Die krijgt zometeen 5 punten in mindering.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Moest tong niet een nieuw topic openen?
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Moest tong niet een nieuw topic openen?
weet ik niet ... hoeveel punten had je, dan zet ik je er weer tussenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
Waarom sta ik niet meer in de tussenstand van de punten?![]()
en tong is een loser, -5 voor het niet openen van een nieuw topic
Hoi MaJo !quote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
Even snel opgezocht, sinds 1571 ben je ineens 'incognito'.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
en tong is een loser, -5 voor het niet openen van een nieuw topic
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef slaveloos het volgende:
puntjes gedaan...
WTF, zag het ook jaquote:Op zondag 31 mei 2009 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Even snel opgezocht, sinds 1571 ben je ineens 'incognito'.
Als ik de scores van de vorige topics na ga, moet je op 50 punten zitten.
Eh nee..is al een tijdje geledenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:02 schreef slaveloos het volgende:
vinokourov en ....
ja daarom had ik het maar niet veranderd.. Ik heb wel de puntjes bijgewerkt van het laatste topicquote:Op zondag 31 mei 2009 21:01 schreef MaJo het volgende:
En zijn de punten wel tot nu bijgewerkt? Want er staat nog steeds tot topic 1572
je moddert ook maar wat aan, zie ikquote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef belsen het volgende:
Fietsnellerov?
Ja.Eruit.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb in deel 1579 ook 2 punten gehaald, moet nu dus op 52 punten staan. maar in 1580 staan die punten ook niet verwerkt? Word ik opeens geboycot ofzo?![]()
je staat erin met 52 ik geloof je op je mooie? blauwe? ogenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb in deel 1579 ook 2 punten gehaald, moet nu dus op 52 punten staan. maar in 1580 staan die punten ook niet verwerkt? Word ik opeens geboycot ofzo?![]()
Nog veel verder terug..maar ze zijn wel vrij bekendquote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
het was in 92 en 96 dacht ik, maar voor mijn tijd dus![]()
geen idee hoe ze heten
Absoluutquote:Op zondag 31 mei 2009 21:07 schreef slaveloos het volgende:
[..]
je staat erin met 52 ik geloof je op je mooie? blauwe? ogen
vooruit maar weerquote:Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef MaJo het volgende:
Dit moet er dus nog bij:
Stand deel 1579:
1 Mark
6 BasOne
3 mr_anonimous
2 Siniti
1 vaagsel
5 Cobra4
2 MaJo
1 Terpentin07
1 Neleos
1 qonmann
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Oh en kan je nog even mijn was doen? En een pizza salami graag.
Ik parkeer het wielrenvraagje even, dat gaat niet lukkenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Oh en kan je nog even mijn was doen? En een pizza salami graag.
En we zijn weer losquote:Op zondag 31 mei 2009 21:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Hawaii
er staat nog een wielrenvraagje openquote:
Okquote:
helaasquote:Op zondag 31 mei 2009 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok![]()
Joop Zoetemelk?
heb de ballen verstand van wielrennen
Yep.Ik dacht zelf altijd dat die van oorsprong uit Hawaai komt.quote:
MaJo +1quote:Op zondag 31 mei 2009 21:30 schreef MaJo het volgende:
Dieuwertje Blok
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:33 schreef PierreTT het volgende:
Kiev
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Chernobyl
of was dat de lichtstad van Oekraine?
Ook wel het eindhoven van oekraïne genoemdquote:Op zondag 31 mei 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Chernobyl
of was dat de lichtstad van Oekraine?
Edit:quote:
Die heeft Karl Noten.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
Macademia?
Naast Pedometer wordt Podometer inderdaad ook gebruikt, en dus goedgerekendquote:
quote:
Trojans Build It Better?quote:
Maak ze wakker!quote:Op zondag 31 mei 2009 21:56 schreef slaveloos het volgende:
mijn dochters spelen ermee op de buitenschoolse opvang, maar geen idee hoe dat heet
But Greeks build better horsesquote:
quote:
hahaha ik mag het zelfs niet aan die kleintjes vragen, dan krijg ik ruzie met MaJo en qonmannquote:
Ik F5 sneller dan mijn schaduw....quote:
Ze kunnen het ook perongeluk vertellen, dat magquote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef slaveloos het volgende:
[..]
hahaha ik mag het zelfs niet aan die kleintjes vragen, dan krijg ik ruzie met MaJo en qonmann
Die hebben co-ouderschap?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef slaveloos het volgende:
[..]
hahaha ik mag het zelfs niet aan die kleintjes vragen, dan krijg ik ruzie met MaJo en qonmann
Hij weet niet zeker wie de vader is.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:58 schreef slaveloos het volgende:
qonmann een van die wielrenners is misschien pavel tonkov
Ja of voor een corrigerende vraag stellen zal ook geen vertrouwensarts gebeld worden.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook perongeluk vertellen, dat mag
berbatov?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
Nou die andere toch ..zelde periode zo'n beetje
B.....
Die is toch voetballen?quote:
had je al een hintje gegeven ?quote:
Ja er zei al een stemmetje achter in m'n hoofd dat het een sporter was maar geen wielrennerquote:
quote:
Dat klinkt als de Scandinavische variant voor Timber...quote:
Weggeefhint dus niet nodig.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kapla
Kapla is Klingon voor Successquote:Op zondag 31 mei 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt als de Scandinavische variant voor Timber...
In de aandelenwereld liggen succes en Timbeeeeeer!!!! erg dicht bij elkaar.quote:
LIFTquote:Op zondag 31 mei 2009 22:21 schreef belsen het volgende:
Pearl Jam - Yield.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:21 schreef belsen het volgende:
Pearl Jam - Yield.
Is het niet handiger om Belsen maar 1 x te vermelden met 2 punten?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
belsen +1
Stand deel 1581
2 majo
1 belsen
1 Ofyles2
1 Terpentin07
1 Cobra4
1 belsen
1 PierreTT
1 Paradijsvogeltje
1 TradeMarkie
Leverpudding?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:25 schreef belsen het volgende:
Wat krijg je op je bord als je in Engeland een 'black pudding' besteld?
idd, aangepastquote:Op zondag 31 mei 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is het niet handiger om Belsen maar 1 x te vermelden met 2 punten?
Close, maar niet helemaal.quote:
Gebakken bloedworstquote:Op zondag 31 mei 2009 22:25 schreef belsen het volgende:
Wat krijg je op je bord als je in Engeland een 'black pudding' besteld?
Dat wel.quote:
Ash?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:32 schreef BasOne het volgende:
He he eindelijk een puntje
Door een onzinnige samenloop van omstandigheden hebben de hoofdpersonen uit de volgende spellen allemaal de zelfde naam, wat is die naam?
Morrowwind
SpellForce
Dragon Quest
UFO: Extraterestrials
World of warcraft
Orcsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:37 schreef BasOne het volgende:
* Doet gemeen lachje *![]()
Dat was een strikvraag, JIJ bent het hoofdpersoon en kan zelf je naam invullen
Maar 90% van de mensen gebruiken altijd dezelfde naam, vaak ook hun internet nick
Kon even niet op een fatsoenlijke vraag komen
Maar nu wel
Noem de 3 rassen uit Starcraft
Ehm neiquote:
Er zijn geen rassen?quote:
Shit... dat zei ik hier nog. Dat ben je toch gewoon zelf...? Had-ik-moeten-postenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:37 schreef BasOne het volgende:
* Doet gemeen lachje *![]()
Dat was een strikvraag, JIJ bent het hoofdpersoon en kan zelf je naam invullen
Maar 90% van de mensen gebruiken altijd dezelfde naam, vaak ook hun internet nick
Kon even niet op een fatsoenlijke vraag komen
Maar nu wel
Noem de 3 rassen uit Starcraft
Jawel hoor, 3 stuks, geen strikvraagquote:
Humans, Xenomorphs en Predators?quote:
one uit of three aint badquote:
Pfff.... Warcraft.....Starcraft.....ik weet er niks van...quote:
meer dan mij..quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pfff.... Warcraft.....Starcraft.....ik weet er niks van...
Het enige dat bij Starcraft in mijn hoofd komt is Kryptonquote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pfff.... Warcraft.....Starcraft.....ik weet er niks van...
Muntje opgegooid. Het is kop.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef BasOne het volgende:
Omg, geen gamers in tha house
Human, Protoss en Zerg
Ik geef het op, gooi een muntje op wie de volgende vraag gaat stellen
Paars?quote:
Er is toch zo'n aflevering dat ze ziek worden, paars zijn en elkaar aansteken door te bijten?quote:
Ze zijn dan inderdaad wel een beetje paarsig ingesmurfd...quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is toch zo'n aflevering dat ze ziek worden, paars zijn en elkaar aansteken door te bijten?
Het eigen Zwarte Smurfen topic!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Zwart?
quote:
In feite wel.quote:
Neuh dat was niet nodig. Dit was een onderlinge twist in een land.quote:
quote:
Ja, die weet ik niet meer.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar deze zwarte bladzij heeft een naam van een heilige.
Wie weet het wel?quote:
Is dat een tv programma?quote:
oei laat de Ieren dat maar niet horen.quote:
Nope. In de kunst wordtquote:
Ik probeer ook alleen maar wat bekende heiligendagen af te gaan. En ik vond het wat te ouderwets overkomen voor het St Valentine's Day Massacrequote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
oei laat de Ieren dat maar niet horen.
Die niet.quote:
Yep de Bartholomeusnacht. Op de nacht zelf vielen ruim 2000 doden en in daaropvolgende weken uiteindelijk zo'n 20.000.quote:
Ohja had ik wel moeten weten..quote:Yep de Bartholomeusnacht.
Willem van Oranje was ook hierbij zijdelings bij betrokken. En is later met de dochter van Coligny, een van de slachtoffers, getrouwd.quote:
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
EK 2000 was David de held, op het WK 2006 de lul.
Lager Huis?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Vorig decennium, welk programma?
was een televisieprogramma, dat een aantal jaren door de VARA op zaterdagavond werd uitgezonden. Het programma werd gepresenteerd door Paul Witteman; eindredacteuren waren onder anderen Will Priems, Paul Vloon en Herman Meijer. Het programma werd live uitgezonden vanuit de Amsterdamse kerk De Rode Hoed.
Die zingende huisvrouw?quote:
Terpentin07 +1quote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Terpentin07 het volgende:
diversity ofzo?
Sochertarte?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Ok even een snelle, ik moet aan het werk.
is misschien wel de beroemdste taart ter wereld. De taart uit Wenen bestaat uit chocoladecake, gevuld met abrikozenmarmelade en bedekt met een dikke laag chocoladeglazuur. De taart is een veel geëxporteerd product.
Goed genoeg.Het is Sachertorte.quote:
Gelukkig niet.quote:
MIsschien een idee. AKQ cd's. net zoveel cd's als topics?quote:
Sorry wist niet zo snel iets anders en die malloterige buurman van mij draait al de hele avond skihutmuziek vandaar.quote:
Ik leef met je meequote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry wist niet zo snel iets anders en die malloterige buurman van mij draait al de hele avond skihutmuziek vandaar.
"Beluister nu je favoriete vragen en antwoorden op onze exclusieve cd'squote:Op maandag 1 juni 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
MIsschien een idee. AKQ cd's. net zoveel cd's als topics?
Bijna....quote:
Hoempa Hoempa Hoempa Tetteret!!!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoempa Hoempa Hoempa Tetteret!!!![]()
qonmann +1
Dat is volgens mij bij mijn buurman thuis.....quote:
Gisele Bundchen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:24 schreef qonmann het volgende:heeft het afgelopen jaar ruim 25 miljoen dollar opgestreken en de Braziliaanse staat daarmee bovenaan de Forbes-lijst van best verdienende modellen.
Heidi Klum en Kate Moss hebben eveneens weinig reden tot klagen: Klum neemt met 16 miljoen dollar de tweede plaats voor haar rekening en publieklievelinge Kate Moss deed het met 8,5 miljoen dollar eveneens goed genoeg voor een plek in de Top-3.
Mocht daar nog twijfel over bestaan: Lid zijn van het Angel-team van Victoria’s Secret legt beslist geen windeieren. De nummer 4, 5 en 6 van deze Forbeslijst straalden allemaal op de catwalk van dit populaire lingeriemerk: Adriana Lima (8 miljoen), Friezin Doutzen Kroes (6 miljoen) en Alessandra Ambrioso (eveneens 6 miljoen).
Wie is de onbetwiste nummer één ?
Kusje van Giselequote:Op maandag 1 juni 2009 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisele Bündchen
Ach normaal heb ik nooit last van hem maar 1 x per jaar geeft ie een skihutachtig feest en zit ik dus met herrie. Mijn buurman aan de ander kant is wat dat betreft asocialer. (zo'n blingende neger) Die draait regelmatig zijn 50 cent oid zo keihard dat je denkt dat je huis binnengevallen wordt door crips en bloods.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
Gewoon keihard black metal draaien
Soul Calibur?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef PierreTT het volgende:
Wat is?
is een van de succesvolste reeks van computerspellen van de Japanse spellenmaker Namco. In dit vechtspel is het de bedoeling om de tegenstander met behulp van o.a. combo's en worpen te verslaan.
Het eerste deel stamt uit 1994 en was in eerste instantie enkel te spelen op speelkasten. Na een deal met Sony werdvoor de PlayStation uitgegeven en dit was een groot succes voor zowel het spel als voor de verkoop van de PlayStation.
Eind 2009 komt alweer het zesde deel van deze serie uit op de Playstation 3 én, voor het eerst, ook op de Xbox 360.
Heel goedquote:
Nope er waren ook nog SoulEdge/Soulblade en Soulcalibur legends...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad ook van Namco, maar daar zijn ze pas bij deel 4
Een halve werkweek...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe wordt een competitieweek genoemd waarin een voetbalclub in één week drie competitiewedstrijden moet afwerken?
No match for this guy:quote:
Op et begin wel jaquote:
Ik heb deze gast gemasterd in Tekken 5quote:Op maandag 1 juni 2009 00:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Op et begin wel ja
Maar het lukte me na een tijdje aan een stuk door te trappen met hem zonder buttonsmash
Ik heb alleen tekken 3 gespeeldquote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb deze gast gemasterd in Tekken 5
[ [url=
afbeelding]http://crazypumpkinsnest.files.wordpress.com/2009/02/craig_marduk_t4.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Evenals
[ afbeelding ]
Tekken 3, daar zat Tekken bowling toch nog in? Of was het beachvolleybal?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb alleen tekken 3 gespeeld
Ga denk ik wel tekken 6 kopen voor ps3 alsie uitkomt
Beachvolleybalquote:Op maandag 1 juni 2009 00:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tekken 3, daar zat Tekken bowling toch nog in? Of was het beachvolleybal?
Mwa, in vergelijking met DOA heeft het heeft allebei wel wat. DOA is wel veel actievoller, veel explosiever dan Tekken. Maar DOA is meer gericht op effectieve counters en parry's, terwijl Tekken meer gericht is op effectieve combo's en minder op counteren....quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Tekken vind ik niet zo goed als Soulcalibur of DOA. Dat zijn de fightgames.
En bij DOA kun je iemand van 3 hoog naar beneden slaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, in vergelijking met DOA heeft het heeft allebei wel wat. DOA is wel veel actievoller, veel explosiever dan Tekken. Maar DOA is meer gericht op effectieve counters en parry's, terwijl Tekken meer gericht is op effectieve combo's en minder op counteren....
True, dat schijnt Tekken nu eindelijk ook te krijgen trouwensquote:Op maandag 1 juni 2009 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En bij DOA kun je iemand van 3 hoog naar beneden slaan.
Maar ik ga nu snurken. Tot morgen
In Tekken 5 ook constant die zelfmoord plegenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:07 schreef Siniti het volgende:
Ik heb trouwens 2 keer met Yojimitsu bij tekken3 een combo gehad waar hij zichzelf in 5en ofzo deelde en van alle kanten aanviel en snap nog steeds niet hoe ik dat deed
Ik helemaal flippen OMG WAT DOETIE NOU!!
Zelfmoord nog welquote:Op maandag 1 juni 2009 01:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Tekken 5 ook constant die zelfmoord plegenZo frustrerend haha
Ben je nu ineens ontvlambaar aan je UI te zien?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Tekken.Eerste keer gespeeld in Lloret de Mar.
Past toch beter bij mijn username.Maar ben nog steeds op zoek naar de ultimative ui.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je nu ineens ontvlambaar aan je UI te zien?
Nog een hint: de week is genoemd naar een bepaald land in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |