En dan nog roepen wij zijn goed in topografie..quote:Op maandag 1 juni 2009 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of toen ze Portugal moesten vinden.. toevallig hadden ze Spanje goed, dus ik dacht: wow, wtf.. dit gaat gewoon goed!!
Maar toen was Afrika Portugal ofzo!
En Robbeneiland, dat is IJsland toch![]()
!
Hoe lang is de Chinese muur? Héééél langHoe lang? Nou, toch wel 2 kilometer
!
Of hoe lang duurt een kabinetsperiode? Twee weken!
En..
Of..
..
..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook een stuk gezien..quote:Op maandag 1 juni 2009 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net Kapitein Rob en het geheim van professor Lupardi gekeken.
Bepaalde foto's zoeken van bepaalde usersquote:
Foto van BT gezien.. hehe.. Ook die van Pualaquote:Op maandag 1 juni 2009 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bepaalde foto's zoeken van bepaalde users
Hooi!quote:
handig voor de BBQ..quote:
BT is niet welkom en Puala komt niet..quote:
Waarom is BT niet welkomquote:Op maandag 1 juni 2009 12:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
BT is niet welkom en Puala komt niet..
Ze hoort niet echt bij dit topic imo. En verder ben ik in haar ogen verschillende slechte dingen. Geen leven enzo omdat ik op mn 24e nog thuis woonquote:
Dat klopt toch gewoon? Wat wil je in godsnaam op je 24ste nog thuis bij papa en mama doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Bootje84 het volgende:
Ze hoort niet echt bij dit topic imo. En verder ben ik in haar ogen verschillende slechte dingen. Geen leven enzo omdat ik op mn 24e nog thuis woon
Sparen tot je hier een fatsoenlijke huis kan kopenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon? Wat wil je in godsnaam op je 24ste nog thuis bij papa en mama doen?
Wat heb jij ermee te maken hoe ik mijn leven leid? Als ik bepaal dat ik thuis wil wonen tot mn 30e en mijn ouders hebben hier geen problemen mee, what the fuck is your problem then?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon? Wat wil je in godsnaam op je 24ste nog thuis bij papa en mama doen?
*eensquote:Op maandag 1 juni 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb jij ermee te maken hoe ik mijn leven leid? Als ik bepaal dat ik thuis wil wonen tot mn 30e en mijn ouders hebben hier geen problemen mee, what the fuck is your problem then?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |