Dit moet me zo erg aan de oosterparkwijk denken... maar dat is het volgens mij gewoon nietquote:Op zondag 31 mei 2009 20:02 schreef JuzzMuzz het volgende:
Vervolg op Raed de Straet Groningen #13
Hall of Fame:
TARAraboemdijee
[ afbeelding ]
JufMariska
[ afbeelding ]
De huidige stand:
JufMariska 19
Yeux 18
Mysterion 9
TARAraboemdijee 6
JuzzMuzz 6
maok 5
Cassius 3
SuperWeber 3
Nappeklapperapper 2
Apekoek 2
Ananas_en_conserve 1
MoltiSanti 1
GiGaGrunn 1
De nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
Zet 'm op!
tsjaaaaquote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit moet me zo erg aan de oosterparkwijk denken... maar dat is het volgens mij gewoon niet
excuse moi. heb wel een paar topics teruggebladerd, maar het is inmiddels zoveel......quote:trouwens, ff een tipje @ gigagrunn;
Wil je voortaan voor je een plaatje van een nieuwe straat plaatst willen zoeken of de betreffende straat niet al eerder is voorgekomen in 'raed de straet'. In dit geval zag ik dat ie in topic #12 is voorgekomen, toen ik overigens nog niet meedeed, dus ik wist van nix
Het is de Stinsstraat!! In de hoogte!![]()
![]()
klopt als een busquote:
Geen probleemquote:Op maandag 1 juni 2009 09:05 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
excuse moi. heb wel een paar topics teruggebladerd, maar het is inmiddels zoveel......
achterom was uiteraard juist en de straat hierboven lijkt mij ook de stinsstraat
Dat is juist!quote:
dat klopt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:39 schreef GiGaGrunn het volgende:
Dit is het doodlopende stuk van de Duurswoldlaan
dat klopt weer helemaal!quote:
Dat is wederom correctquote:
Probeer je iets te insinueren?quote:
Was een grapje, ik had PI's moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:14 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Probeer je iets te insinueren?
Zoek je ook? Of hou je het voor gezien als je het niet in één oogopslag herkent?
Zet 'm op Molti![]()
Je weet wel zeker dat deze weg en parkeerplaats zich in de stad Groningen bevinden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:05 schreef GiGaGrunn het volgende:
oke, de volgende
[ afbeelding ]
aan welke weg vind je deze parkeerplaats?
ja, dat weet ik heel zekerquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Je weet wel zeker dat deze weg en parkeerplaats zich in de stad Groningen bevinden?
Ik doe ff 2 gokken tegelijk:quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:11 schreef GiGaGrunn het volgende:
Gezellelaan
Je zoekt in de verkeerde hoek.
Hint 1: de bestrating bestaat uit rode klinkers.
Hint 2: de straat is NO-ZW gesitueerd
WE'VE GOT A WINNER!quote:
Pfff stel je aan, dit duurde gewoon weg te lang, en zoals je ziet, geen man overboord. Want jij gaat uiteindelijk met de buit weg (en nog klagen ook)!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je mag geen 2 gokken tegelijk doen
Dan is het einde zoek
Is geen geklaag, het zijn gewoon de regels.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Pfff stel je aan, dit duurde gewoon weg te lang, en zoals je ziet, geen man overboord. Want jij gaat uiteindelijk met de buit weg (en nog klagen ook)!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef maok het volgende:
[..]
Is geen geklaag, het zijn gewoon de regels.
Maar dan kan je ook een lijstje van 20 straatnamen plaatsen. Het is straat a, of straat b of straat c, etc. Ja, dan is het vanzelf goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Pfff stel je aan, dit duurde gewoon weg te lang, en zoals je ziet, geen man overboord. Want jij gaat uiteindelijk met de buit weg (en nog klagen ook)!
Dat is ook waar!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook een lijstje van 20 straatnamen plaatsen. Het is straat a, of straat b of straat c, etc. Ja, dan is het vanzelf goed.
correct!quote:
Poeh poeh!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef GiGaGrunn het volgende:
ik dacht eerst: dat lukt nooit!
maar ik dacht te weten waar ik ongeveer moest zoeken en binnen een paar minuten had ik em!
het is De Fok!
weer goed natuurlijk!quote:
Heeft ie ook...quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eh, niet te controleren. Apekoek, we hebben al eerder gezegd, een post met een antwoord erin niet editten
[ Bericht 74% gewijzigd door Apekoek op 04-06-2009 20:48 ]
Het is zo best waarschijnlijk dat je je post hebt veranderd nadat JuzzMuzz (om 20:46) het goede antwoord plaatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door JuzzMuzz op 04-06-2009 21:24:52 ]
Dan moet de keeper van Volendam zijn zoon zijn, al vind ik die wel vetter:quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moest even opzoeken wie dat was
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk
Kunnen we weer tot de orde van de dag overgaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef JuzzMuzz het volgende:
Waar treffen we de volgende situatie aan??
[ afbeelding ]
Ik doe toch maar een gokje, de Timpweg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Kunnen we weer tot de orde van de dag overgaan
nopes...quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik doe toch maar een gokje, de Timpweg?
JufMariska heeft al aangetoond een serieuze kandidaat te zijn. ik kan echter, vind ik, geen 2 favorieten aanwijzenquote:
Ondanks dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van JuzzMuzz weet ik zeker dat ik het goed heb. Ik wil alleen vragen of iemand anders ff een nieuwe kan uploaden, omdat ik komend weekend niet in de gelegenheid ben om te controleren. Misschien kan Yeux of JufMariska nog een uitdagende plaatsen.....quote:
Dat is prima, onder voorwaarde dat je niet zelf het antwoord geeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:22 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
Ondanks dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van JuzzMuzz weet ik zeker dat ik het goed heb. Ik wil alleen vragen of iemand anders ff een nieuwe kan uploaden, omdat ik komend weekend niet in de gelegenheid ben om te controleren. Misschien kan Yeux of JufMariska nog een uitdagende plaatsen.....![]()
Iig tot later!
Ik ben aan het werk en was niet in de gelgenheid te antwoorden. Dus nu met mobieltje:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:22 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
Ondanks dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van JuzzMuzz weet ik zeker dat ik het goed heb. Ik wil alleen vragen of iemand anders ff een nieuwe kan uploaden, omdat ik komend weekend niet in de gelegenheid ben om te controleren. Misschien kan Yeux of JufMariska nog een uitdagende plaatsen.....![]()
Iig tot later!
That can be anywhere!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:24 schreef Yeux het volgende:
[..]
Dat is prima, onder voorwaarde dat je niet zelf het antwoord geeft.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
dacht ff hoornseplas parkeerplaats (kant tussen eelde/haren), maar dat is nou ook niet echt groningen meer.quote:
Verkeerde kant van de stadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dacht ff hoornseplas parkeerplaats (kant tussen eelde/haren), maar dat is nou ook niet echt groningen meer.
Ook dat is aan de verkeerde kan van de stad.quote:
shit! ik weet em namelijk....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:24 schreef Yeux het volgende:
[..]
Dat is prima, onder voorwaarde dat je niet zelf het antwoord geeft.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Kochstraat?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:52 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
nou inderdaad, heb me ook suf gezocht! Heb zelfs nog Boeg bekeken.. maar hier blijkbaar overheen gekeken... tijd voor een nieuwe!
en hierbij voor het eerst van mij, een nieuwe:
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk wel volgens de spelregels ja...quote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef SuperWeber het volgende:
Wacht even...
Volgens mij moet degene die de foto geplaatst heeft nu uitsluitsel geven, waarna ik een nieuwe moet plaatsen...
quote:
SuperWeber is idd "aan de beurt" en plaatst een nieuwe.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef SuperWeber het volgende:
Wacht even...
Volgens mij moet degene die de foto geplaatst heeft nu uitsluitsel geven, waarna ik een nieuwe moet plaatsen...
Dit is al heel wat meer dan alleen een aangelegen parkeerplaats...quote:
Nope...quote:Op zondag 7 juni 2009 23:24 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
"Raed de Struyck "
stadspark camping?
wat heb jij niet in 10 minuutjes?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:12 schreef Yeux het volgende:
Zo moeilijk is hij niet, ik heb hem in 10 minuutjes![]()
[ afbeelding ]
JufMariska 19quote:
Een afspraak met mijn financieel adviseur; ik doe er al 4 dagen overquote:
uit je raam geschoten?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:15 schreef GiGaGrunn het volgende:
nu maar es geen streetview shot, misschien is dat iets lastiger![]()
de vraag is vanuit welke straat onderstaande foto is genomen.
[ afbeelding ]
good luck!
jazekerquote:
des te knapper dat JuzzMuzz em heeft gevondenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wel leuk hoor, maar wel bagger dat je die niet kan vinden met street view ivm afsluiting weg.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
des te knapper dat JuzzMuzz em heeft gevonden
You must be right!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
krijg de rambam!
wederom juist! heel knap!
JufMariska 19
Yeux 18
JuzzMuzz 12
Mysterion 9
GiGaGrunn 8
TARAraboemdijee 7
maok 5
SuperWeber 4
Cassius 3
Apekoek 3
Nappeklapperapper 3
Ananas_en_conserve 1
MoltiSanti 1
probeer het zo nog een beetje lastig te maken, maar dat werkt dus ook niet....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
haha ook die was onbereikbaar met maps!
Ik ga eens op zoek naar een volgende
Hij staat er al meer dan 5 minuten. Gaat het wel goed met Giga en/of zijn pc?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:47 schreef JuzzMuzz het volgende:
Vanuit welke straet zien we dit??
[ afbeelding ]
dat zijn de boxen van bestbox aan de hammerfestwegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:47 schreef JuzzMuzz het volgende:
Vanuit welke straet zien we dit??
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
dat zijn de boxen van bestbox aan de hammerfestweg
Je bedoelt oosterpoort?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:18 schreef ErikN het volgende:
lijkt een beetje op de buurt waar sophiastraat e.d. liggen maar ik zie het niet
...dat is ie niet!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:01 schreef JufMariska het volgende:
Het is wel een beetje een gemene GiGaHet lijkt een streetviewfoto, maar...
Ik kon 'm vinden, dus ja, hij is te vindenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:08 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
...dat is ie niet!![]()
maar met de hints moet ie toch wel te vinden zijn?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ah, dan is het wel duidelijk dat het de Korte Nieuwstraat is
Gisteren helemaal sufgezocht, maar dit lijkt er toch wel heel veel op!
nopequote:
Dan moeten ze nodig naar de opticien!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:49 schreef GiGaGrunn het volgende:
als de mensen uit deze woningen naar buiten kijken, zien ze vooralsnog o.a. dit:
[ afbeelding ]
of de ramen wassenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:51 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Dan moeten ze nodig naar de opticien!
Is goed. op het (wazige) plaatje is groene bouwkeet van bouwterrein "de Velden" te zien.quote:
Zo raarquote:Op maandag 15 juni 2009 10:29 schreef GiGaGrunn het volgende:
nou vooruit dan maar.
dit is een bekend gezicht in deze straat...
[ afbeelding ]
Helemaal goed! Kon niet missen!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nee? Dat is het Helperbad
Het is dan dus lijkt me de Moddermanlaan
Dat weet ik ook wel maar nu kan ik gaan zoeken...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef GiGaGrunn het volgende:
dat klopt, maar daar krijg je geen punten voor...
Verdorie ja als dat hem niet is ....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef GiGaGrunn het volgende:
tja, dat moet de radijsstraat wel zijn!
Tja de Groenesteinlaan :quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef GiGaGrunn het volgende:
even een makkelijke tussendoor...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef JuzzMuzz het volgende:
bron: http://www.groningerarchieven.nl/content.php?hoofd_id=3&sub_id=45&subsub_id=49&hofman_id=45644673
huh, heb gewoon 'wijkvereniging bethlehem' gegoogled...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
niet op gelet. weer een nieuwe, ff editen.
Tja tenzij iemand er anders over denkt, ff de jury van raed de straet afwachten?
Ja dat is inderdaad ook zeker een optie, dan is het gewoon goed. Maar al had er niets gestaan dan had je natuurlijk rechtermuis knop en dan eigenschappen kunnen opvragen, daar stond het ook. Nouja, deze keer maar een punt dan! kunnen we verders. dit was dan maar de snelle rondequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
huh, heb gewoon 'wijkvereniging bethlehem' gegoogled...
Kan een ieder leven met deze toch ietwat vreemde gang van zaken? Dan plaats ik daarna een nieuwe!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook zeker een optie, dan is het gewoon goed. Maar al had er niets gestaan dan had je natuurlijk rechtermuis knop en dan eigenschappen kunnen opvragen, daar stond het ook. Nouja, deze keer maar een punt dan! kunnen we verders. dit was dan maar de snelle ronde![]()
JufMariska 19
Yeux 18
JuzzMuzz 13
GiGaGrunn 13
Mysterion 9
TARAraboemdijee 8
maok 6
Nappeklapperapper 5
SuperWeber 4
Apekoek 4
Cassius 3
Ananas_en_conserve 1
MoltiSanti 1
chufi 1
Ik zag het inderdaad, maar aangezien het plaatje er toch wel wat anders uitzag en veel van ons toen nog niet meededen (en yeux en jij pauzerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef JufMariska het volgende:
Was overigens ook al geweest in # 12
quote:
We zijn niet allemaal zo goed als jij, gigaquote:
nope, het is niet in vinkhuizenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:40 schreef Apekoek het volgende:
Ik had eerst het gevoel dat dit dichtbij de voetbal club lycurgers zit, helemaal onderin vinkhuizen zeg maar...
quote:Op zondag 21 juni 2009 10:17 schreef GiGaGrunn het volgende:
ik loop al aardig op ze in...... dit is namelijk de Timpweg
Neuh, heb toch geen tijd om dit spel te volgenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:51 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Dank je, waar heb ik je hulp aan te danken? Wilde je zelf niet je eerste punt verdienen?
die moest ik zelfs opzoeken, had ik nog nooit van gehoordquote:Op zondag 21 juni 2009 15:23 schreef JuzzMuzz het volgende:
van aquinopad?
wederom wilde gok..
zin in de trein
Ik zou pauzeren tot ik bijgehaald ben (en Yeux ook, had-ie beloofdquote:Op zondag 21 juni 2009 01:34 schreef JuzzMuzz het volgende:
Zijn Mariska en Yeux ook weer van de partij?
Wat versta jij onder bijgehaald?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik zou pauzeren tot ik bijgehaald ben (en Yeux ook, had-ie beloofd), dus nog even verder zonder ons...
In vorige rondes wachtte TARA meestal tot iemand evenveel punten had, maar als jij weer begint bij 17... Dan doe ik dan ook maar weer meequote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Yeux het volgende:
[..]
Wat versta jij onder bijgehaald?![]()
Ik dacht weer eens te beginnen als GiGaGrunn of JuzzMuzz 17 punten heeft gehaald ...
Ging dat niet over meerdere gokken tegelijk doen zonder tussenkomst van de plaatser? Zo niet, mijn excuses, dat wist ik niet...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:26 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Volgens mij was het doen van meerdere gokken per foto taboe, maar ik kan het ook fout hebben. Was in het vorige topic nog sprake van...
Dat klopt. En met name binnen 1 post.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Ging dat niet over meerdere gokken tegelijk doen zonder tussenkomst van de plaatser? Zo niet, mijn excuses, dat wist ik niet...
wederom correctquote:Op maandag 22 juni 2009 14:55 schreef GiGaGrunn het volgende:
genomen van de Noorderbinnensingel, kijkend in Achter de Wal
Guess who's back!?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef Yeux het volgende:
Helpermolenstraat
Ik heb er vorige week een huis bezichtigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |