Bijna....quote:
Hoempa Hoempa Hoempa Tetteret!!!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoempa Hoempa Hoempa Tetteret!!!![]()
qonmann +1
Dat is volgens mij bij mijn buurman thuis.....quote:
Gisele Bundchen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:24 schreef qonmann het volgende:heeft het afgelopen jaar ruim 25 miljoen dollar opgestreken en de Braziliaanse staat daarmee bovenaan de Forbes-lijst van best verdienende modellen.
Heidi Klum en Kate Moss hebben eveneens weinig reden tot klagen: Klum neemt met 16 miljoen dollar de tweede plaats voor haar rekening en publieklievelinge Kate Moss deed het met 8,5 miljoen dollar eveneens goed genoeg voor een plek in de Top-3.
Mocht daar nog twijfel over bestaan: Lid zijn van het Angel-team van Victoria’s Secret legt beslist geen windeieren. De nummer 4, 5 en 6 van deze Forbeslijst straalden allemaal op de catwalk van dit populaire lingeriemerk: Adriana Lima (8 miljoen), Friezin Doutzen Kroes (6 miljoen) en Alessandra Ambrioso (eveneens 6 miljoen).
Wie is de onbetwiste nummer één ?
Kusje van Giselequote:Op maandag 1 juni 2009 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisele Bündchen
Ach normaal heb ik nooit last van hem maar 1 x per jaar geeft ie een skihutachtig feest en zit ik dus met herrie. Mijn buurman aan de ander kant is wat dat betreft asocialer. (zo'n blingende neger) Die draait regelmatig zijn 50 cent oid zo keihard dat je denkt dat je huis binnengevallen wordt door crips en bloods.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
Gewoon keihard black metal draaien
Soul Calibur?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef PierreTT het volgende:
Wat is?
is een van de succesvolste reeks van computerspellen van de Japanse spellenmaker Namco. In dit vechtspel is het de bedoeling om de tegenstander met behulp van o.a. combo's en worpen te verslaan.
Het eerste deel stamt uit 1994 en was in eerste instantie enkel te spelen op speelkasten. Na een deal met Sony werdvoor de PlayStation uitgegeven en dit was een groot succes voor zowel het spel als voor de verkoop van de PlayStation.
Eind 2009 komt alweer het zesde deel van deze serie uit op de Playstation 3 én, voor het eerst, ook op de Xbox 360.
Heel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |