Ik zou pauzeren tot ik bijgehaald ben (en Yeux ook, had-ie beloofdquote:Op zondag 21 juni 2009 01:34 schreef JuzzMuzz het volgende:
Zijn Mariska en Yeux ook weer van de partij?
Wat versta jij onder bijgehaald?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik zou pauzeren tot ik bijgehaald ben (en Yeux ook, had-ie beloofd), dus nog even verder zonder ons...
In vorige rondes wachtte TARA meestal tot iemand evenveel punten had, maar als jij weer begint bij 17... Dan doe ik dan ook maar weer meequote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Yeux het volgende:
[..]
Wat versta jij onder bijgehaald?![]()
Ik dacht weer eens te beginnen als GiGaGrunn of JuzzMuzz 17 punten heeft gehaald ...
Ging dat niet over meerdere gokken tegelijk doen zonder tussenkomst van de plaatser? Zo niet, mijn excuses, dat wist ik niet...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:26 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Volgens mij was het doen van meerdere gokken per foto taboe, maar ik kan het ook fout hebben. Was in het vorige topic nog sprake van...
Dat klopt. En met name binnen 1 post.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Ging dat niet over meerdere gokken tegelijk doen zonder tussenkomst van de plaatser? Zo niet, mijn excuses, dat wist ik niet...
wederom correctquote:Op maandag 22 juni 2009 14:55 schreef GiGaGrunn het volgende:
genomen van de Noorderbinnensingel, kijkend in Achter de Wal
Guess who's back!?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef Yeux het volgende:
Helpermolenstraat
Ik heb er vorige week een huis bezichtigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |