Tuurlijk wel, volgens jou is het namelijk geen misplaatst gevoel. Er moet toch een aanleiding zijn. Is het omdat jij wél op je 20e 'zelfstandig' woonde of is het iets anders?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik hoef niet te onderbouwen waarom ik me superieur voel maar het is meer dan een gevoel.
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, ik denk eerder aan een misplaatst superioriteitsgevoel.
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Misplaatst niet maar dat laatste zeker.
Dit is echt een meelijwekkende post. Meen je dit nou serieus?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jij hebt het toch steeds over je adolescentie. Aangezien die volgens de WHO van je 10de t/m 20ste loopt. Zou je dus voor je ontwikkleing dan al uit huis moeten gaan. Want daarna heeft het geen nut meer.
http://www.eenvandaag.nl/stemwijzereuropa/app/Europa/quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik moet gaan stemmen.. Welke kieswijzer is dat eigenlijk
Ik ben net zo serieus als jij.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit is echt een meelijwekkende post. Meen je dit nou serieus?
Nou, volgens mij sloeg het superioriteitsgevoel meer op mijzelf vergeleken met de rest van de bende hier op FOK. Daar voel ik me inderdaad superieur aan, ik ben er rotsvast van overtuigd dat mijn intelligentie hoger ligt dan vrijwel alle posters. Over het algemeen is het niveau hier namelijk ronduit dramatisch en dat heeft weerslag op je eigenwaarde.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
Tuurlijk wel, volgens jou is het namelijk geen misplaatst gevoel. Er moet toch een aanleiding zijn. Is het omdat jij wél op je 20e 'zelfstandig' woonde of is het iets anders?
Ik ben meestal wel blij dat ik hier niet eens keer intelligent hoef te doen, dat doe ik op mijn werk wel. Daar betaalt mijn baas ook mij voor. Danny betaalt mij niet hier om intelligent te doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou, volgens mij sloeg het superioriteitsgevoel meer op mijzelf vergeleken met de rest van de bende hier op FOK. Daar voel ik me inderdaad superieur aan, ik ben er rotsvast van overtuigd dat mijn intelligentie hoger ligt dan vrijwel alle posters. Over het algemeen is het niveau hier namelijk ronduit dramatisch en dat heeft weerslag op je eigenwaarde.
Dank uquote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/stemwijzereuropa/app/Europa/
En waarom probeer jij jezelf zo te bewijzen tegenover het 'inferieure gepeupel' hier op Fok? Wat maakt dat jou?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou, volgens mij sloeg het superioriteitsgevoel meer op mijzelf vergeleken met de rest van de bende hier op FOK. Daar voel ik me inderdaad superieur aan, ik ben er rotsvast van overtuigd dat mijn intelligentie hoger ligt dan vrijwel alle posters. Over het algemeen is het niveau hier namelijk ronduit dramatisch en dat heeft weerslag op je eigenwaarde.
PVVquote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik moet gaan stemmen.. Welke kieswijzer is dat eigenlijk
Zo liberaal ben ik ook weer niet...quote:
Ik snap niet wat jij nog hier doet in dit topic..? Het enige wat je doet, is een beetje opscheppen hoe jij beter bent dan anderen. Ik vind dat pas een fail. Mijn ouders en ik bepalen als enige wanneer ik het huis uit ga. Dat jij dat op je 18e of whatever welke leeftijd deed, good for you.het doet mij geen fuck wanneer jij wel niet het huis uitgegaan bent..quote:Op maandag 1 juni 2009 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom probeer jij jezelf zo te bewijzen tegenover het 'inferieure gepeupel' hier op Fok? Wat maakt dat jou?
Jij kent bootje niet, jij kent pieterbas niet, jij kent mij niet. En toch voel je je hier óók superieur. Dat blijkt in iedergeval uit je posts. Bedoeld of onbedoeld, het is wel zo. Wie ben jij om je waardeoordeel al klaar te hebben?
Partij voor de vrijheidquote:
Het was een reactie op emimich, met isdatzo als basis..quote:Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een sociaal incapabele klootzak![]()
.
Ik krijg meteen trek in bruine bonensoepquote:Op maandag 1 juni 2009 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
Isdatzo, nu ook als basis voor al uw soepen.
Mn pantoffels stinkenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
Als je maar niet hier in 't topic komt lopen stinken.
Ik hoef mezelf niet te bewijzen en het is irrelevant wie ik ben of wie jullie zijn. Op FOK is er geen plaats voor nuance en is er niets mis mee te oordelen op basis van een paar posts. Want zelfs die enkele posts geven al een goede indicatie van de mogelijkheden van een user.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
En waarom probeer jij jezelf zo te bewijzen tegenover het 'inferieure gepeupel' hier op Fok? Wat maakt dat jou?
Jij kent bootje niet, jij kent pieterbas niet, jij kent mij niet. En toch voel je je hier óók superieur. Dat blijkt in iedergeval uit je posts. Bedoeld of onbedoeld, het is wel zo. Wie ben jij om je waardeoordeel al klaar te hebben?
Als in: de kans bestaat dat mijn ouders me ooit het huis uit gaan trappen?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
Ik snap niet wat jij nog hier doet in dit topic..? Het enige wat je doet, is een beetje opscheppen hoe jij beter bent dan anderen. Ik vind dat pas een fail. Mijn ouders en ik bepalen als enige wanneer ik het huis uit ga. Dat jij dat op je 18e of whatever welke leeftijd deed, good for you.het doet mij geen fuck wanneer jij wel niet het huis uitgegaan bent..
Verder mag je dan, volgens eigen zeggen, een hoger IQ dan de rest hier hebben, de sociale vaardigheden mis je totaal!![]()
Dan is dit de laatste reactie op jou van mij. Ik heb een vreselijke hekel aan kortzichtige mensen die denken dat ze mensen kénnen op basis van een paar posts. Ik spuug op je. Ik hoop je ook niet meer in het volgende topic tegen te komen..quote:Op maandag 1 juni 2009 15:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet te bewijzen en het is irrelevant wie ik ben of wie jullie zijn. Op FOK is er geen plaats voor nuance en is er niets mis mee te oordelen op basis van een paar posts. Want zelfs die enkele posts geven al een goede indicatie van de mogelijkheden van een user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |