeder trouwens.Tjongejonge, 9 keer zwanger.Dat doe je niet voor je plezier lijkt mij?!
oe...... sld ik mijn \pm moet opengooien ben ik een uur aan het klooien...quote:Op maandag 1 juni 2009 03:04 schreef TheZapster het volgende:
Dat blijkt wel ja.Ik heb wel medelijden met je moeder trouwens.Tjongejonge, 9 keer zwanger.Dat doe je niet voor je plezier lijkt mij?!
Gooi je pm eens open trouwens, dan hoeft dit niet allemaal in het topic![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 03:12 schreef TheZapster het volgende:
Nee was aan het kijken hoe je je pm kan opengooien.
jaaaaaaa ooit was mijn PM ''open''quote:Op maandag 1 juni 2009 03:16 schreef TheZapster het volgende:
Als je trouwens op het envelopje klikt in je eigen posts en daarna instellingen dan kan je instellen dat mensen je kunnen pmmen
Voeg me dan toe als buddiequote:Op maandag 1 juni 2009 03:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jaaaaaaa ooit was mijn PM ''open''
maar ik kreeg te veel ''Fan-mail''![]()
dus toen heb ik hem dichtgegooid
dat beloofd niet veel goedsquote:Op maandag 1 juni 2009 03:18 schreef TheZapster het volgende:
Deze vind ik erg leuk
Ik kan trouwens voor geen meter dansen![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 03:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Goeie zangeres.
Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd
Ik hoop dat het geen belediging voor FANN is, maar nee, ik ben niet echt op zoek naar een vrouw in mijn leven op dit momentquote:Op maandag 1 juni 2009 03:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zappie probeert FANN te versieren[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 03:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zappie probeert FANN te versieren[ afbeelding ]
Hier en daarquote:Op maandag 1 juni 2009 03:32 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
neehee..... jij maakt er weer vunzige dingen van![]()
waar heb jij de hele avond uitgehangen?
quote:Op maandag 1 juni 2009 03:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen belediging voor FANN is, maar nee, ik ben niet echt op zoek naar een vrouw in mijn leven op dit moment
ik ben so hyper als de neten....quote:Op maandag 1 juni 2009 03:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier en daarWas wat laat terug hier, heb wat gelezen in de diverse SC's en het bier van tegenwoordig slaat niet aan, vandaar nog even wakker.
Niet met de intentie "vunzig" te worden, dat had ik al in de gaten en heb ook niet de indruk dat je al "opgedroogd" bentquote:
Tuti di Fruti Rutiquote:Op maandag 1 juni 2009 03:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wens jullie nog een aangenaam samenzijn en ik ga een poging wagen de luiken te sluiten.
Ciao![]()
misschien komt het omdat ik héél melig ben en van de wijnquote:Op maandag 1 juni 2009 03:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan vind je dit nummer misschien leuk.
David hasselhoff is toch niet écht je held hé ?quote:Op maandag 1 juni 2009 03:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wheheh Bruce Willis.
Dan kan zelfs mijn held David hasselhoff nog beter zingen![]()
Het is wel mijn cultheldquote:Op maandag 1 juni 2009 03:53 schreef FANN het volgende:
[..]
David hasselhoff is toch niet écht je held hé ?
liedje is wel lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |