Nope er waren ook nog SoulEdge/Soulblade en Soulcalibur legends...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad ook van Namco, maar daar zijn ze pas bij deel 4
Een halve werkweek...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe wordt een competitieweek genoemd waarin een voetbalclub in één week drie competitiewedstrijden moet afwerken?
No match for this guy:quote:
Op et begin wel jaquote:
Ik heb deze gast gemasterd in Tekken 5quote:Op maandag 1 juni 2009 00:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Op et begin wel ja
Maar het lukte me na een tijdje aan een stuk door te trappen met hem zonder buttonsmash
Ik heb alleen tekken 3 gespeeldquote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb deze gast gemasterd in Tekken 5
[ [url=
afbeelding]http://crazypumpkinsnest.files.wordpress.com/2009/02/craig_marduk_t4.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Evenals
[ afbeelding ]
Tekken 3, daar zat Tekken bowling toch nog in? Of was het beachvolleybal?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb alleen tekken 3 gespeeld
Ga denk ik wel tekken 6 kopen voor ps3 alsie uitkomt
Beachvolleybalquote:Op maandag 1 juni 2009 00:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tekken 3, daar zat Tekken bowling toch nog in? Of was het beachvolleybal?
Mwa, in vergelijking met DOA heeft het heeft allebei wel wat. DOA is wel veel actievoller, veel explosiever dan Tekken. Maar DOA is meer gericht op effectieve counters en parry's, terwijl Tekken meer gericht is op effectieve combo's en minder op counteren....quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Tekken vind ik niet zo goed als Soulcalibur of DOA. Dat zijn de fightgames.
En bij DOA kun je iemand van 3 hoog naar beneden slaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, in vergelijking met DOA heeft het heeft allebei wel wat. DOA is wel veel actievoller, veel explosiever dan Tekken. Maar DOA is meer gericht op effectieve counters en parry's, terwijl Tekken meer gericht is op effectieve combo's en minder op counteren....
True, dat schijnt Tekken nu eindelijk ook te krijgen trouwensquote:Op maandag 1 juni 2009 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En bij DOA kun je iemand van 3 hoog naar beneden slaan.
Maar ik ga nu snurken. Tot morgen
In Tekken 5 ook constant die zelfmoord plegenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:07 schreef Siniti het volgende:
Ik heb trouwens 2 keer met Yojimitsu bij tekken3 een combo gehad waar hij zichzelf in 5en ofzo deelde en van alle kanten aanviel en snap nog steeds niet hoe ik dat deed
Ik helemaal flippen OMG WAT DOETIE NOU!!
Zelfmoord nog welquote:Op maandag 1 juni 2009 01:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Tekken 5 ook constant die zelfmoord plegenZo frustrerend haha
Ben je nu ineens ontvlambaar aan je UI te zien?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Tekken.Eerste keer gespeeld in Lloret de Mar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |